Επιβράβευση καταναλωτών και καναλιού διανομής. Hats off για το Korres Circle, ένα app από το οποίο κερδίζουν καταναλωτές και καταστήματα. Στα όσα χρόνια γράφω για το digital marketing δεν έχω αφιερώσει ένα ολόκληρο άρθρο για μια μόνο εταιρεία. Η συγκεκριμένη εφαρμογή όμως αξίζει ιδιαίτερης μνείας. Θα εξηγήσω γιατί. Η εφαρμογή ξεκινά τις επιβραβεύσεις με πόντους όταν δίνεις τα στοιχεία σου (email, τηλέφωνο). Μετά διαπιστώνεις πως μπορείς να κάνεις αγορές αφού συνδεθείς με κάποιο φαρμακείο. Αν το φαρμακείο που προτιμάς δεν βρίσκεται στην λίστα, η εφαρμογή σε προτρέπει να τους ενημερώσεις! Από εκεί και πέρα ξεκινά ο “κύκλος” Olive Circle, κερδίζοντας ένα full-size δώρο και πόντους που οδηγούν στους επόμενους κύκλους, Brown, White και Blue, ξεκλειδώνοντας κάθε φορά περισσότερα προνόμια. Ο …
Άρθρο του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη στο marketing-tips.gr Όλοι γνωρίζουν σήμερα τη σημασία της βιωσιμότητας στον τουρισμό, όχι μόνο στον περιβαλλοντικό τομέα, αλλά και στον κοινωνικό και οικονομικό. Ένα βιώσιμο ξενοδοχείο είναι αυτό που αξιοποιεί τους πόρους του περιβάλλοντός του, συμβάλλει στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας και επιβαρύνει το περιβάλλον όσο το δυνατόν λιγότερο, ενώ παράλληλα είναι κερδοφόρο. Δυστυχώς, είναι πολύ δύσκολο για τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία να εφαρμόσουν όλα τα μέτρα που οι μεγάλες αλυσίδες έχουν την πολυτέλεια να εφαρμόσουν και να τις ανταγωνιστούν σε αυτό το θέμα. Η έλλειψη πόρων, χρόνου ή η ύπαρξη ανεπαρκώς καταρτισμένου προσωπικού σημαίνει ότι τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία αντιμετωπίζουν περισσότερα προβλήματα όταν πρόκειται να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις που απαιτεί ο κλάδος. Υπάρχουν όμως πολλές πρακτικές και πρωτοβουλίες …
Ο Αρσένης Πασχόπουλος, ιδρυτής της Just Online, ανήκει πλέον στην ομάδα μεντόρων του προγράμματος επιχειρηματικότητας STARTAB που πραγματοποιείται από το Corallia με την υποστήριξη του Prince’s Trust International. Μάθετε περισσότερα για το πρόγραμμα εδώ.
Η ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Δικηγορικών Εταιριών Ελλάδος (ΣΔΕΕ) και την Πανελλήνια Ένωση Στελεχών Νομικών Επαγγελμάτων, διοργανώνει για 8η συνεχόμενη χρονιά Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για την απόκτηση διπλώματος Στελέχους Νομικών Επαγγελμάτων : Certified Paralegal Program, με τη συμμετοχή του Αρσένη Πασχόπουλου ως εισηγητή. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
Άρθρο του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη στο marketing-tips.gr Πρόκειται αναμφίβολα για τη φράση που κάθε υπάλληλος που έρχεται σε άμεση επαφή με τον πελάτη, και όχι μόνο, αγαπάει να μισεί… Πολλοί δε αναρωτιούνται ποιος ήταν αυτός που ξεστόμισε μια τέτοια φράση. «The customer is always right» (ο πελάτης έχει πάντα δίκιο) είναι η επίμαχη φράση, την πατρότητα της οποίας διεκδικούν αρκετοί, με επικρατέστερους τους πρωτοπόρους και άκρως επιτυχημένους στο χώρο του λιανεμπορίου Harry Gordon Selfridge, John Wanamaker και Marshall Field. Το μόνο που μπορούμε να πούμε με ασφάλεια είναι ότι οι τρεις αυτοί άνδρες ενστερνίστηκαν τη συγκεκριμένη φιλοσοφία και ότι η εν λόγω φράση ειπώθηκε κάποια στιγμή στην πρώτη δεκαετία του 20ού αιώνα. Η πιο γνωστή παραλλαγή της υπήρξε το «The customer is never wrong» (ο πελάτης δεν …
Η Ένωση Ελλήνων Νομικών e-ΘΕΜΙΣ καλεί ως ομιλητή στο Forum για Ασκούμενους και Νέους Δικηγόρους τον Αρσένη Πασχόπουλο. Ο δικός μας digital marketing expert θα μιλήσει για την χρήση των social media και για τον ρόλο τους στη διαμόρφωση ενός ισχυρού επαγγελματικού προφίλ. Το Forum θα διεξαχθεί στις 16-17 Σεπτεμβρίου στο φιλόξενο χώρο του Αμφιθεάτρου “Μιλτιάδης Έβερτ” (Δ2 Τεχνόπολη). Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.