Παρ’ ότι με το πέρασμα των ετών τα social media έχουν αποδείξει την αξία τους ως εργαλείο προώθησης και πωλήσεων, υπάρχουν ακόμη επιχειρηματίες οι οποίοι τα αντιμετωπίζουν ως ένα εργαλείο, μια διαδικασία και μια πρακτική που μπορεί να γίνει “στο πόδι” και από τον οποιονδήποτε. Το κλασικό που ακούμε είναι το “θα βάλω την κοπέλα στη γραμματεία να τα χειρίζεται” ή το “έλα μωρέ, τα social είναι μία ατάκα και μία φωτογραφία, σιγά μην πληρώσω διαφημιστική”. Την δεύτερη ειδικά ατάκα την άκουσα πριν από 6-7 χρόνια από έναν πελάτη, σαν νοοτροπία όμως υπάρχει δυστυχώς ακόμα. Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Τι παραπάνω από μια ατάκα και μια φωτογραφία απαιτεί η σωστή χρήση των social media ώστε να φέρουν επιχειρηματικά αποτελέσματα; Κρατήσου, …
Θα μιλήσουμε για το μεγάλο θέμα του Ecommerce. Ο Αρσένης Πασχόπουλος της Just Online και η Αρετή Βάσσου της IDEADECO, θα απαντήσουν σε όλες τις ερωτήσεις σας για δύο ώρες. Που και πότε θα συναντηθούμε; Θα βρεθούμε την Τετάρτη 30 Μαρτίου 2022 στις 15.00 μέχρι τις 17.00, στον φιλόξενο χώρο του WorkSpot, στην Πλατεία Ιπποδαμείας 8, Πειραιάς (στον 4 όροφο). Η συνάντηση μας θα διαρκέσει περίπου 2 ώρες. Ποιοι διοργανώνουν το Content Creators Meetup; Το διοργανώνει η Αρετή Βάσσου. Αν διαβάζεις αυτή την περιγραφή σίγουρα την έχεις πετύχει πίσω από πολλά websites και blogs. Αρκετοί λένε για εκείνη πως είναι ένας multi content creator… Συνήθως απαντάει πως once a creator, always a creator. Ανακάλυψε την δική της πορεία στο SEO …
Τα εργαλεία και οι ενέργειες για το E-commerce και το Digital Marketing που δεν πρέπει να λείπουν από την “φαρέτρα” των επιχειρήσεων και των marketers για το 2022
Skroutz, e-food, booking, …: υπάρχει “ζωή” για τη μάρκα σου χωρίς αυτά; Θα παρατηρήσατε ότι έβαλα την λέξη “μάρκα” και όχι τη λέξη “επιχείρηση” στον τίτλο. Γιατί είναι τελείως διαφορετικό να μιλάμε για την ζωή μιας μάρκας από την ζωή μιας επιχείρησης. Τι είναι επιχείρηση; Ένας οργανισμός που εμπορεύεται προϊόντα / υπηρεσίες, έχει συγκεκριμένο κοινό στο οποίο απευθύνεται και έχει σκοπό το κέρδος. Τι είναι μάρκα; Επειδή ήδη έχω αρθρογραφήσει για το branding, θα μπω απευθείας στο “ψητό”: είναι το “σημάδι” που αφήνεις στο μυαλό του καταναλωτή και καταφέρνεις να τον κάνεις να σκέφτεται το όνομα της μάρκας σου όταν έχει την ανάγκη ή την επιθυμία να αγοράσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία Μπαταρίες; Γ_____ Βιβλία; P____ Υπολογιστές; Π____ Τι …
Ο Αρσένης Πασχόπουλος, managing partner της Just Online, εισηγητής στο σεμινάριο του Digi.travel Masterclass Στρατηγικές αποφάσεις για τα social media Σκοπός του σεμιναρίου είναι να ενημερώσει για τις στρατηγικές που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου στα social media και για τα πλεονεκτήματα του να γίνονται inhouse ή να δίνονται outsourcing. Μετά τη λήξη του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα έχουν τις γνώσεις για την στρατηγική απόφαση για τη διαχείρηση των social media αλλά και τις γνώσης για την αξιολόγηση των εξωτερικών επιχειρήσεων στη περίπτωση του outsourcing ή των στελεχών της επιχείρησης στην περίπτωση της επιλογής του inhouse. Οφέλη • Κατανόηση του τι σημαίνει στρατηγική στο digital marketing και πως αυτή εφαρμόζεται • Δυνατότητα παρακολούθησης / αξιολόγησης των προτεινόμενων …
Men of Style συνέντευξη: Ο Αρσένης Πασχόπουλος, συγγραφέας του βιβλίου “Ευτυχώς Με Απέλυσαν“, στους Men of Style για τα μυστικά εκείνα που αυξάνουν την απόδοση, διασφαλίζουν την ευεξία και μας οδηγούν στην επίτευξη των στόχων μας. 00:00 Intro 01:03 Η απόλυση 07:47 Ήταν τελικά μια καλή κίνηση, θα την πρότεινε; 16:20 Η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα 19:51 Το πρώτο πράγμα που έκανε μετά την απόλυση 21:30 Εκπαίδευση και εργασία 26:36 Τι πρέπει να κάνουν όσοι έχουν απολυθεί; 30:04 Είναι η επιχειρηματικότητα για όλους; 34:54 Τι συμβουλές δίνεις στον γιό σου ; Διαβάστε αποσπάσματα του βιβλίου, αξιολογήσεις ή και αγοράστε το εδώ.