Εμπειρία Marketing από το 1991
Η αποστολή μας είναι να υποστηρίζουμε τις επιχειρήσεις των πελατών μας να δημιουργήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, τόσο στην τοπική όσο και στη διεθνή αγορά.

We Make Great Brands!

ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΜΑΣ

Our Blog

Όνειρα θερινής νυκτός ή σχέδια επαναπροσδιορισμού;

Γιατί το καλοκαίρι ΕΙΝΑΙ η κατάλληλη στιγμή να σκεφτείς την στρατηγική marketing της εταιρείας σου! Brand Identity – Visual identity – Logo – Color palette – Brand Voice – Brand Strategy – Marketing Plan Ο Αύγουστος είναι ο μήνας που όλοι λίγο-πολύ «πατάμε φρένο». Όμως για σένα τον επιχειρηματία, αυτή η παύση είναι μια σπάνια ευκαιρία: να σκεφτείς καθαρά. Να οραματιστείς. Να επαναπροσδιορίσεις. Να σχεδιάσεις την στρατηγική marketing της μάρκας σου: 🔹 Πώς θέλω να φαίνεται η επιχείρησή μου;🔹 Εκφράζει το brand μου την ποιότητα και τις αξίες μου;🔹 Έχω στρατηγική για το πώς επικοινωνώ με το κοινό μου;🔹 Υπάρχει συνέπεια σε όσα δείχνω και λέω; Αν δεν έχεις απαντήσεις – ή αν οι απαντήσεις που έχεις δεν σε ικανοποιούν

Astronomer… άστο, δεν το ‘χεις!

Από επικοινωνιακός εφιάλτης σε διαφημιστική κίνηση … απόγνωσης To advertising flop της Astronomer με την Gwyneth Paltrow Με αφορμή την διαφήμιση της Astronomer, της εταιρείας της οποίας ο CEO Andy Byron απαθανατίστηκε αγκαλιά με την τότε υπεύθυνη ανθρώπινου δυναμικού Kristin Cabot σε συναυλία των Coldplay, διαβάζω διάφορα σχόλια στον τύπο όπως «Από εφιάλτης σε διαφημιστική κίνηση-ματ». Προσωπικά πιστεύω πως ήταν κίνηση απόγνωσης.  Και αυτό γιατί η επιλογή της Gwyneth Paltrow(!!!) για τη διαφήμιση της Astronomer (θυμίζω πως η εταιρεία είναι data/tech) δεν ταιριάζει, ούτε με το προφίλ του brand, ούτε με την κρίση που περνά λόγω του γεγονότος μεταξύ του CEO με την HR Manager. Προσωπικά πιστεύω πως μια celebrity καμπάνια είναι αδιάφορη και αποκομμένη από την πραγματικότητα, ειδικά όταν

Πως θα μειώσεις τις Επιστροφές Προϊόντων στο Eshop σου

15 Πρακτικές που θα σε βοηθήσουν να μειώσεις τις επιστροφές προϊόντων Η περίοδος των εκπτώσεων ξεκίνησε.  Μπαίνουμε σε μία φάση που, μαζί με αυτή του δίδυμου “Black Friday + Xmas” έχει την μεγαλύτερη κίνηση για το eshop σου. Μοιραία αυτό μπορεί να σημαίνει αυξημένες επιστροφές, οι οποίες, όχι μόνο εκφράζουν σε μεγάλο μέρος την απογοήτευση του πελάτη αλλά αυξάνουν και το κόστος διαχείρισης του eshop σου. Σου έχω λοιπόν 15 πρακτικές που θα σε βοηθήσουν να μειώσεις τις επιστροφές και, ως εκ τούτου, να έχεις και περισσότερους ευχαριστημένους πελάτες αλλά και να μειώσεις τα κόστη διαχείρισης. 1. Βάλε λεπτομερείς και ακριβείς περιγραφές προϊόντων 2. Τράβηξε υψηλής ποιότητας φωτογραφίες και βίντεο 3. Έχε αναλυτικά μεγέθη – size guides και fit info

Justonline Agency
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.