Ξεκίνησαν οι αιτήσεις χρηματοδότησης στις νέες Δράσεις του ΕΣΠΑ που αφορούν την Ψηφιακή αναβάθμιση Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων. Στη Δράση «Βασικός Ψηφιακός Μετασχηματισμός ΜμΕ» μπορούν να υποβάλλουν αίτηση χρηματοδότησης υφιστάμενες πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες μεταξύ άλλων θα πρέπει: Να έχουν κλεισμένη τουλάχιστον μία (1) πλήρη διαχειριστική χρήση. Να δραστηριοποιούνται σε έναν από τους επιλέξιμους ΚΑΔ του επενδυτικού σχεδίου για ένα (1) τουλάχιστον (1) έτος. Να διαθέτουν τουλάχιστον τρεις (3) ΕΜΕ εξαρτημένης εργασίας κατά το ημερολογιακό έτος που προηγείται της υποβολής της αίτησης χρηματοδότησης. Να μην έχει ολοκληρωθεί το φυσικό αντικείμενο της επένδυσης ή να μην έχει υλοποιηθεί πλήρως πριν από την υποβολή της αίτησης χρηματοδότησης. Ο ελάχιστος και μέγιστος συνολικός ενισχυόμενος προϋπολογισμός (Π/Υ) της αίτησης χρηματοδότησης ορίζεται από €18.000 …
Σε περίπου 2 εβδομάδες γιορτάζουμε μια από τις πιο αμφιλεγόμενες αλλά και πιο εμπορικές εορτές: τον Άγιο Βαλεντίνο. Γι’ αυτό ετοιμάσαμε μια λίστα από 20 ενέργειες που πρέπει να κάνεις σε όλα τα digital επίπεδα και με όλα τα εργαλεία ώστε να φέρεις πελάτες στην … αγκαλιά του eshop σου και να ερωτευτούν τη μάρκα σου Στο Εshop Κεντρική σελίδα: αλλάξτε το κεντρικό banner σας με ένα ή περισσότερα θεματικά banners ή φτιάξτε ένα ειδικό εικαστικό ψηλά στην αρχική σελίδα σας για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Περιγράψτε τις ενέργειες που κάνετε για την ημέρα αυτή (εκπτώσεις, ειδικά δώρα, διαγωνισμούς, κληρώσεις) Ειδική landing page: φτιάξτε μια ειδική σελίδα στην οποία θα καταλήγουν όλα τα social media posts και οι διαφημίσεις …
Έχουμε τη χαρά να υποστηρίζουμε την Ένωση «Μαζί για το Παιδί» στην επικοινωνία των δράσεών της μέσω των εργαλείων της Google. Το «Μαζί για το Παιδί» είναι μια Ένωση μη-κερδοσκοπικών σωματείων και ιδρυμάτων, που εργάζονται, από το 1996, για την ευημερία παιδιών, νέων και οικογενειών που αντιμετωπίζουν τη φτώχεια, την αναπηρία, την κακοποίηση και την αρρώστια. Η Ένωση και τα μέλη της σε συνεργασία με διεθνείς οργανώσεις, πρωτοστατούν στην ανταλλαγή καλών πρακτικών και τεχνογνωσίας αλλά και στην προαγωγή της επιστημονικής έρευνας σε θέματα που αφορούν παιδιά, νέους σε ανάγκη, ενώ οι υπηρεσίες που αφιλοκερδώς προσφέρουν στις εγκαταστάσεις τους, είναι υψηλού επιπέδου και πολλά από τα προγράμματα που αναπτύσσουν, πρότυπα στον τομέα τους. Η Ένωση και τα μέλη της προσφέρουν …
Πώς η “χειρότερη” μέρα της ζωής σου μπορεί να γίνει η καλύτερη. “Έχετε δει απολυμένο να πηγαίνει γλυκά στους συναδέλφους του την ημέρα που απολύεται; Ε, εγώ ήμουν αυτός”! Ο Αρσένης Πασχόπουλος, ένας από τους πρώτους marketeers του διαδικτύου στην Ελλάδα, προσφέρει, μέσα από το προσωπικό του οδοιπορικό σταδιοδρομίας, στιγμές χιούμορ αλλά και περίσκεψης για τις προσδοκίες της επαγγελματικής σου πορείας. Μέσα από έξυπνες ατάκες περιγράφει τον κόπο που πρέπει να καταβάλεις για να βρεις τον δρόμο της δικής σου επιτυχίας –μια και, συχνά, από αλλού ξεκινάς και αλλού σε οδηγεί η ζωή– και εξιστορεί την εμπειρία μιας απόλυσης που μπορεί να φαντάζει άσχημη, αλλά, καμιά φορά, αρκεί για να σου αλλάξει απροσδόκητα τη ζωή! Ένα βιβλίο εμψύχωσης για νέους …
Proud to have our own, Arsenis Paschopoulos, on the WordCamp Europe 2023 organizing team. WCEU 2023 will be held in Athens, June 8 – 10 at Megaron. This year’s WCEU aim is to bring the community together. It also aims to help those new to the community get involved. But above all, “we … want to ensure knowledge is shared. This could be through talks, workshops, case studies, or contributing to the WordPress project. We want to share best practices and empower more people to feel comfortable using WordPress”. The content goal is: “To have presentations and workshops so interesting that people who usually spend time in the “hallway track” will attend sessions instead”. Visit the official website, subscribe to …
Άρθρο του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη στο marketing-tips.gr Ο Άκης Πετρετζίκης συνιστά ένα επιτυχημένο brand name. Ένα brand name που ξέρει, στην εποχή του διαδικτύου και των social media, να το διαχειρίζεται και να το αξιοποιεί προς όφελός του. Μάλιστα, δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι ακόμα και μεγάλα ελληνικά brand names, που θεωρούν ότι τα social media είναι αποκλειστικά για να μιλάνε για τον εαυτό τους και όχι για να συναναστρέφονται με το κοινό τους, θα μπορούσαν να διδαχθούν πολλά από τον ίδιο (ή την ομάδα του που χειρίζεται τα social). Πρόσφατα ο δημοφιλής σεφ, που έχει ένα πιστό και πολυάριθμο κοινό που τον ακολουθεί με κλειστά μάτια, δέχθηκε ένα τρολάρισμα για την παρασκευή μελομακάρονων με βρώμη, για τους λάτρεις της …