(Ενημερώθηκε – Οκτ 2019)
Προετοιμάζετε μια εκδήλωση και θέλετε να προσελκύσετε συμμετέχοντες μέσα από τα social media; Πολύ καλή επιλογή! (αν το σκέφτεστε ακόμη, το άρθρο αυτό ήρθε για να σας πείσει).
Ξεκινήστε με το να χωρίσετε την διαδικασία σε 3 φάσεις:
Φάση 1: Πριν την εκδήλωση, όπου θα πέσει το κύριο βάρος της προβολής και διαφήμισης της εκδήλωσης.
Φάση 2: Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, όπου θα αποθανατίσετε τα «δρώμενα» για να τα χρησιμοποιήσετε ως υλικό για να προωθήσετε στους συμμετέχοντες, να τα χρησιμοποιήσετε ως υλικό για την επόμενή σας εκδήλωση, και να δείξετε σε αυτούς που δεν ήρθαν γιατί δεν πρέπει να χάσουν την επόμενή σας εκδήλωση.
Φάση 3: Μετά την εκδήλωση (αυτή την φάση την αμελείτε συνήθως), για ευχαριστίες στους συμμετέχοντες από τους διοργανωτές και για να προετοιμάσετε το κοινό σας για την επόμενη εκδήλωση.
Πριν την εκδήλωση
Διαλέξτε σε ποια social media θα προβληθείτε. Η επιλογή τους δεν πρέπει να γίνει μόνο με βάση τους likers / followers των profiles / σελίδων σας αλλά και με βάση του ποια social media ακολουθούν οι δυνητικοί πελάτες σας.
Δημιουργήστε ένα hashtag για την εκδήλωση. Δημιουργήστε ένα μοναδικό hashtag το οποίο θα χρησιμοποιείτε σε όλα τα social media ώστε να διευκολύνετε όσους αναζητούν πληροφορίες για την εκδήλωση αλλά και για να μπορείτε να κάνετε εύκολα μια έρευνα για το ποιοι αναφέρονται στο event σας και να ξεκινάτε συζητήσεις πάνω στα posts τους.
Δημιουργήστε περιεχόμενο. Ξεκινήστε τουλάχιστον ένα μήνα πριν, δημιουργώντας υλικό για posts και διαφήμιση στα social media. Το υλικό που θα συμπεριλάβετε στα posts σας μπορεί να περιλαμβάνει:
- Teaser posts: posts τα οποία θα μιλούν για «κάτι που έρχεται», δίνοντας κάποιες πληροφορίες σχετικά με το αντικείμενο, χωρίς όμως να αποκαλύπτουν την εκδήλωση.
- Φωτογραφίεςαπό προηγούμενη εκδήλωση
- Video το οποίο θα περιγράφει τα οφέλη της συμμετοχής στην εκδήλωση και ανεβάστε το σε όλες τις social media πλατφόρμες. Η διάρκεια του video δεν θα πρέπει να ξεπερνάει το ένα λεπτό ώστε να μπορεί να ανέβει σε όλες τις πλατφόρμες αλλά και γιατί πολύ μικρό ποσοστό των “socializers” βλέπει προωθητικά videos άνω του λεπτού.
- Μαρτυρίες(video / φωτογραφίες) παρευρισκόμενων σε προηγούμενες εκδηλώσεις σας ή και συμμετεχόντων οι οποίοι θα εξηγούν γιατί δεν θα χάσουν την εκδήλωση.
- Δωρεάν υλικό. Αν, για παράδειγμα, η εκδήλωσή σας έχει σχέση με την εξυπηρέτηση πελατών, οι ομιλητές μπορούν να κάνουν posts με σχετικά tips).
- Μικρά videosκαι posts των ομιλητών για το θέμα που θα αναπτύξουν ή φωτογραφίες με ατάκες οι οποίες θα συνοψίζουν τα κύρια σημεία των ομιλιών τους.
