Αύξηση πωλήσεων με ενσωμάτωση ευέλικτων πληρωμών
Η XXXL ιδρύθηκε το 1960 από τον Αθανάσιο Γιαννικόγλου ως οικογενειακό εργαστήριο ένδυσης και έχει μακρά παράδοση στη μόδα. Το 1981, ο Λεωνίδας Α. Γιαννικόγλου συνέχισε την επιχείρηση με αποκλειστική εστίαση στο ανδρικό plus-size ένδυμα, καθιερώνοντας το XXXL ως αξιόπιστο brand για ποιοτικά και εξειδικευμένα ρούχα στην Ελλάδα.
Η Ευκαιρία
Η XXXL επιδίωκε να ενισχύσει την εμπειρία των πελατών και να αυξήσει τις πωλήσεις, εντοπίζοντας ευκαιρίες για βελτίωση της διαδικασίας checkout:
- Μεγαλύτερη ευελιξία πληρωμών: Εισαγωγή ψηφιακών πορτοφολιών και σύγχρονων μεθόδων πληρωμής για να καλυφθούν οι προτιμήσεις των πελατών και να προσελκυστούν νέοι αγοραστές.
- Απλοποίηση checkout: Μείωση της πολυπλοκότητας των παραδοσιακών, πολλαπλών βημάτων checkout για αύξηση conversion και μείωση εγκαταλειμμένων καλαθιών.
- Ενίσχυση πωλήσεων: Ομαλή αγοραστική εμπειρία για περισσότερες ολοκληρωμένες παραγγελίες και μεγαλύτερη πιστότητα πελατών.
Συνεργάτες & Ρόλοι
- Simpler: Παρείχε τη λύση checkout με ψηφιακά πορτοφόλια, λειτουργία με ένα κλικ και ενοποιημένη εμπειρία σε όλες τις συσκευές.
- Just Online: Ως digital agency, συντόνισε το marketing, την εμπειρία χρήστη και τη στρατηγική βελτιστοποίησης, προωθώντας τις νέες επιλογές checkout και παρακολουθώντας τους δείκτες απόδοσης.
Η Λύση: Simpler Checkout
Η XXXL ενσωμάτωσε το Simpler Checkout για γρηγορότερες και πιο ευέλικτες πληρωμές. Η plug-and-play λύση επέτρεψε την άμεση ενεργοποίηση πολλαπλών μεθόδων πληρωμής χωρίς επιπλέον κόστος ή πολυπλοκότητα.
Κύρια χαρακτηριστικά:
- Ψηφιακά πορτοφόλια: Apple Pay & Google Pay ενσωματώθηκαν απρόσκοπτα.
- Checkout με ένα κλικ: Οι επαναλαμβανόμενοι πελάτες ολοκλήρωναν αγορές σε δευτερόλεπτα, ακόμη και από mini-carts.
- Εμπειρία πολλαπλών συσκευών: Ομαλή χρήση από κινητό και desktop.
- UX & Marketing (Just Online): Ανασχεδιασμός σελίδων, CTA και προωθητικά μηνύματα για ανάδειξη της νέας ευελιξίας.
Αποτελέσματα
Παραγγελίες νωρίτερα στη διαδικασία αγοράς:
66% ολοκληρώθηκε απευθείας από σελίδες προϊόντων και mini-carts, αξιοποιώντας τις αγορές παρόρμησης.
Υιοθέτηση ψηφιακών πληρωμών:
30% των παραγγελιών μέσω Apple Pay & Google Pay, επιβεβαιώνοντας την προτίμηση των πελατών για ασφαλείς και γρήγορες πληρωμές.
Βελτίωση εμπορικής απόδοσης:
+11% αύξηση πωλήσεων σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2024.
Αύξηση μεριδίου checkout:
25% των συνολικών παραγγελιών τον Ιούλιο και Αύγουστο 2025 ολοκληρώθηκε μέσω Simpler.
Συμβολή Marketing / UX:
Just Online βελτίωσε το messaging και την ορατότητα των νέων επιλογών, αυξάνοντας τη χρήση ψηφιακών πορτοφολιών και ολοκληρώσεις νωρίς στη διοχέτευση.
Τι είπε ο πελάτης
«Η συνεργασία μας με τη Simpler μας επέτρεψε να προσφέρουμε σύγχρονες επιλογές πληρωμής όπως Apple Pay και Google Pay, κάνοντας το checkout γρήγορο και εύκολο. Ο ρόλος της Just Online διασφάλισε ότι το κοινό γνώριζε και εμπιστευόταν τις νέες δυνατότητες. Τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους – είδαμε αύξηση πωλήσεων και ικανοποιημένους πελάτες χωρίς πρόσθετο τεχνικό κόπο.»
Συμπεράσματα
Η υιοθέτηση του Simpler Checkout, σε συνδυασμό με τη στρατηγική και εκτέλεση της Just Online, ενίσχυσε σημαντικά την εμπειρία online shopping της XXXL. Οι πελάτες απέκτησαν δυνατότητα αγοράς μέσα από ψηφιακά πορτοφόλια, αγορά με ένα κλικ και ομαλή διαδικασία, οδηγώντας σε υψηλότερα conversion rates και αύξηση πωλήσεων.
Η ιστορία της XXXL αναδεικνύει την αξία του συνδυασμού:
Τεχνολογία (Simpler) + UX/Marketing (Just Online) + Κληρονομιά Brand = Εύκολη ενσωμάτωση, ευέλικτες πληρωμές, μετρήσιμο επιχειρηματικό αντίκτυπο.
Αν θέλεις βοήθεια από την ομάδα μας, επικοινώνησε μαζί μας
Είσαι, graphic designer, φωτογράφος ή παραγωγός περιεχομένου; Ας συνεργαστούμε
Θέλεις να τρέξεις μόνος σου το digital marketing για την επιχείρησή σου; Μπορούμε να σε εκπαιδεύσουμε
Αν θες να γνωριστούμε μπορείς να κλείσεις μια ώρα ΔΩΡΕΑΝ συνάντηση για να σε κατευθύνουμε στρατηγικά σε ότι αφορά στις digital ενέργειές σου
