Άρθρο του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη στο marketing-tips.gr
Ο Άκης Πετρετζίκης συνιστά ένα επιτυχημένο brand name. Ένα brand name που ξέρει, στην εποχή του διαδικτύου και των social media, να το διαχειρίζεται και να το αξιοποιεί προς όφελός του.
Μάλιστα, δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι ακόμα και μεγάλα ελληνικά brand names, που θεωρούν ότι τα social media είναι αποκλειστικά για να μιλάνε για τον εαυτό τους και όχι για να συναναστρέφονται με το κοινό τους, θα μπορούσαν να διδαχθούν πολλά από τον ίδιο (ή την ομάδα του που χειρίζεται τα social).
Πρόσφατα ο δημοφιλής σεφ, που έχει ένα πιστό και πολυάριθμο κοινό που τον ακολουθεί με κλειστά μάτια, δέχθηκε ένα τρολάρισμα για την παρασκευή μελομακάρονων με βρώμη, για τους λάτρεις της vegan διατροφής. «Τον Πετρετζίκη τον προσέχει κανείς μην μας φτιάξει μελομακάρονα από βρώμη και λιναρόσπορο;», ήταν το τρολ, με αφορμή την vegan συνταγή γύρου από κουνουπίδι που μόλις είχε ανεβάσει.
Ο Άκης Πετρετζίκης, λοιπόν, δεν άφησε αναπάντητο το τρολάρισμα για τα μελομακάρονα με βρώμη και λιναρόσπορο. Αφού άφησε ένα αινιγματικό σχόλιο «stay tuned», μπήκε στην κουζίνα και τροποποίησε τη φημισμένη συνταγή.
«Παρά τις προσπάθειές σας μέσα στο ΣΚ, δεν με προσέξατε αρκετά, και τελικά σας τα έφτιαξα… Μελομακάρονα με βρόμη και λιναρόσπορο, για να μετρήσουμε μαζί αντίστροφα: 48 μέρες για Χριστούγεννα!» έγραψε στο προφίλ του και μοιράστηκε τη συνταγή, μαζί με φωτογραφία, με τα 1,4 εκατομμύρια ακολούθων του.
Διότι όταν είσαι ένα μεγάλο brand name διαβάζεις τα πάντα που γράφονται για σένα (ακόμα και αν πρόκειται για τρολ ή αρνητικά σχόλια), αφουγκράζεσαι τις ανάγκες του κοινού και δρας κατά το δοκούν.