Ο Αρσένης Πασχόπουλος, σε συνέντευξή του στην εκπομπή του Χάρη Ντιγριντάκη “Τρίποντο στην Οικονομία” στον Alpha Radio 989 απαντά στα ερωτήματα – Ποια είναι τα συνηθέστερα λάθη που κάνουν οι επιχειρήσεις στα social media; – Πόσο χρήσιμες είναι οι πλατφόρμες σύγκρισης τιμών για τις επιχειρήσεις; – Πρέπει όλες οι επιχειρήσεις να βρίσκονται online;
Άρθρο του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη στο marketing-tips.gr Αφού πρώτα εκτύπωσε 17.000 σακούλες με ένα τυπογραφικό λάθος, ‘onilne’ αντί για ‘online’, το fashion brand Asos έσπευσε να τα μαζέψει, και τα κατάφερε μια χαρά. Η εταιρεία έκανε άμεσα μια ανάρτηση στο Twitter, όπου αυτοσαρκάστηκε λέγοντας: ‘’Μπορεί μόλις να τυπώσαμε 17.000 σακούλες περιτυλίγματος με ορθογραφικό λάθος. Το ονομάζουμε Limited edition’’. Η άμεση, ανθρώπινη και χιουμοριστική αντίδρασή της, όπου ανέλαβε χωρίς περιστροφές την ευθύνη, ήρθε πριν καν προλάβουν οι χρήστες να σχολιάσουν. Οι τελευταίοι έσπευσαν να την αποθεώσουν, επαινώντας την και για το γεγονός ότι δεν πέταξε τις σακούλες, με την εταιρεία να καταφέρνει να μετατρέψει μια γκάφα σε ένα publicity event αξίας χιλιάδων δολαρίων. Συνολικά το tweet έλαβε 590 σχόλια, 8500 κοινοποιήσεις και 49.000 likes. Ένας χρήστης μάλιστα έγραψε: «Τώρα σας αγαπάω ακόμα περισσότερο …
Το άρθρο αυτό εξετάζει τα χαρακτηριστικά ενός πετυχημένου eshop και τα κύρια σημεία που πρέπει να προσέξει κανείς, ώστε να κατασκευάσει ένα eshop το οποίο να φέρνει πωλήσεις. Αν μπορούσαμε να χωρέσουμε μέσα σε ένα άρθρο όλα τα σημεία που πρέπει να προσέξει κανείς για να δημιουργήσει ένα πετυχημένο eshop, ή λίστα θα περιείχε ούτε λίγο ούτε πολύ περί τα 300 περίπου σημεία (τα οποία εμείς τουλάχιστον περιλαμβάνουμε όταν κατασκευάζουμε ένα eshop) τα οποία, έμμεσα ή άμεσα συμβάλλουν στην επιτυχία του. Τι σημαίνει όμως “πετυχημένο eshop”; Ακούστε το podcast Τι σημαίνει “πετυχημένο eshop” Ένα πετυχημένο e-shop Κερδίζει το ενδιαφέρον του επισκέπτη από την πρώτη σελίδα Διευκολύνει τον επισκέπτη στην αναζήτηση προϊόντων Δίνει όλη την πληροφόρηση που χρειάζεται ο επισκέπτης για …
Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Η Just Online συμμετέχει στο πρόγραμμα «Ψηφιακά Εργαλεία ΜμΕ» του «Ελλάδα 2.0», με επιδότηση 90% με την δημιουργία eshop. Από 22 Ιουνίου είναι διαθέσιμο το voucher Ψηφιακού Μετασχηματισμού Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στα πλαίσια του ΕΛΛΑΔΑ 2.0. Επιδότηση 90% σε μορφή κουπονιού Κουπόνια αξίας 1,000€ μέχρι 18,000€ ανάλογα με το μέγεθος της επιχείρησης Οι αιτήσεις συμμετοχής ξεκίνησαν από 22 Ιουνίου Ισχύει για επιχειρήσεις μέχρι 250 εργαζομένους και με ετήσιο κύκλο εργασιών έως €50εκ. Οι ατομικές επιχειρήσεις και οι ΙΚΕ πρέπει να έχουν τουλάχιστον 1 εργαζόμενο με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας, για να είναι επιλέξιμες. Η εξαργύρωση των vouchers θα είναι διαθέσιμη από 15 Σεπτεμβρίου 2022. Σε ποιους απευθύνεται Μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στις εξής κατηγορίες: Από 1 έως 10 εργαζόμενοι …
Πολλοί όμως είναι οι επιχειρηματίες οι οποίοι αντιμετωπίζουν τα Social Media ως κάτι που «δεν αξίζει τον κόπο και το χρόνο» τους. «Δεν αποδίδουν», «δεν είδα και τίποτε παρ’ όλα τα Likes», «με φυλλάδια ή με email πετυχαίνω περισσότερα» είναι μερικές απόψεις που ακούγονται. Αυτό το άρθρο έχει σα στόχο να περιγράψει τις λανθασμένες αντιλήψεις και κινήσεις των εταιρειών οι οποίες χρησιμοποιούν τα social media για την προβολή τους, εξετάζοντας παράλληλα τους στόχους τους οποίους μπορεί μια επιχείρηση να πετύχει μέσα από αυτά, ώστε ο επιχειρηματίας να έχει ρεαλιστικές προσδοκίες από την χρήση των Social Media. Τα Social Media ΔΕΝ είναι δωρεάν «Τα Social Media είναι θέση πλήρους απασχόλησης» Ο καιρός που τα Social Media ήταν μόνο το Facebook, στο …
Στο άρθρο αυτό εξηγούμε πως λειτουργεί ο μηχανισμός Boost Post και γιατί δεν είναι αρκετός για να καλύψει όλους τους διαφημιστικούς στόχους μιας επιχείρησης. Αναφέρουμε επίσης ποια εργαλεία λείπουν από το μηχανισμό, τα οποία τα βρίσκουμε στην διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook, την οποία πρέπει να χρησιμοποιήσουμε ώστε να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο τις διαφημιστικές δυνατότητες του μέσου και να δημιουργήσουμε αποτελεσματικές και αποδοτικές καμπάνιες. Ακούστε το άρθρο και στο Spotify Όσοι είστε διαχειριστές σε σελίδες του Facebook θα έχετε σίγουρα δει το κουμπί Boost Post (Προώθηση) να “συνοδεύει” κάθε ανάρτηση την οποία κάνετε στην σελίδα που διαχειρίζεστε. Και αρκετοί από εσάς το έχετε σίγουρα χρησιμοποιήσει. Ο μηχανισμός αυτός είναι ένας σχετικά εύκολος και γρήγορος τρόπος ώστε να στήσει κανείς μια …