Το σεμινάριο του TravelDailyNews, της σειράς Digi.travel Masterclass, που διοργανώνεται στην Αθήνα στις 6 Μαρτίου, εστιάζει στον εξαιρετικά σημαντικό τομέα της σωστής χρήσης των social media και συγκεκριμένα του Facebook & του Instagram.
Τα σεμινάρια του TravelDailyNews συνεχίζονται στην Αθήνα με νέα αντικείμενα όπως αυτό των social media και συγκεκριμένα του Facebook και του Instagram.
Digi.travel Masterclass
H χρήση του Facebook και του Instagram για αναγνωρισιμότητα και πωλήσεις από τις τουριστικές επιχειρήσειςΤετάρτη 6 Μαρτίου 2019
AIROTEL Parthenon Hotel • Μακρή 6 • Αθήνα
Εισηγητής: Αρσένης Πασχόπουλος • Managing Partner του digital agency Just Online και εισηγητής digital marketing στο κολέγιο CityU
Η χρήση των κοινωνικών δικτύων στις μέρες πλέον έχει αναπτυχθεί και αποτελούν μέσα επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων, αλλά και μεταξύ των εταιριών και των δυνητικών τους πελατών. Έτσι είναι πολύ σημαντικό για τους επαγγελματίες του τουρισμού να εκπαιδευτούν στην σωστή τους χρήση. Μια νέα λοιπόν σειρά σεμιναρίων ξεκινά υπό την ομπρέλα του Digi.travel με στόχο ακριβώς αυτή την εκπαίδευση.
Σκοπός
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να εξηγεί με απλό και πρακτικό τρόπο τα εργαλεία και τις στρατηγικές που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου στις πλατφόρμες social media Facebook και Instagram. Μετά τη λήξη του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα έχουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες ώστε να προωθούν τις επιχειρήσεις τους μέσα από το Facebook και το Instagram.
Οφέλη
• Κατανόηση του τι σημαίνει στρατηγική στο digital marketing και πως αυτή εφαρμόζεται
• Εξοικείωση με τα εργαλεία των Facebook και Instagram
• Εξοικείωση με τους τρόπους προβολής και προώθησης της επιχείρησής τους με στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας και των πωλήσεων τους
• Δυνατότητα παρακολούθησης / αξιολόγησης των προτεινόμενων ενεργειών από εταιρείες με τις οποίες συνεργάζονται και έλεγχος αυτών
• Έκθεση σε βέλτιστες πρακτικές από την Ελλάδα και το εξωτερικό
Σε ποιους απευθύνεται το σεμινάριο
• Σε ιδιοκτήτες μικρομεσαίων ξενοδοχειακών μονάδων και ενοικιαζόμενων δωματίων και διαμερισμάτων
• Σε στελέχη μικρομεσαίων ξενοδοχειακών μονάδων και ενοικιαζόμενων δωματίων και διαμερισμάτων
Πρόγραμμα
Ανάπτυξη στρατηγικής
• Επιλογή στόχων: ποιους στόχους μπορείτε να πετύχετε για την εταιρεία σας μέσω των social media
• Γενικό πλάνο ενεργειών ανά ημέρα, εβδομάδα, μήνα για κάθε ένα από τα κυριότερα social media sites
• Μέτρηση αποτελεσμάτων: τι μετράμε και ποια τα προγράμματα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για τις μετρήσεις μας
Διαφήμιση στο Facebook• Διαφήμιση ανάρτησης (post), σελίδας (page), site και μέτρηση των πωλήσεων που προέρχονται από την διαφήμιση στο Facebook
• Ανάπτυξη διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook βήμα – βήμα
• Η ανατομία μιας πετυχημένης διαφήμισης στο Facebook: εικόνες, κείμενα
• Remarketing: στοχεύστε τις διαφημίσεις σας στο Facebook σε αυτούς που έχουν επισκεφθεί το site ή το eshop σας και δεν έχουν κάνει την επιθυμητή ενέργεια
• Πως παρακολουθούμε την εξέλιξη της διαφήμισης και ποιες ενέργειες κάνουμε για να την βελτιώσουμε
Ειδικά θέματα Facebook Marketing• Διαγωνισμοί στο Facebook: Πως θα τρέξουν με επιτυχία
.• Ειδικές εφαρμογές για τα Facebook page tabs: ιδέες για να αυξήσουμε την κυκλοφορία στο site μας ή να διευκολύνουμε τους δυνητικούς πελάτες μας
• Άμεσες και έμμεσες πωλήσεις μέσα από το Facebook• Πως θα προσελκύσετε περισσότερους likers
• Για ποιες αναρτήσεις ενδιαφέρονται οι χρήστες και τι “μοιράζονται” με τους φίλους τους
• Πως θα κάνετε τα posts σας να τα βλέπουν πολλοί από τους likers της σελίδας σας
Instagram Εισαγωγή
• Τα χαρακτηριστικά μιας πετυχημένης στρατηγικής στο Instagram
• Η ανατομία ενός πετυχημένου post στο Instagram
• 20 τακτικές για καλύτερα αποτελέσματα στο Instagram Διαφήμιση
• Διαφήμιση στο Instagram βήμα βήμα
• 10 tips για την διαφήμιση στο Instagram
Πωλήσεις – Case
• Παραδείγματα από μεγάλες επιχειρήσεις
• Ιδέες για το πώς να κάνετε πωλήσεις μέσω Instagram
Είπαν για τα σεμινάρια του TravelDailyNews:
”Προτείνω στο TravelDailyNews να συνεχίσει τα χρηστικά και απαραίτητα σεμινάρια με ξενοδοχειακή θεματολογία”
Γιώργος Μιχάλης, Director of Sales & Marketing, Spyrou Hotels
“Η παρακολούθηση του σεμιναρίου μου έδωσε πολλά ερεθίσματα και ιδέες για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του ξενοδοχείου μου, προκειμένου να παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες στους Έλληνες και ξένους πελάτες μας.”
