Πως θα αυξήσεις τις πωλήσεις απευθείας στον πελάτη σου: 25 tips Στο πρώτο μέρος του άρθρου είδαμε τα υπέρ και τα κατά των πλατφορμών και των marketplaces και κάτω από ποιες συνθήκες θα μπορούσαν οι επιχειρηματίες με eshop να τις εκμεταλλευτούν και πώς. Στο δεύτερο μέρος θα δούμε 25 tips που θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις τις πωλήσεις απευθείας στον πελάτη σου. Το e-shop ως η καρδιά της απευθείας πώλησης Tip 1 – Το eshop σου πρέπει να είναι γρήγορο και mobile-first Αν το site σου φορτώνει πάνω από 3 δευτερόλεπτα, χάνεις πελάτες. Το mobile είναι πάνω από 60% στην Ελλάδα – μην το αγνοείς! Η ταχύτητα φόρτωσης επηρεάζει τόσο το conversion όσο και το SEO σου. Ένα mobile-optimized eshop …
Η αύξηση απευθείας πωλήσεων απασχολεί όλο και πιο πολύ τους ιδιοκτήτες eshops. Γράφω λοιπόν αυτό το άρθρο θέτοντας σε “αντιπαράθεση” τις απευθείας πωλήσεις από τις πωλήσεις μέσω marketplaces, γιατί η ανερχόμενη δύναμη των τελευταίων είναι κάτι που προβληματίζει τους επιχειρηματίες όλο και πιο πολύ. Στο πρώτο μέρος του άρθρου θα δούμε τα υπέρ και τα κατά των πλατφορμών και των marketplaces και κάτω από ποιες συνθήκες θα μπορούσαν οι επιχειρηματίες με eshop να τις εκμεταλλευτούν και πώς. Στο δεύτερο μέρος του άρθρου θα δούμε 25 tips για το πως τα eshops μπορούν να αυξήσουν τις απευθείας πωλήσεις τους προςτον τελικό πελάτη τους. Πως δουλεύει το επιχειρηματικό μοντέλο των marketplaces Στο άρθρο αυτό θα ασχοληθούμε με το μηχανισμό των marketplaces όπου …
Η Δράση έχει ως στόχο την υποστήριξη επενδυτικών σχεδίων νέων και υπό σύσταση ΜΜΕ στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, σε τομείς και προτεραιότητες που αναδείχθηκαν από την Διαδικασία Επιχειρηματικής Ανακάλυψης της Περιφέρειας Θεσσαλίας για την περίοδο 2021-2027 και εξειδικεύονται στην Περιφερειακή Εξειδίκευση της ΕΣΕΕ για την Περιφέρεια Θεσσαλίας. Δικαιούχοι είναι νέες και υπό σύσταση, πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, που πληρούν το σύνολο των προϋποθέσεων συμμετοχής που περιγράφονται στην Αναλυτική Πρόσκληση της δράσης και προτίθενται να υλοποιήσουν επενδυτικό σχέδιο στην Περιφέρεια Θεσσαλίας το οποίο να αφορά σε έναν τουλάχιστον επιλέξιμο ΚΑΔ επένδυσης που περιλαμβάνεται στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙIΙ «ΕΠΙΛΕΞΙΜΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (ΚΑΔ)» της Αναλυτικής Πρόσκλησης. Ως υπό σύσταση νοούνται οι επιχειρήσεις που θα συσταθούν μετά από την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης χρηματοδότησης στην …
Η Δράση εντάσσεται στο Πρόγραμμα «Θεσσαλία» 2021-2027 και έχει ως στόχο την υποστήριξη επενδυτικών σχεδίων υφιστάμενων ΜΜΕ στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, σε τομείς και προτεραιότητες που αναδείχθηκαν από την Διαδικασία Επιχειρηματικής Ανακάλυψης της Περιφέρειας Θεσσαλίας για την περίοδο 2021-2027 και εξειδικεύονται στην Περιφερειακή Εξειδίκευση της ΕΣΕΕ για την Περιφέρεια Θεσσαλίας. Αφορά στην ενίσχυση υφιστάμενων πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων (ΜΜΕ) επιχειρήσεων που θα υλοποιήσουν επενδυτικό σχέδιο στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, κατά τη χρήση 2024 διαθέτουν τουλάχιστον έναν (1) επιλέξιμο ΚΑΔ (Κύριος ή/και δευτερεύων ΚΑΔ) που θα συμπεριλαμβάνεται στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ – ΕΠΙΛΕΞΙΜΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (ΚΑΔ) της αναλυτικής πρόσκλησης και πληρούν το σύνολο των τυπικών προϋποθέσεων συμμετοχής όπως αυτές θα ορίζονται στην αναλυτική πρόσκληση της Δράσης. Ως υφιστάμενες στο πλαίσιο της δράσης νοούνται οι …
Πώς να αναπτύξεις την επιχείρησή σου, χωρίς να θυσιάσεις την υγεία σου και χωρίς να χάσεις τον εαυτό σου Το Believe in You διοργανώνει το δωρεάν online συνέδριο The Zen Owner, από τις 3 έως τις 7 Νοεμβρίου 2025 Στόχος του συνεδρίου είναι να προσφέρει γνώσεις, εργαλεία και δεξιότητες που χρειάζεται ο σύγχρονος επαγγελματίας για να πετύχει, διατηρώντας ισορροπία και ψυχική ευημερία.Περισσότεροι από 30 Έλληνες και διεθνείς ομιλητές, επιστήμονες και επιχειρηματίες μοιράζονται την εμπειρία τους, τα λάθη, τις επιτυχίες και βασικές στρατηγικές για βιώσιμη ανάπτυξη. Θεματικές Ενότητες Το συνέδριο περιλαμβάνει πέντε βασικούς άξονες: Στο πλαίσιο της θεματικής “Δεξιότητες”, ο δικός μας, Αρσένης Πασχόπουλος μοιράζεται πρακτικές και εμπειρίες γύρω από την επιχειρησιακή ανάπτυξη στο σύγχρονο εμπορικό περιβάλλον. Εστιάζει σε: Δίνει επίσης …
“Ήρθε και φέτος η Black Friday. Τι πρέπει να κάνω για να αυξήσω τις πωλήσεις μου;” Αν είσαι ιδιοκτήτης e-shop και αναρωτιέσαι γιατί πρέπει να σκεφτείς από τώρα τη στρατηγική σου για την Black Friday, μάλλον έχεις ήδη αργήσει. Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος, από εταιρείες πολύ μεγαλύτερες από τη δική σου, και αν δεν είσαι έτοιμος, το μερίδιο αγοράς που μπορείς να κερδίσεις θα είναι πολύ μικρότερο από όσο θα μπορούσες. Παρακάτω έχω φρεσκάρει τη λίστα των ενεργειών και θεμάτων που πρέπει να προσέξεις για να πάρει το eshop σου και φέτος τα μέγιστα από την Black Friday. Προετοίμασε το e-shop σου Φέρε επισκέπτες Κάνε τους επισκέπτες πελάτες Παράδωσε σωστά Ξαναπούλα μετά την Black Friday Πελάγωσες; Πανικοβλήθηκες; Το μεγαλύτερο εμπορικό …