Άρθρο του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη στο marketing-tips.gr Η ιταλικής καταγωγής Βρετανίδα Anita Roddick (1942-2007), ιδρύτρια των Body Shop, ήταν µια αντισυμβατική επιχειρηµατίας που κατάφερε να αφήσει µε τρόπο µοναδικό το στίγµα της στον επιχειρηµατικό χώρο. Ίδρυσε µία επιχείρηση που σύντοµα έγινε γνωστή για το σεβασµό της προς το περιβάλλον, ενώ και η ίδια, ως ακτιβίστρια που µεγάλωσε στη δεκαετία του 1960, στα τότε χρόνια της αµφισβήτησης, κατάφερε να ευαισθητοποιήσει µεγάλη µερίδα του πληθυσµού σε θέµατα που άπτονταν της προστασίας του περιβάλλοντος και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Τη δεκαετία του ‘70 σκέφτηκε να επενδύσει όλη της την περιουσία σε προϊόντα γυναικείας οµορφιάς, αφού, όπως έλεγε, «οι γυναίκες ακόµα και όταν πηγαίνουν προς την γκιλοτίνα επιθυµούν να έχουν µεϊκάπ». Εν έτει 1976, η 33χρονη …
Τι είναι τα Instagram Reels; Τα reels είναι κάθετα videos τα οποία μπορεί να είναι έως και 60’’. Τα videos αυτά μπορούν να προέρχονται, είτε από «συρραφή» φωτογραφιών και videos που έχει τραβήξει σε άλλο χρόνο ο χρήστης, είτε από video το οποίο θα τραβήξει μέσω της εφαρμογής και συγκεκριμένα στο περιβάλλον του εργαλείου των reels. «Και τι διαφορετικό έχουν από τα stories»; Μια διαφορά είναι πως τα reels ενός λογαριασμού μπορεί να τα δει κάποιος, είτε ακολουθεί ένα λογαριασμό είτε όχι. Επίσης τα reels μένουν για πάντα στο λογαριασμό του χρήστη (και δεν εξαφανίζονται όπως τα stories) και τέλος οι marketers μπορούν να στοχεύουν το κοινό που τα έχει δει. Επίσης ο χρήστης μπορεί να αλληλοεπιδρά και να φαίνονται …
Το άρθρο αυτό έγραψε ο Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης στο Marketing Tips Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν πολλές επιχειρήσεις είναι ότι δεν προσπαθούν να σκεφτούν σαν πελάτες, με αποτέλεσμα να μην γνωρίζουν τι αυτοί θέλουν. Σύμφωνα λοιπόν με ψυχολογικές έρευνες, υπάρχουν 8 (οκτώ) πράγματα που οι πελάτες σου θα ήθελαν να ξέρεις γι’ αυτούς. Ας τα δούμε αναλυτικά: Οι πελάτες εκτιμούν το καλό, όχι το γρήγορο service. Για πολλούς, το «αγενές, ανίκανο και γρήγορο service» είναι ο #1 λόγος για να αποσκιρτήσουν και να πάνε στον ανταγωνισμό. Οι πελάτες αγαπούν τις προσωποποιημένες υπηρεσίες. Μάλιστα, όταν γίνονται αποδέκτες παραμετροποιημένης εξυπηρέτησης, είναι διατεθειμένοι είτε να πληρώσουν περισσότερα είτε να αφήσουν μεγαλύτερα tips. Οι πελάτες θα σε θυμηθούν, αν θυμηθείς το όνομά τους. …
Το άρθρο αυτό εξηγεί με απλά λόγια τι είναι performance και τι brand marketing και αναλύει γιατί δεν θα πρέπει να υπάρχει δίλημμα στο τι από τα δύο πρέπει να χρησιμοποιεί μια εταιρεία. Το άρθρο αυτό γράφτηκε μετά από μια κουβέντα που είχα με κάποιον υποψήφιο πελάτη ο οποίος δεν καταλάβαινε την αξία του branding «στις μέρες που ζούμε». Performance marketing: όλες οι ενέργειες οι οποίες στοχεύουν στο να κάνει ο καταναλωτής «κάτι»: από ένα κλικ έως και αγορά. Brand marketing: όλες οι ενέργειες οι οποίες στοχεύουν στο να δημιουργήσουμε στο μυαλό του καταναλωτή μια διαφορετική και θελκτική εικόνα για το προϊόν και την εταιρεία. Πιο απλά, performance marketing είναι το να ζητάς να βγείτε ραντεβού και brand marketing είναι …
Ο Αρσένης Πασχόπουλος, σε συνέντευξή του στην εκπομπή του Χάρη Ντιγριντάκη “Τρίποντο στην Οικονομία” στον Alpha Radio 989 απαντά στα ερωτήματα – Ποια είναι τα συνηθέστερα λάθη που κάνουν οι επιχειρήσεις στα social media; – Πόσο χρήσιμες είναι οι πλατφόρμες σύγκρισης τιμών για τις επιχειρήσεις; – Πρέπει όλες οι επιχειρήσεις να βρίσκονται online;
Άρθρο του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη στο marketing-tips.gr Αφού πρώτα εκτύπωσε 17.000 σακούλες με ένα τυπογραφικό λάθος, ‘onilne’ αντί για ‘online’, το fashion brand Asos έσπευσε να τα μαζέψει, και τα κατάφερε μια χαρά. Η εταιρεία έκανε άμεσα μια ανάρτηση στο Twitter, όπου αυτοσαρκάστηκε λέγοντας: ‘’Μπορεί μόλις να τυπώσαμε 17.000 σακούλες περιτυλίγματος με ορθογραφικό λάθος. Το ονομάζουμε Limited edition’’. Η άμεση, ανθρώπινη και χιουμοριστική αντίδρασή της, όπου ανέλαβε χωρίς περιστροφές την ευθύνη, ήρθε πριν καν προλάβουν οι χρήστες να σχολιάσουν. Οι τελευταίοι έσπευσαν να την αποθεώσουν, επαινώντας την και για το γεγονός ότι δεν πέταξε τις σακούλες, με την εταιρεία να καταφέρνει να μετατρέψει μια γκάφα σε ένα publicity event αξίας χιλιάδων δολαρίων. Συνολικά το tweet έλαβε 590 σχόλια, 8500 κοινοποιήσεις και 49.000 likes. Ένας χρήστης μάλιστα έγραψε: «Τώρα σας αγαπάω ακόμα περισσότερο …