[vc_row][vc_column][vc_column_text] Η λύση Επειδή διαισθάνομαι πως, βομβαρδισμένος από πληροφόρηση όσο είσαι κλεισμένος μέσα, θα ανατρέξεις στο τέλος του άρθρου για την εύκολη και γρήγορη «απάντηση» στο πως πρέπει να χειριστείς την διαφήμιση και την επικοινωνία της εταιρείας σου, σου δίνω την απάντηση άμεσα: κάνε κάτι εκτός από το να παραιτηθείς. Το θέμα βέβαια είναι τι και πως Ξεπέρασε γρήγορα τις πρώτες 4 φάσεις – Άρνηση, Θυμό, Διαπραγμάτευση, Κατάθλιψη – που περνάει κάποιος όταν βιώνει μια απώλεια (εισοδήματος, εργασίας, …) και προσπάθησε (μεγάλη κουβέντα, το αναγνωρίζω) να συντονίσεις τις σκέψεις και τις ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΟΥ στο πέμπτο στάδιο της ΑΠΟΔΟΧΗΣ, όπου μαθαίνεις να ζεις με τα νέα δεδομένα και να δουλεύεις με προσανατολισμό στο ΜΕΛΛΟΝ. (αν έχεις «κολλήσει» στο πόσο δύσκολο …

Μήπως είσαι ένας από τους δύσπιστους επιχειρηματίες που φοβούνται την διαδικτυακή εξέλιξη και μένεις μόνο στο φυσικό σου κατάστημα; Πιστεύεις ότι το να διαθέσεις χρήματα για την σωστή κατασκευή της ιστοσελίδας σου δεν είναι κάτι που θα σου αποφέρει κέρδος; Έχοντας συναντήσει και συζητήσει με εκατοντάδες πελάτες ή πιθανούς πελάτες σχετικά με την κατασκευή ενός site ή eshop, ακούμε πολλές φορές τους φόβους και τους ενδοιασμούς τους για το ξεκίνημα ενός τέτοιου έργου.  Από το «δεν ξέρω τι να πιστέψω για το κόστος, άλλος σου λέει Χ και άλλος 10Χ» στο «κάποιος γνωστός ξεκίνησε την κατασκευή ενός eshop και του πήρε ένα χρόνο» έως και το «κάποιος φίλος κατασκεύασε ένα eshop και του έμειναν τα έξοδα γιατί δεν πούλησε ποτέ …

Η 100% Hotel Show αποτελεί το premium εκθεσιακό γεγονός για Ξενοδόχους και Villa Owners. Σε κάθε της διοργάνωση, η έκθεση παρουσιάζει μια επιλεγμένη γκάμα εκθετών αλλά και επιμορφωτικά workshops. Με την έκθεση να εξελίσσεται στο σημαντικότερο event Ξενοδοχειακής Ανάπτυξης, εκτός από τις διαχρονικές της δράσεις όπως τα Hotel Design Awards και τα Ξενοδοχειακά Workshοps, το 100% Hotel Show φιλοξενεί για πρώτη φορά νέα events, που θα ανοίξουν νέους ορίζοντες στο κοινό της έκθεσης. Η “Ξενοδοχειακή Ημέρα Καριέρας by Workathlon”, το πρωτότυπο “Πείραμα ξενοδοχειακού Αρχιτεκτονικού Φωτισμού” Rooms & Light Project, αλλά και οι ειδικές θεματικές τής έκθεσης “Χτίζω Ξενοδοχείο” και “Ξενοδοχειακές Πωλήσεις” μετατρέπουν το 100% Hotel Show σε κάτι παραπάνω από μια απλή έκθεση, δηλαδή στο σημείο εξέλιξης των Ελληνικών Ξενοδοχείων. Η διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί στο MEC Παιανίας, στις 15-18 Νοεμβρίου …

Η eCommerce & Digital Marketing Expo Greece & Southeastern Europe (ECDM Expo), όπως μαρτυρά και η ονομασία της, που φέτος άλλαξε προσθέτοντας τον κλάδο του Digital Marketing, είναι μια πολυεπίπεδη διοργάνωση με πολλά παράλληλα event. Σκοπός της είναι η ανάπτυξη των συνεργασιών μεταξύ εταιρειών που ειδικεύονται στις υπηρεσίες παρουσίας και προβολής στο Ιnternet και επιχειρήσεων που είτε πωλούν ηλεκτρονικά (ηλεκτρονικά καταστήματα) είτε διαφημίζουν τα καταστήματα και τις υπηρεσίες τους online. Η Just Online, θα συμμετάσχει στην έκθεση όπως και κάθε χρόνο και συγκεκριμένα θα βρίσκεται στο περίπτερο 46 Β. Η έκθεση θα πραγματοποιηθεί στις 23 και 24 Νοεμβρίου, 2019Σάββατο & Κυριακή 11:00 – 20:00 στο Ζάππειο Μέγαρο (Λ. Βασιλίσσης Όλγας) Αθήνα, Ελλάδα Ευρωπαίοι αξιωματούχοι, κυβερνητικοί και διεθνείς ομιλητές παρουσιάζουν όλες τις …

Στην εποχή μας υπάρχει ανεπτυγμένη πληροφόρηση γύρω από το χώρο του internet marketing και του digital γενικότερα. Συνεχώς εμφανίζονται νέες τεχνικές, εργαλεία και αυθεντίες στο χώρο αυτό που εισάγουν νέες μεθόδους ανάπτυξης των επιχειρήσεων. Τι ταιριάζει όμως στη δική σου επιχείρηση; Ποιο εργαλείο είναι το κατάλληλο για το είδος της επιχείρησής σου και για να πετύχεις τα αποτελέσματα που θες με το λιγότερο δυνατό κόστος; H AMT Consultants διοργανώνει ένα πρακτικό και άμεσα εφαρμόσιμο σεμινάριο με στόχο την ομαλή ενσωμάτωση της εταιρείας σας στη νέα εποχή του internet marketing, και τη μεγαλύτερη δυνατή αξιοποίηση της δύναμης των εργαλείων αυτού. Απευθύνεται σε: Eπιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων που θέλουν να αναπτύξουν τη δραστηριότητά τους ή το τμήμα τους μέσω του internet marketing δυναμικά με …

Είναι γεγονός, και δεν χρειάζεται κάποια έρευνα παρά μόνο μια ερώτηση στους εφήβους που γνωρίζει ο καθένας μας, πως οι μικρότερες ηλικιακές ομάδες εγκαταλείπουν το Facebook. Κάποιοι, με βάση το παραπάνω γεγονός, έχουν σπεύσει να προαναγγείλουν το «θάνατο» του Facebook ως διαφημιστικό μέσο. Θα πεθάνει λοιπόν η διαφήμιση στο Facebook; Και πότε; Για να απαντήσουμε σε αυτή την ερώτηση, θα πρέπει να εξετάσουμε με ποια κριτήρια θα πρέπει οι μάρκες να επιλέγουν ένα διαφημιστικό κανάλι. Από την «Εισαγωγή στη διαφήμιση», τα κριτήρια με τα οποία ένα εμπορικό σήμα επιλέγει ένα διαφημιστικό κανάλι είναι: • Πόσοι από τους πελάτες της μάρκας παραακολουθούν το κανάλι • Το διαφημιστικό κόστος σε συνδυασμό με την αποτελεσματικότητα του καναλιού, με άλλα λόγια, εάν το κανάλι …

Justonline Agency
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.