Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε στο https://mobiplus.co/
Είμαστε σε μια χρονική στιγμή που το e-commerce αυξάνεται σημαντικά σχετικά με την συνολική αγορά του retail και έχει φτάσει σήμερα στο 19% του συνολικού retail με ποσοστό αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών 24 % τον χρόνο.
Όμως όπως θα έχεις δει στο e-shop σου η κερδοφορία σου δεν αυξάνεται ανάλογα.
Μπαίνουν στο e-shop 100 άτομα την ημέρα και αγοράζουν 4 (4,3%) ενώ σε ένα κατάστημα αγοράζουν 40 (40%) περίπου ανάλογα με την κατηγορία του προϊόντος.
Μπαίνουν λοιπόν χιλιάδες πελάτες στο e-shop σου τον χρόνο και ελάχιστοι από αυτούς αγοράζουν.
Φέρνεις μέσα δηλαδή την ημέρα 100 πελάτες στο e-shop σου και αγοράζουν τέσσερεις !
Γιατί δεν αγορά ζουν οι υπόλοιποι;
Το μεγαλύτερο ποσοστό των πελατών δεν γνωρίζουν τι ακριβώς θέλουν να αγοράσουν αλλά έχουν μια γενική εικονα…θελω πχ να αγοράσω κόκκινα παπούτσια για βραδινή έξοδο !
θέλω να αγοράσω μια κρέμα για το πρόσωπο μου , δεν ξέρω ακριβώς τι θέλω και ψάχνω για την καλύτερη επιλογή.
Άλλος λόγος είναι γιατί δεν του κάνει τιμή.
Ένα πολύ βασικός λόγος είναι ότι μπαίνει στο e- shop και δυσκολεύεται να βρει αυτό που θέλει.
Βάζει λέξεις κλειδιά που νομίζει, ψάχνει με διαφόρους τρόπους αλλά δεν βρίσκει αυτό που θέλει.
Δεν είναι σίγουρος για την επιλογή του !
Ένας λόγος είναι γιατί ο χρήστης δεν είναι έτοιμος να αγοράσει.
Για εσάς που έχετε Φυσικά καταστήματα θα έχετε δει ότι ο πελάτης που μπαίνει στο κατάστημα θέλει σε μεγάλο βαθμό βοήθεια.
Που μπορώ να δω παπούτσια κόκκινα για βράδυ ρωτάει τον πωλητή ?
Μπορείτε να μου δείξετε αλλά παπούτσια ιδία με αυτό το Μαύρο κάτω δεξιά στην βιτρίνα.
Το 100 % των πελατών που μπαίνει μέσα στο κατάστημα θέλει βοήθεια.
Εσύ τι βοήθεια του προσφέρεις όταν μπαίνει μέσα στο e-shop;
Θέλεις βοήθεια με την κατασκευή, ανακατασκευή του eshop σου;
Θέλεις βοήθεια με την βελτιστοποίηση των πωλήσεων του eshop σου;