Η Δράση εντάσσεται στο Πρόγραμμα «Θεσσαλία» 2021-2027 και έχει ως στόχο την υποστήριξη επενδυτικών σχεδίων υφιστάμενων ΜΜΕ στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, σε τομείς και προτεραιότητες που αναδείχθηκαν από την Διαδικασία Επιχειρηματικής Ανακάλυψης της Περιφέρειας Θεσσαλίας για την περίοδο 2021-2027 και εξειδικεύονται στην Περιφερειακή Εξειδίκευση της ΕΣΕΕ για την Περιφέρεια Θεσσαλίας. Αφορά στην ενίσχυση υφιστάμενων πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων (ΜΜΕ) επιχειρήσεων που θα υλοποιήσουν επενδυτικό σχέδιο στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, κατά τη χρήση 2024 διαθέτουν τουλάχιστον έναν (1) επιλέξιμο ΚΑΔ (Κύριος ή/και δευτερεύων ΚΑΔ) που θα συμπεριλαμβάνεται στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ – ΕΠΙΛΕΞΙΜΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (ΚΑΔ) της αναλυτικής πρόσκλησης και πληρούν το σύνολο των τυπικών προϋποθέσεων συμμετοχής όπως αυτές θα ορίζονται στην αναλυτική πρόσκληση της Δράσης. Ως υφιστάμενες στο πλαίσιο της δράσης νοούνται οι …

Πώς να αναπτύξεις την επιχείρησή σου, χωρίς να θυσιάσεις την υγεία σου και χωρίς να χάσεις τον εαυτό σου Το Believe in You διοργανώνει το δωρεάν online συνέδριο The Zen Owner, από τις 3 έως τις 7 Νοεμβρίου 2025 Στόχος του συνεδρίου είναι να προσφέρει γνώσεις, εργαλεία και δεξιότητες που χρειάζεται ο σύγχρονος επαγγελματίας για να πετύχει, διατηρώντας ισορροπία και ψυχική ευημερία.Περισσότεροι από 30 Έλληνες και διεθνείς ομιλητές, επιστήμονες και επιχειρηματίες μοιράζονται την εμπειρία τους, τα λάθη, τις επιτυχίες και βασικές στρατηγικές για βιώσιμη ανάπτυξη. Θεματικές Ενότητες Το συνέδριο περιλαμβάνει πέντε βασικούς άξονες: Στο πλαίσιο της θεματικής “Δεξιότητες”, ο δικός μας, Αρσένης Πασχόπουλος μοιράζεται πρακτικές και εμπειρίες γύρω από την επιχειρησιακή ανάπτυξη στο σύγχρονο εμπορικό περιβάλλον. Εστιάζει σε: Δίνει επίσης …

“Ήρθε και φέτος η Black Friday. Τι πρέπει να κάνω για να αυξήσω τις πωλήσεις μου;” Αν είσαι ιδιοκτήτης e-shop και αναρωτιέσαι γιατί πρέπει να σκεφτείς από τώρα τη στρατηγική σου για την Black Friday, μάλλον έχεις ήδη αργήσει. Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος, από εταιρείες πολύ μεγαλύτερες από τη δική σου, και αν δεν είσαι έτοιμος, το μερίδιο αγοράς που μπορείς να κερδίσεις θα είναι πολύ μικρότερο από όσο θα μπορούσες. Παρακάτω έχω φρεσκάρει τη λίστα των ενεργειών και θεμάτων που πρέπει να προσέξεις για να πάρει το eshop σου και φέτος τα μέγιστα από την Black Friday. Προετοίμασε το e-shop σου Φέρε επισκέπτες Κάνε τους επισκέπτες πελάτες Παράδωσε σωστά Ξαναπούλα μετά την Black Friday Πελάγωσες;  Πανικοβλήθηκες; Το μεγαλύτερο εμπορικό …

Αύξηση πωλήσεων με ενσωμάτωση ευέλικτων πληρωμών Η XXXL ιδρύθηκε το 1960 από τον Αθανάσιο Γιαννικόγλου ως οικογενειακό εργαστήριο ένδυσης και έχει μακρά παράδοση στη μόδα. Το 1981, ο Λεωνίδας Α. Γιαννικόγλου συνέχισε την επιχείρηση με αποκλειστική εστίαση στο ανδρικό plus-size ένδυμα, καθιερώνοντας το XXXL ως αξιόπιστο brand για ποιοτικά και εξειδικευμένα ρούχα στην Ελλάδα. Η Ευκαιρία Η XXXL επιδίωκε να ενισχύσει την εμπειρία των πελατών και να αυξήσει τις πωλήσεις, εντοπίζοντας ευκαιρίες για βελτίωση της διαδικασίας checkout: Συνεργάτες & Ρόλοι Η Λύση: Simpler Checkout Η XXXL ενσωμάτωσε το Simpler Checkout για γρηγορότερες και πιο ευέλικτες πληρωμές. Η plug-and-play λύση επέτρεψε την άμεση ενεργοποίηση πολλαπλών μεθόδων πληρωμής χωρίς επιπλέον κόστος ή πολυπλοκότητα. Κύρια χαρακτηριστικά: Αποτελέσματα Παραγγελίες νωρίτερα στη διαδικασία αγοράς:66% ολοκληρώθηκε …

Ο τίτλος «Ο θάνατος του εμποράκου» δεν είναι τυχαίος. Τον εμπνεύστηκα από το αριστούργημα του Άρθουρ Μίλλερ, όπου ο Willy Loman –στον κινηματογράφο τον υποδύθηκαν ο Dustin Hoffman και ο Fredric March– ζει την πτώση ενός ονείρου. «Δεν είμαι τίποτα, δεν είμαι καν ο εαυτός μου», λέει σε μια από τις πιο δυνατές στιγμές του έργου. Ο γιος του του απαντά: «Είσαι ο καλύτερος πατέρας στον κόσμο». Ένα δράμα για την απαξίωση του «μικρού εμποράκου» σε μια σκληρή εποχή. Κάπως έτσι, και σήμερα, ο digital εμποράκος βιώνει τη δική του πτώση. Το ερώτημα είναι, μπορείς να κάνεις κάτι γι’ αυτό; Γιατί πεθαίνει το μοντέλο του «digital εμποράκου» Οι πλατφόρμες σύγκρισης τιμών Οι καταναλωτές ξεκινούν την έρευνά τους από Skroutz, BestPrice …

Πως θα ανεβάσεις τα προϊόντα του eshop σου στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης SEO για σελίδες προϊόντων; Γίνεται; Φυσικά. Οι διαφημίσεις στην Google, αν και αποτελεσματικές για την αύξηση της επισκεψιμότητας και τις πωλήσεις, συνοδεύονται από ένα συνεχές κόστος που δεν μπορούν πάντα να «αντέξουν» όλα τα eshops. Ειδικά σε αγορές με υψηλό ανταγωνισμό, το budget για Google Ads συχνά «φουσκώνει» παράλληλα με τα έσοδα.  Και τότε τι; Εδώ έρχεται να δώσει λύση το eCommerce SEO: μια στρατηγική που δεν βασίζεται σε συνεχή διαφημιστική δαπάνη, αλλά σε οργανική “ορατότητα” (στα ΜΗ διαφημιστικά αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης δηλαδή), βελτιστοποιημένο περιεχόμενο και εμπειρία χρήστη.  Με σωστή υλοποίηση, μπορεί να φέρει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα, αυξάνοντας πωλήσεις και χτίζοντας εμπιστοσύνη χωρίς το βάρος του …

Digital Marketing Agency - Justonline
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.