Στο πρώτο μέρος του άρθρου εξετάσαμε γιατί αξίζει να φέρνεις απευθείας κρατήσεις μέσα από το site σου και τι σημαίνει σωστή παρουσία στο διαδίκτυο. Στο δεύτερο μέρος θα δούμε πως θα δημιουργήσεις κίνηση προς το site σου ώστε να πετύχεις άμεσες κρατήσεις. Πως θα τους φέρεις; Το ότι έφτιαξες ένα άψογο site είναι η αρχή,, όχι το τέλος της προσπάθειας. Για να ‘ρθουν άμεσες κρατήσεις πρέπει να ‘ρθουν επισκέπτες στο site σου. Πως θα τους φέρεις λοιπόν; Με email marketing Χρησιμοποίησε τη βάση των emails που έχεις (τι, δεν έχεις; Ξεκίνα ΤΩΡΑ) για να στείλεις emails με: Μέσα από τα social media Έχεις μήπως παρατηρήσει πως από εταιρείες που κατασκευάζουν μαγιό έως και χιονοδρομικά κέντρα, κάνουν αναρτήσεις στα social ΟΛΟ …
Και ναι! Ήρθε και φέτος αυτή η στιγμή. Ακούς το γκλιν γκλιν των κρατήσεων και χαίρεσαι αλλά ταυτόχρονα σκέφτεσαι πως οι OTAι σου αφαιρούν 10,15 ή και 20 % του τσίρου σου σε προμήθειες. Πόσο λατρεύεις να μισείς αυτό το κανάλι και να σκέφτεσαι “μα δεν υπάρχει άλλος τρόπος;” Ναι, υπάρχει. Ναι, τον ξέρεις αλλά μπορεί να μην το έχεις τολμήσει ή τόλμησες με λάθος τρόπο. Είναι οι κρατήσεις που θα έρθουν απευθείας από το site του καταλύματος σου! “Δηλαδή όχι ενδιάμεσοι;” “Όχι προμήθειες;” Για να δούμε πως δουλεύει. Αλλά πρώτα, ας δούμε γιατί αξίζει τον κόπο (πέρα από το κέρδος της προμήθειας) Γιατί πρέπει να θέλεις άμεσες κρατήσεις από το site σου Μα γιατί οι άμεσες κρατήσεις σου επιτρέπουν …
Status: Openings από 31 Mαρτίου 2025 Θέλεις να μάθεις Digital Marketing δουλεύοντας πραγματικούς λογαριασμούς; Θέλουμε υποψήφιους / υποψήφιες ΓΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ με δυναμισμό, φαντασία και διάθεση να μάθουν να χειρίζονται λογαριασμούς Social Media, Google Ads, Email Marketing. Οι υποψήφιοι θα μάθουν να χειρίζονται την online διαφήμιση και το community building. Θα ασχοληθούν με πραγματικούς πελάτες όπως εταιρείες ειδών σπιτιού, ξενοδοχεία, eshops, σουπερμαρκετ κ.α.
Το άρθρο ανανεώθηκε για το 2025 Σε λίγες ημέρες γιορτάζουμε μια από τις πιο εμπορικές γιορτές: τον Άγιο Βαλεντίνο. Γι’ αυτό ετοιμάσαμε μια λίστα από ενέργειες που πρέπει να κάνεις σε όλα τα επίπεδα (εντός και εκτός διαδικτύου) και με όλα τα εργαλεία ώστε να φέρεις πελάτες στην … αγκαλιά της μάρκας σου και του φυσικού ή ηλεκτρονικού σου καταστήματος. Στο Εshop “Ντύσε” το eshop και το φυσικό σου κατάστημα στα … κόκκινα. Άλλαξε το κεντρικό banner σου με ένα ή περισσότερα θεματικά banners ή φτιάξε ένα ειδικό εικαστικό ψηλά στην αρχική σελίδα σου για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Κάνε ανάλογες αλλαγές στη βιτρίνα του φυσικού σου καταστήματος Φτιάξε ειδική επιλογή Valentine’s Day στο κεντρικό μενού του eshop σου …
Κάθε νέα χρονιά ο ανταγωνισμός γίνεται εντονότερος, οι μεγάλοι παίκτες γίνονται μεγαλύτεροι, και οι πελάτες πιο ενημερωμένοι και απαιτητικοί. Η λύση; Ή θα κάνετε – επιτέλους – marketing ή θα μείνετε μεταπωλητές που θα σιγοσβήνουν και θα χάνουν πελάτες. Και επειδή δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο, μπαίνω στην ουσία. Σταματήστε (μόνο) να πουλάτε και βρείτε τι σας κάνει διαφορετικούς Το κυνήγι των πωλήσεων, όταν επισκιάζει εντελώς το branding, την δημιουργία δηλαδή μιας ξεχωριστής ταυτότητας της μάρκας σας, σίγουρα θα είναι επιζήμιο σε βάθος χρόνου. Θα καταλήξετε να πουλάτε προϊόντα μόνο μέσω marketplaces και θα είστε ένας ακόμα προμηθευτής τους. Δημιουργήστε και ενδυναμώστε τη μάρκα σας βρίσκοντας τι σας κάνει διαφορετικούς και προβάλλοντας τις αξίες σας. Επικεντρωθείτε στη δημιουργία πιστών πελατών …
Εξωστρέφεια Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων – Προδημοσίευση της Δράσης Η Δράση «Εξωστρέφεια Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων» του Προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα», ενθαρρύνει επενδυτικά σχέδια που στοχεύουν στην αξιοποίηση και ανάπτυξη συγχρόνων τεχνολογιών και στην αναβάθμιση των παραγόμενων προϊόντων ή/ και παρεχόμενων υπηρεσιών με σκοπό τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και εξωστρέφειας των επιχειρήσεων, την ένταξή τους σε διεθνείς αλυσίδες αξίας και την ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας των παραγόμενων προϊόντων τους, μέσω και της συμμετοχής τους σε εμπορικές εκθέσεις που διοργανώνονται εκτός ελληνικής επικράτειας στην ΕΕ και σε τρίτες χώρες. Προϋπολογισμός: 200.000.000€Η Δράση συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ειδικότερα από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από το Ελληνικό Δημόσιο. Επιλέξιμες επιχειρήσεις: Υφιστάμενες μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις με ΚΑΔ μεταποίησης και συνοδευτικών υπηρεσιών. Ο ελάχιστος προϋπολογισμός κάθε επενδυτικού …