[vc_row][vc_column][vc_column_text]Χρηματοδότηση δράσεων για την ενίσχυση της εξωστρέφειας νέων και υφιστάμενων, πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στους τομείς της μεταποίησης, των κατασκευών, του εμπορίου και επιλεγμένων υπηρεσιών, με προτεραιότητα στους τομείς της Περιφερειακής Στρατηγικής Έξυπνης Εξειδίκευσης (RIS3) για την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας. Σε ποιους απευθύνεται Υφιστάμενες Πολύ Μικρές, Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις, όπως αυτές ορίζονται στο Παράρτημα Ι του Καν. Ε.Ε. 651/2014 (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ V: «ΟΡΙΣΜΟΣ ΜΜΕ»), που δραστηριοποιούνται στους τομείς της μεταποίησης, των κατασκευών, του εμπορίου και επιλεγμένων υπηρεσιών, έχουν συσταθεί πριν την 1/1/2018, διαθέτουν δύο πλήρεις κλεισμένες διαχειριστικές χρήσεις και οι οποίες μέχρι την ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής της πρότασης διαθέτουν έναν τουλάχιστον επιλέξιμο ΚΑΔ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ VIII: ΕΠΙΛΕΞΙΜΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ (ΚΑΔ). Δεν έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης χρηματοδότησης: οι …
[vc_row][vc_column][vc_column_text]Στο προηγούμενο άρθρο μου «Θέλεις ένα πετυχημένο Eshop; Θέλεις Branding» μίλησα για το τι σημαίνει “κάνω branding” και ποια τα οφέλη του, με μεγαλύτερο φυσικά το ότι κάνει μια μάρκα ξεχωριστή στο μυαλό του καταναλωτή. Μίλησα επίσης και για τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε όταν κάνουμε branding για να δημιουργήσουμε αυτή την ξεχωριστή εικόνα: τα οφέλη, τις αξίες και την προσωπικότητα της μάρκας (που πρέπει να αναπτύξεις) και φυσικά το marketing mix το οποίο θα δώσει μορφή (προϊόν) θα επικοινωνήσει (προώθηση) και θα ενισχύσει την εικόνα της μάρκας (τιμή, διανομή). To Eshop στο … τέλος Το eshop σου στην παραπάνω εικόνα είναι (ένα ή το μοναδικό) από τα κανάλια διανομής, το οποίο όπως καταλαβαίνεις είναι η τελευταία επαφή του πελάτη με …
[vc_row][vc_column][vc_column_text]Στο προηγούμενο άρθρο μου ξεκίνησα να μιλάω για το e-shop σου και πώς μπορείς να το διαφοροποιήσεις από τον ανταγωνισμό, εξετάζοντας κάποιες από τις πολλές παραμέτρους και καταλήγοντας ότι – δεδομένου του χρόνου, των χρημάτων και των καλών συνεργατών – όλα τα κλασικά πλεονεκτήματα που βασίζονται στα χαρακτηριστικά αντιγράφονται. Αυτό που δεν αντιγράφεται είναι ο χαρακτήρας και προσωπικότητα της μάρκας σου. Αν αναρωτιέσαι αν οι εταιρείες και τα προϊόντα έχουν προσωπικότητα, η απάντηση είναι “φυσικά”, αρκεί κάποιος να έχει φροντίσει να χτίσει να καλλιεργήσει και να επικοινωνήσει αυτή την προσωπικότητα. Και ναι, σωστά μάντεψες, αυτή η διαδικασία είναι το branding! Στο άρθρο αυτό θα δούμε • Το αποτέλεσμα του branding • Γιατί δεν αρκεί να είμαστε ένα καλό προϊόν • …
[vc_row][vc_column][vc_column_text] «Ας φτιάξουμε ένα eshop», μοιάζει να είναι η λύση για πολλούς επιχειρηματίες, ιδίως τώρα τις ημέρες του κορονοϊού. Είναι όμως; Όχι, ίσως, μάλλον, ναι; Η απάντηση εξαρτάται από πολλούς παράγοντες αλλά ένας είναι ο καθοριστικός. Αυτός που θα αλλάξει το παιχνίδι για σένα και το eshop σου. Αυτός που θα σε τοποθετήσει σε άλλη κατηγορία. Αυτός που θα σε κάνει να ξεχωρίσεις. Αυτός που θα σου φέρνει πελάτες ακόμη και αν οι τιμές σου είναι υψηλότερες από αυτές του ανταγωνισμού. Ποιος είναι αυτός ο παράγοντας; Μήπως είναι το UX (user experience); Η ευκολία δηλαδή του χρήστη να περιηγείται στο eshop σου, να βρίσκει γρήγορα αυτό που θέλει και να το αγοράζει εύκολα και με συνοπτικές διαδικασίες; Μήπως η αξιοπιστία …
Πληροφορίες Σεμιναρίου Διεύθυνση Διεξαγωγής: Online Τόπος Διεξαγωγής: Zoom Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 210 6146442 και 6974095298 Κόστος Σεμιναρίου: 36,29€ + ΦΠΑ (45€) Εισηγητής: Αρσένης Πασχόπουλος Ημ/νια Διεξαγωγής: 13 & 14 Απριλίου 2020 (Α + Β μέρος) Ώρες Διεξαγωγής: 4-5:30μμ Απαιτείται Εγγραφή: Ναί Παρακολούθηση Εξ Αποστάσεως: Ναί ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥΚατασκευή του EshopΠοια είναι τα συστατικά ενός eshop που “πουλάει”;Γιατί κάποια eshops πετυχαίνουν ενώ άλλα όχι; Eshop & design User Experience & Design: πολυτέλεια ή αναγκαιότητα;Μηχανισμοί στο Eshop για αύξηση των πωλήσεωνUpselling / cross selling: πουλήστε περισσότερα, πουλήστε ακριβότεραΚάντε τους επισκέπτες σας να μείνουν περισσότερο στο eshop σαςΚάντε τους επισκέπτες σας να εμπιστευθούν να κάνουν αγορές στο eshop σαςΚάντε τους επισκέπτες σας πιστούς πελάτες Eshop & online διαφήμιση Social Media, Google Adwords, Email marketing, remarketing, …
Στο δωρεάν αυτό Webinar ο Αρσένης Πασχόπουλος – Managing Partner της Just Online – μιλάει για το πως θα πρέπει να ανταποκριθούμε στην κατάσταση της κρίσης που βιώνουμε: Ποιά είναι η ψυχολογία που πρέπει να έχουμε (ή να αναπτύξουμε); Πως αλλάζουν οι εμπορικοί μας στόχοι; Τι πρέπει να κάνουμε για τους πελάτες μας; Τι περιμένουν από εμάς; Ποιοι πρέπει να είναι οι στόχοι της μάρκας μας; Τι πρέπει να κάνουμε με τις τιμές μας; Συνεχίζουμε την διαφήμιση; Ναι; Πως; Όχι; Τι θα την αντικαταστήσει; Πως πρέπει να διαμορφώσουμε τα μηνύματά μας; Πως θα χρησιμοποιήσουμε τα digital media; (Social media, Google ads, E-mail, Messages)