Πώς η “χειρότερη” μέρα της ζωής σου μπορεί να γίνει η καλύτερη. Ο Αρσένης Πασχόπουλος, ένας από τους πρώτους marketeers του διαδικτύου στην Ελλάδα, προσφέρει, μέσα από το προσωπικό του οδοιπορικό σταδιοδρομίας, στιγμές χιούμορ αλλά και περίσκεψης για τις προσδοκίες της επαγγελματικής σου πορείας. Μέσα από έξυπνες ατάκες περιγράφει τον κόπο που πρέπει να καταβάλεις για να βρεις τον δρόμο της δικής σου επιτυχίας –μια και, συχνά, από αλλού ξεκινάς και αλλού σε οδηγεί η ζωή– και εξιστορεί την εμπειρία μιας απόλυσης που μπορεί να φαντάζει άσχημη, αλλά, καμιά φορά, αρκεί για να σου αλλάξει απροσδόκητα τη ζωή! “Έχετε δει απολυμένο να πηγαίνει γλυκά στους συναδέλφους του την ημέρα που απολύεται; Ε, εγώ ήμουν αυτός” Ένα βιβλίο εμψύχωσης για νέους …
Ζητάμε εξωτερικό συνεργάτη για κατασκευή e-shop σε Οpencart, με portfolio που να περιλαμβάνει την κατασκευή τουλάχιστον 5 e-shops. Αν σας ενδιαφέρει η συνεργασία στείλτε μας το portfolio σας στο info@justonline.gr
Όλα τα μηνύματα στο λένε και η κατάσταση στο δείχνει: πρέπει να φτιάξεις πετυχημένο eshop. “Πρέπει”, σκέφτεσαι, “αλλά μια κουβέντα είναι”. “Ολόκληρο έργο. Θα βγει σωστά; Θα βγει στην ώρα του; Και το πιο σημαντικό, θα έχει αποτέλεσμα για την επιχείρησή μου”; Σε αυτό το άρθρο θα εξετάσουμε αυτό το τελευταίο φλέγον θέμα: πως πρέπει να είναι φτιαγμένο ένα eshop για να φέρνει αποτελέσματα, δηλαδή να “πουλάει”. Ας πάρουμε ένα ένα λοιπόν τα “δομικά” αυτά στοιχεία που θα σε βοηθήσουν να “χτίσεις” με τον συνεργάτη που θα επιλέξεις ένα πετυχημένο eshop. Εμπειρία Χρήστη για ένα πετυχημένο eshop Είναι όλα αυτά τα στοιχεία που κάνουν την εμπειρία του χρήστη τέτοια ώστε να ανακαλύπτει εύκολα αυτά που θέλει, να περιηγείται γρήγορα μέσα …
Επιδότηση Έως 5.000 ευρώ για την απόκτηση εξοπλισμού πληροφορικής και την υλοποίηση άυλων ενεργειών (λογισμικό/υπηρεσίες) με σκοπό την ανάπτυξη και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος. Έως 1.500 ευρώ για αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος εφόσον αυτό υπήρχε πριν τις 18/3/2020. Προϋποθέσεις Συμμετοχής Οι επιχειρήσεις θα πρέπει: να δραστηριοποιούνται στο λιανεμπόριο (ΚΑΔ 47 και αναλυτικοί αυτού με όπως περιγράφονται στο Παράρτημα Χ) είτε ως κύρια δραστηριότητα, στην έδρα ή στο υποκατάστημα, είτε ως δραστηριότητα με τα μεγαλύτερα έσοδα. να διατηρούν φυσικό κατάστημα λιανικής πώλησης ειδών σε διακριτό της οικίας τους χώρο, δηλαδή εμπορικό χώρο που υποδέχεται και εξυπηρετεί πελάτες. να έχει ανασταλεί η λειτουργία τους για τουλάχιστον μία ημέρα στο διάστημα από την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020 και μετά. οι υφιστάμενες επιχειρήσεις να έχουν μείωση τουλάχιστον 20% στον κύκλο εργασιών τους κατά το 4ο τρίμηνο του έτους 2020 σε σχέση …
Στο προηγούμενο άρθρο μου «Branding: η διαδικασία μέρος Α’» μιλήσαμε για τη σημασία του να έχεις «μαγέψει» τον επισκέπτη του e–shop σου πριν αυτός το επισκεφθεί και πως το branding θα βοηθήσει τη μάρκα σου έτσι ώστε όταν κάποιος αναζητά ένα προϊόν να το αναζητά με το όνομα της μάρκας σου. Να έχει δηλαδή ταυτίσει στο μυαλό του το προϊόν με το όνομά σου. Είπαμε επίσης πως το πρώτο βήμα είναι να ορίσεις το κοινό που θέλεις να προσεγγίσεις και μετά να «ζωγραφίσεις» μια εικόνα (να πεις μια ιστορία) για τη μάρκα σου η οποία θα «μιλάει» στην καρδιά και στο μυαλό του καταναλωτή. Μια ιστορία που μέσω της μάρκας σου θα τον βάζει στο επίκεντρο και θα κάνει τη …
[vc_row][vc_column][vc_column_text]Χρηματοδότηση δράσεων για την ενίσχυση της εξωστρέφειας νέων και υφιστάμενων, πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στους τομείς της μεταποίησης, των κατασκευών, του εμπορίου και επιλεγμένων υπηρεσιών, με προτεραιότητα στους τομείς της Περιφερειακής Στρατηγικής Έξυπνης Εξειδίκευσης (RIS3) για την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας. Σε ποιους απευθύνεται Υφιστάμενες Πολύ Μικρές, Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις, όπως αυτές ορίζονται στο Παράρτημα Ι του Καν. Ε.Ε. 651/2014 (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ V: «ΟΡΙΣΜΟΣ ΜΜΕ»), που δραστηριοποιούνται στους τομείς της μεταποίησης, των κατασκευών, του εμπορίου και επιλεγμένων υπηρεσιών, έχουν συσταθεί πριν την 1/1/2018, διαθέτουν δύο πλήρεις κλεισμένες διαχειριστικές χρήσεις και οι οποίες μέχρι την ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής της πρότασης διαθέτουν έναν τουλάχιστον επιλέξιμο ΚΑΔ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ VIII: ΕΠΙΛΕΞΙΜΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ (ΚΑΔ). Δεν έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης χρηματοδότησης: οι …