Ο Αρσένης Πασχόπουλος, managing partner της Just Online, εισηγητής στο σεμινάριο του Digi.travel Masterclass
Στρατηγικές αποφάσεις για τα social media
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να ενημερώσει για τις στρατηγικές που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου στα social media και για τα πλεονεκτήματα του να γίνονται inhouse ή να δίνονται outsourcing.
Μετά τη λήξη του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα έχουν τις γνώσεις για την στρατηγική απόφαση για τη διαχείρηση των social media αλλά και τις γνώσης για την αξιολόγηση των εξωτερικών επιχειρήσεων στη περίπτωση του outsourcing ή των στελεχών της επιχείρησης στην περίπτωση της επιλογής του inhouse.
Οφέλη
• Κατανόηση του τι σημαίνει στρατηγική στο digital marketing και πως αυτή εφαρμόζεται
• Δυνατότητα παρακολούθησης / αξιολόγησης των προτεινόμενων ενεργειών από εταιρείες με τις οποίες συνεργάζονται και έλεγχος αυτών
Σε ποιους απευθύνεται το σεμινάριο
Σε ιδιοκτήτες ή στελέχη ξενοδοχειακών μονάδων και όλων των μορφών καταλυμάτων που έχουν στην ευθύνη τους τα social media ώστε να αποφασίσουν σωστά αν θα πρέπει να γίνονται in house ή outsourcing.