- Posts σχετικά με εκπτώσεις(early bird discounts)
- Διαγωνισμούςστα Facebook, Twitter, Instagram για δωρεάν θέσεις και άλλα δώρα στην εκδήλωση. Οι διαγωνισμοί μέσω εφαρμογής σας δίνουν την δυνατότητα να προβάλετε την εκδήλωση, ενσωματώνοντας προωθητικό υλικό.
Το παραπάνω υλικό θα το αναρτήσετε σε όλες τις social media παρουσίες σας, στο site & το newsletter σας αλλά και στα social media των χορηγών και των συνεργατών (ομιλητών, χώρου εκδήλωσης, τεχνικής εταιρείας) που θα συμβάλουν στη διεξαγωγή της εκδήλωσης.
Δωρεάν προβολή
Διευκολύνετε όσους αγόρασαν εισιτήρια να μοιραστούν με τους φίλους τους την εκδήλωση με ένα μηχανισμό social media sharing και ClickToTweet.
Για τους χορηγούς, δημιουργήστε ένα press kit με φωτογραφίες, video, βιογραφικά ομιλητών το οποίο θα μπορούν να κατεβάσουν από το site σας.
Χρησιμοποιείστε τους ομιλητές σας προτρέποντάς τους να κάνουν δικά τους posts σχετικά με to βιογραφικό τους και την εκδήλωση – για παράδειγμα, να ανακοινώσουν τον τίτλο της ομιλίας τους. Βοηθήστε τους σε αυτό, δημιουργώντας ένα banner για την συμμετοχή τους με την φωτογραφία και τον τίτλο της ομιλίας τους.
Μπορούν ακόμη να αναρτήσουν τον τίτλο κάποιου case study στο οποίο θα αναφερθούν και να δημιουργούν posts με tips σχετικά με το θέμα που θα αναπτύξουν. Προτρέψτε τους επίσης να μοιραστούν τις δικές σας αναρτήσεις!
Δεν θα ξεχάσετε βέβαια να δημιουργήσετε ένα event στο Facebook. Αν η εκδήλωσή σας επαναλαμβάνετε κάθε χρόνο, ίσως θα πρέπει να φτιάξετε Facebook page ή group, ακόμη και ένα Twitter & Instagram profile, ειδικά για την εκδήλωση αυτή.
Εκεί μπορείτε να αναρτάτε το υλικό από την εκδήλωση, να παρουσιάζετε τους χορηγούς, τους ομιλητές, το πρόγραμμα και πληροφορίες που χρειάζονται όλοι οι συμμετέχοντες στην εκδήλωση. Χρόνο με το χρόνο θα δημιουργήσετε μια κοινότητα με τους συμμετέχοντες του event και αυτό θα σας βοηθήσει να προωθείτε την εκδήλωση με λιγότερα χρήματα.
Σε ότι αφορά στη διαφήμιση μέσω social media, δημιουργήστε διαφορετικά γραφιστικά και επιλέξτε το κοινό σας με προσοχή, με βάση τα κριτήρια στόχευσης που σας δίνουν τα social media.
Δημιουργήστε καμπάνιες με βάση τα χαρακτηριστικά των δυνητικών σας πελατών και μην ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε remarketing (την δυνατότητα να δείχνετε διαφημίσεις σε αυτούς που έχουν επισκεφθεί πρώτα το site όπου προβάλετε την εκδήλωση) αφού βέβαια αποκλείσετε από αυτού του είδους την διαφήμιση όσους έχουν αγοράσει εισιτήρια.
Στο δεύτερο μέρος του άρθρου θα εξετάσουμε τις φάσεις «Κατά τη διάρκεια» και «Μετά την εκδήλωση».
Ενδιαφέρεστε να προβάλετε την επιχείρησή σας μέσω των Social Media ή άλλων online ενεργειών; Δείτε τις υπηρεσίες social media και επικοινωνήστε μαζί μας.
Γράψτε ένα σχόλιο