Δημήτρης Λιανός, ιδιοκτήτης, Hotel Grotta, Νάξος
“Το σεμινάριο ήταν ιδιαίτερα ενημερωτικό, εύστοχο δείχνοντας τις απαιτήσεις και τις ιδιομορφίες του σύγχρονου ταξιδιώτη. Παράλληλα προτάθηκαν πολλές πρακτικές οι οποίες θα πρέπει να υιοθετηθούν από τους επιχειρηματίες και τα στελέχη στον τομέα του τουρισμού, ώστε να κατορθώσουμε να έχουμε όσο το δυνατόν πιο ευχαριστημένους πελάτες.”
Γεώργιος Ματσίγκος, γενικός διευθυντής, Atrium Hotels, Ρόδος
“Ενδιαφέρον σεμινάριο με παρουσίαση πλούσιου υλικού από αξιόλογους και έμπειρους επαγγελματίες”
Δήμητρα Δολιανίτη, στέλεχος Marketing, Κρατήσεων & Πωλήσεων, Coral Hotel, Αθήνα
“Τα σεμινάρια του TravelDailyNews είναι πάντα επίκαιρα, με έμπειρους εισηγητές μέσα από τον τομέα μας που γνωρίζουν πολύ καλά το αντικείμενο”
Βάσω Μίντζα, Sales & Marketing Manager, AKS Hotels
”Στοχευμένο, χρήσιμο σεμινάριο-εργαλείο για κάθε σύγχρονο ξενοδόχο”
Μαρία Πασλή, E-market, Zafolia Hotel
”Χρήσιμο, πλούσιο και ουσιαστικό για κάθε ιδιοκτήτη και στέλεχος ξενοδοχείου”
Στέλιος Ζαχαρουδάκης, ιδιοκτήτης, Latania Hotel
Ο εισηγητής
Ο Αρσένης Πασχόπουλος είναι από τους πρώτους marketers του διαδικτύου στην Ελλάδα με δράση η οποία ξεκινά το 1996. Είναι Managing Partner στην εταιρεία υπηρεσιών διαδικτύου Just On Line.
Είναι συγγραφέας των βιβλίων “Social Media Marketing”, (2010, εκδόσεις Κλειδάριθμος) και “Ηλεκτρονικό Εμπόριο” (3η έκδοση 2007, εκδόσεις Κλειδάριθμος). Έχει εργαστεί στα τμήματα marketingτων εταιρειών Shell, Johnson & Johnson, Fiat, Boston University, Όμιλος Δ. Αγγελόπουλου, Γενική Χημικών Προϊόντων.
Από τους πρώτους (1996) που δημιούργησαν σεμινάρια Ηλεκτρονικού Εμπορίου για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και διεξήγαγε κύκλο σεμιναρίων ηλεκτρονικού εμπορίου για την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου. Για 4 χρόνια υπεύθυνος προώθησης και εκπαίδευσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου στον ΑΣΔΑ (Αναπτυξιακό Σύνδεσμο Δυτικής Αθήνας).
Έχει 15ετή διδακτική εμπειρία σε ιδιωτικά κολέγια στην Αθήνα και σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς (Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, ΕΣΕΕ, Καριέρα, κ.ά.). Απόφοιτος του Deree College με μεταπτυχιακό στο Boston University. Άρθρα του για την επιχειρηματική χρήση του διαδικτύου εκδίδονται στα startup.gr, socialmedialife.gr και Marketing Week.
Σχόλια εκπαιδευομένων για τον εισηγητή Αρσένη Πασχόπουλο
Τόπος και χρόνος διεξαγωγής του σεμιναρίου:
Τόπος: AIROTEL Parthenon Hotel • Μακρή 6 • Αθήνα
Ημερομηνία διεξαγωγής: Τετάρτη 6 Μαρτίου 2019
Ώρα έναρξης: 09:00
Ώρα λήξης: 17:00
Κόστος συμμετοχής:
Εγγραφή | 90,00 Ευρώ |
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο | 70,00 Ευρώ |
Φοιτητές – Άνεργοι | 70,00 Ευρώ |
Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το παρακάτω κόστος συμμετοχής.
Εγγραφή | 80,00 Ευρώ |
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο | 60,00 Ευρώ |
Φοιτητές – Άνεργοι | 60,00 Ευρώ |
Στις παραπάνω τιμές περιλαμβάνεται ελαφρύ γεύμα και καφές.
Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications:
Τηλ: 210 9374050 Email: tma@tma.travel
Γράψτε ένα σχόλιο