Έχουμε τη χαρά να υποστηρίζουμε την Ένωση «Μαζί για το Παιδί» στην επικοινωνία των δράσεών της μέσω των εργαλείων της Google. Το «Μαζί για το Παιδί» είναι μια Ένωση μη-κερδοσκοπικών σωματείων και ιδρυμάτων, που εργάζονται, από το 1996, για την ευημερία παιδιών, νέων και οικογενειών που αντιμετωπίζουν τη φτώχεια, την αναπηρία, την κακοποίηση και την αρρώστια. Η Ένωση και τα μέλη της σε συνεργασία με διεθνείς οργανώσεις, πρωτοστατούν στην ανταλλαγή καλών πρακτικών και τεχνογνωσίας αλλά και στην προαγωγή της επιστημονικής έρευνας σε θέματα που αφορούν παιδιά, νέους σε ανάγκη, ενώ οι υπηρεσίες που αφιλοκερδώς προσφέρουν στις εγκαταστάσεις τους, είναι υψηλού επιπέδου και πολλά από τα προγράμματα που αναπτύσσουν, πρότυπα στον τομέα τους. Η Ένωση και τα μέλη της προσφέρουν …
Πώς η “χειρότερη” μέρα της ζωής σου μπορεί να γίνει η καλύτερη. “Έχετε δει απολυμένο να πηγαίνει γλυκά στους συναδέλφους του την ημέρα που απολύεται; Ε, εγώ ήμουν αυτός”! Ο Αρσένης Πασχόπουλος, ένας από τους πρώτους marketeers του διαδικτύου στην Ελλάδα, προσφέρει, μέσα από το προσωπικό του οδοιπορικό σταδιοδρομίας, στιγμές χιούμορ αλλά και περίσκεψης για τις προσδοκίες της επαγγελματικής σου πορείας. Μέσα από έξυπνες ατάκες περιγράφει τον κόπο που πρέπει να καταβάλεις για να βρεις τον δρόμο της δικής σου επιτυχίας –μια και, συχνά, από αλλού ξεκινάς και αλλού σε οδηγεί η ζωή– και εξιστορεί την εμπειρία μιας απόλυσης που μπορεί να φαντάζει άσχημη, αλλά, καμιά φορά, αρκεί για να σου αλλάξει απροσδόκητα τη ζωή! Ένα βιβλίο εμψύχωσης για νέους …
Proud to have our own, Arsenis Paschopoulos, on the WordCamp Europe 2023 organizing team. WCEU 2023 will be held in Athens, June 8 – 10 at Megaron. This year’s WCEU aim is to bring the community together. It also aims to help those new to the community get involved. But above all, “we … want to ensure knowledge is shared. This could be through talks, workshops, case studies, or contributing to the WordPress project. We want to share best practices and empower more people to feel comfortable using WordPress”. The content goal is: “To have presentations and workshops so interesting that people who usually spend time in the “hallway track” will attend sessions instead”. Visit the official website, subscribe to …
Άρθρο του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη στο marketing-tips.gr Ο Άκης Πετρετζίκης συνιστά ένα επιτυχημένο brand name. Ένα brand name που ξέρει, στην εποχή του διαδικτύου και των social media, να το διαχειρίζεται και να το αξιοποιεί προς όφελός του. Μάλιστα, δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι ακόμα και μεγάλα ελληνικά brand names, που θεωρούν ότι τα social media είναι αποκλειστικά για να μιλάνε για τον εαυτό τους και όχι για να συναναστρέφονται με το κοινό τους, θα μπορούσαν να διδαχθούν πολλά από τον ίδιο (ή την ομάδα του που χειρίζεται τα social). Πρόσφατα ο δημοφιλής σεφ, που έχει ένα πιστό και πολυάριθμο κοινό που τον ακολουθεί με κλειστά μάτια, δέχθηκε ένα τρολάρισμα για την παρασκευή μελομακάρονων με βρώμη, για τους λάτρεις της …
Πως η εκπαίδευση υπαλλήλων μπορεί να ανεβάσει ή να ρίξει τις “μετοχές” της επιχείρησής σου Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε στο marketing-tips.gr «Είμαι σε πάρα πολύ γνωστό μπεργκεράδικο, που μάλιστα δαπάνησε πριν χρόνια ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για να κάνει rebranding (και να εστιάσει την προσοχή του στα burgers), και κατευθύνομαι στο γκισέ, όπου δίνω παραγγελία. Η γλυκιά κοπελίτσα, γύρω στα 17-18, μου λέει: «καθίστε θα σας το φέρουμε». Λέω οκ. Μια χαρά. Μου τα φέρνει και διαπιστώνω πως και τα δύο burgers είναι σχετικά κρύα. Την φωνάζω, έρχεται και τις λέω (πολύ ευγενικά) τι γίνεται, και με το ίδιο γλυκό ύφος, στέκεται σαν χαζή, και μου λέει: «δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό!». Ο φίλος μου, που μου διηγήθηκε το …
Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε στο https://mobiplus.co/ Είμαστε σε μια χρονική στιγμή που το e-commerce αυξάνεται σημαντικά σχετικά με την συνολική αγορά του retail και έχει φτάσει σήμερα στο 19% του συνολικού retail με ποσοστό αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών 24 % τον χρόνο. Όμως όπως θα έχεις δει στο e-shop σου η κερδοφορία σου δεν αυξάνεται ανάλογα. Μπαίνουν στο e-shop 100 άτομα την ημέρα και αγοράζουν 4 (4,3%) ενώ σε ένα κατάστημα αγοράζουν 40 (40%) περίπου ανάλογα με την κατηγορία του προϊόντος. Μπαίνουν λοιπόν χιλιάδες πελάτες στο e-shop σου τον χρόνο και ελάχιστοι από αυτούς αγοράζουν. Φέρνεις μέσα δηλαδή την ημέρα 100 πελάτες στο e-shop σου και αγοράζουν τέσσερεις ! Γιατί δεν αγορά ζουν οι υπόλοιποι; Το μεγαλύτερο ποσοστό των πελατών δεν γνωρίζουν τι ακριβώς θέλουν να …