Πως η Asos “γύρισε” ένα fail υπέρ της

Άρθρο του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη στο marketing-tips.gr

Αφού πρώτα εκτύπωσε 17.000 σακούλες με ένα τυπογραφικό λάθος, ‘onilne’ αντί για ‘online’, το fashion brand Asos έσπευσε να τα μαζέψει, και τα κατάφερε μια χαρά.

Η εταιρεία έκανε άμεσα μια ανάρτηση στο Twitter, όπου αυτοσαρκάστηκε λέγοντας: ‘’Μπορεί μόλις να τυπώσαμε 17.000 σακούλες περιτυλίγματος με ορθογραφικό λάθος. Το ονομάζουμε Limited edition’’.

Η άμεση, ανθρώπινη και χιουμοριστική αντίδρασή της, όπου ανέλαβε χωρίς περιστροφές την ευθύνη, ήρθε πριν καν προλάβουν οι χρήστες να σχολιάσουν. Οι τελευταίοι έσπευσαν να την αποθεώσουν, επαινώντας την και για το γεγονός ότι δεν πέταξε τις σακούλες, με την εταιρεία να καταφέρνει να μετατρέψει μια γκάφα σε ένα publicity event αξίας χιλιάδων δολαρίων.

Συνολικά το tweet έλαβε 590 σχόλια, 8500 κοινοποιήσεις και 49.000 likes. Ένας χρήστης μάλιστα έγραψε: «Τώρα σας αγαπάω ακόμα περισσότερο και επιθυμώ διακαώς να αποκτήσω μία τέτοια τσάντα». Το εν λόγω περιστατικό διδάσκεται στα σεμινάρια ως ένα εξαίρετο παράδειγμα real-time marketing.

Justonline Agency
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.