Ενημερωμένο για το Black Friday 2025 “Ήρθε και φέτος η Black Friday. Τι πρέπει να κάνω για να αυξήσω τις πωλήσεις μου;” Αν εσύ που διαβάζεις αυτό το άρθρο είσαι ιδιοκτήτης e-shop και αναρωτιέσαι «γιατί πρέπει να σκεφτώ από τώρα τι θα κάνω φέτος στην Black Friday;” θα σου έλεγα πως μάλλον άργησες ήδη. Και αυτό γιατί ο ανταγωνισμός είναι τόσο έντονος από εταιρείες αρκετά έως πάρα πολύ μεγαλύτερες από την δική σου που θα πρέπει να τρέξεις “λίγο” πιο νωρίς και να είσαι έτοιμος “λίγο” πιο πολύ για να πάρεις το μερίδιο που σου αξίζει από το μεγαλύτερο εμπορικό γεγονός του πλανήτη Διάβασε παρακάτω τι πρέπει να σκεφτείς και να προετοιμάσεις και θα καταλάβεις γιατί πρέπει να ξεκινήσεις … …

Αύξηση πωλήσεων με ενσωμάτωση ευέλικτων πληρωμών Η XXXL ιδρύθηκε το 1960 από τον Αθανάσιο Γιαννικόγλου ως οικογενειακό εργαστήριο ένδυσης και έχει μακρά παράδοση στη μόδα. Το 1981, ο Λεωνίδας Α. Γιαννικόγλου συνέχισε την επιχείρηση με αποκλειστική εστίαση στο ανδρικό plus-size ένδυμα, καθιερώνοντας το XXXL ως αξιόπιστο brand για ποιοτικά και εξειδικευμένα ρούχα στην Ελλάδα. Η Ευκαιρία Η XXXL επιδίωκε να ενισχύσει την εμπειρία των πελατών και να αυξήσει τις πωλήσεις, εντοπίζοντας ευκαιρίες για βελτίωση της διαδικασίας checkout: Συνεργάτες & Ρόλοι Η Λύση: Simpler Checkout Η XXXL ενσωμάτωσε το Simpler Checkout για γρηγορότερες και πιο ευέλικτες πληρωμές. Η plug-and-play λύση επέτρεψε την άμεση ενεργοποίηση πολλαπλών μεθόδων πληρωμής χωρίς επιπλέον κόστος ή πολυπλοκότητα. Κύρια χαρακτηριστικά: Αποτελέσματα Παραγγελίες νωρίτερα στη διαδικασία αγοράς:66% ολοκληρώθηκε …

Ο τίτλος «Ο θάνατος του εμποράκου» δεν είναι τυχαίος. Τον εμπνεύστηκα από το αριστούργημα του Άρθουρ Μίλλερ, όπου ο Willy Loman –στον κινηματογράφο τον υποδύθηκαν ο Dustin Hoffman και ο Fredric March– ζει την πτώση ενός ονείρου. «Δεν είμαι τίποτα, δεν είμαι καν ο εαυτός μου», λέει σε μια από τις πιο δυνατές στιγμές του έργου. Ο γιος του του απαντά: «Είσαι ο καλύτερος πατέρας στον κόσμο». Ένα δράμα για την απαξίωση του «μικρού εμποράκου» σε μια σκληρή εποχή. Κάπως έτσι, και σήμερα, ο digital εμποράκος βιώνει τη δική του πτώση. Το ερώτημα είναι, μπορείς να κάνεις κάτι γι’ αυτό; Γιατί πεθαίνει το μοντέλο του «digital εμποράκου» Οι πλατφόρμες σύγκρισης τιμών Οι καταναλωτές ξεκινούν την έρευνά τους από Skroutz, BestPrice …

Πως θα ανεβάσεις τα προϊόντα του eshop σου στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης SEO για σελίδες προϊόντων; Γίνεται; Φυσικά. Οι διαφημίσεις στην Google, αν και αποτελεσματικές για την αύξηση της επισκεψιμότητας και τις πωλήσεις, συνοδεύονται από ένα συνεχές κόστος που δεν μπορούν πάντα να «αντέξουν» όλα τα eshops. Ειδικά σε αγορές με υψηλό ανταγωνισμό, το budget για Google Ads συχνά «φουσκώνει» παράλληλα με τα έσοδα.  Και τότε τι; Εδώ έρχεται να δώσει λύση το eCommerce SEO: μια στρατηγική που δεν βασίζεται σε συνεχή διαφημιστική δαπάνη, αλλά σε οργανική “ορατότητα” (στα ΜΗ διαφημιστικά αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης δηλαδή), βελτιστοποιημένο περιεχόμενο και εμπειρία χρήστη.  Με σωστή υλοποίηση, μπορεί να φέρει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα, αυξάνοντας πωλήσεις και χτίζοντας εμπιστοσύνη χωρίς το βάρος του …

Ο Απόλυτoς Οδηγός Στρατηγικής Beauty Marketing για Online Φαρμακεία και & Eshops Καλλυντικών Ανήκει η επιχείρηση σας στον κλάδο του Pharmacy & Beauty Marketing; Ο κλάδος της ομορφιάς είναι γεμάτος ευκαιρίες, αλλά και ανταγωνισμό. Είτε διατηρείτε κομμωτήριο, ινστιτούτο αισθητικής, nail & tattoo studio ή eshop καλλυντικών, η επιτυχία εξαρτάται – σε μεγάλο βαθμό – από το πώς θα ξεχωρίσετε online. Στον οδηγό αυτό θα δούμε μια ολοκληρωμένη beauty marketing στρατηγική που θα σας βοηθήσει να φέρετε νέους πελάτες και να αυξήσετε την πιστότητα των πελατών που ήδη έχετε, ώστε να αυξήσετε τις πωλήσεις και το τζίρο σας. Τα εργαλεία που θα εξετάσουμε ώστε να προσελκύσετε πελάτες και να κάνετε την εμπειρία τους στο site σας ακόμη καλύτερη, περιλαμβάνουν: Θα κλείσουμε …

Στρατηγική back to school για eshops! Ωραία. Κι αν δεν έχω προϊόντα back to school θα μείνω χωρίς πωλήσεις; Η Back to school περίοδος είναι και φέτος εδώ. Η περίοδος αυτή, για κάποια eshops που εμπορεύονται προϊόντα όπως σχολικά, είδη γραφείου και laptopts είναι μια από τις καλύτερες περιόδους του έτους. Γι’ αυτά τα eshops είχα γράψει πριν από 2 χρόνια το άρθρο Back to School Marketing. Τότε, κάποιοι από εσάς μου είχατε «παραπονεθεί» λέγοντας πως θέλετε ένα άρθρο για στρατηγική back to school για eshops που ΔΕΝ έχουν Back to School προϊόντα. Το ζητήσατε λοιπόν και το έγραψα (ε, με μικρή καθυστέρηση). Στο άρθρο αυτό θα μιλήσω για στρατηγική back to school για eshopsγια το πως, με σωστές κινήσεις …

Digital Marketing Agency - Justonline
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.