Θες επαναλαμβανόμενες πωλήσεις; Χτίσε το δικό σου Πρόγραμμα Πιστών Πελατών Περιεχόμενα Σε αυτό το άρθρο θέλω να μιλήσω για τα προγράμματα πιστών πελατών που είναι ένα εργαλείο marketing το οποίο για κάποιο “περίεργο” λόγο δεν το συναντά κανείς σε πολλά καταστήματα (φυσικά ή ηλεκτρονικά), ενώ, αν υλοποιηθεί και επικοινωνηθεί σωστά, δίνει πολλαπλά και σημαντικά πλεονεκτήματα σε μια επιχείρηση. Το εργαλείο δεν είναι άλλο από το πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών (ΠΕΠ για συντομία) ή στα “Ελληνικά”, Loyalty Programs! Στο άρθρο αυτό θα παραθέσω πως τα Προγράμματα Πιστών Πελατών προσφέρουν σημαντικά πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις γενικά, και ακόμη περισσότερα όταν εφαρμόζονται συνδυαστικά σε φυσικά καταστήματα και eshops. Γιατί ΠΡΕΠΕΙ να έχεις ένα Πρόγραμμα Πιστών Πελατών Phygital προγράμματα επιβράβευσης πιστών πελατών Όταν το πρόγραμμα …
“Διαφήμιση με μικρό προϋπολογισμό κάνετε;” Έγινε η πρώτη συνάντηση, μιλήσαμε για την εταιρεία του πελάτη, συζητήσαμε τους στόχους και μετά … έκανα την (συνηθισμένη) λάθος ερώτηση: “τι προϋπολογισμό έχετε;” “Θα ήθελα διαφήμιση με μικρό προϋπολογισμό!” απάντησαν! Μετά από αρκετές δεκαετίες στην αγορά, μπορώ να πω με σιγουριά πως είναι πιο εύκολο σε κάποιον να απαντήσει στην ερώτηση “θες να με παντρευτείς;” παρά στην ερώτηση για το πόσα χρήματα διαθέτει για διαφήμιση και marketing. Πριν παραθέσω τις 9+1 ενέργειες που μπορεί να κάνει μια επιχείρηση που έχει μικρό προϋπολογισμό, θέλω να απαντήσω στην ερώτηση που σίγουρα έχετε: τι σημαίνει μικρός προϋπολογισμός; Θα σας δώσω συγκεκριμένο νούμερο αλλά να πω πρώτα πως ο αριθμός αυτός αλλάζει ανάλογα με τον ανταγωνισμό, την αγορά …
Διαφήμιση με drones στην Ακρόπολη και η ισορροπία μεταξύ προβολής και κρίσης Η λεπτή γραμμή ανάμεσα στην πρόκληση και την «προβολή» Διαφήμιση με drones “στην Ακρόπολη” (που τελικά ήταν στο χώρο του Ζαππείου) προκάλεσε έντονες αντιδράσεις και άνοιξε ξανά τη συζήτηση για τα όρια του branding. Αυτό το άρθρο ΔΕΝ θα καταπιαστεί με την νομιμότητα ή όχι του συμβάντος που πρόσφατα έλαβε χώρα με μια μάρκα αθλητικών ειδών στο κέντρο της Αθήνας. Για το ιστορικό, πρόσφατη ενέργεια μάρκας η οποία χρησιμοποίησε διαφημιστικά drones στη Ακρόπολη για να σχηματίσει μηνύματα στον ουρανό της Αθήνας, προκάλεσε έντονες αντιδράσεις και άνοιξε ξανά τη συζήτηση για τα όρια του branding. Η ενέργεια αυτή εντυπωσίασε θετικά και αρνητικά και πολλοί έσπευσαν να την κατακρίνουν ως …
Γιατί η φήμη και η υψηλή αμοιβή ενός influencer δεν σημαίνει απαραίτητα καλύτερα αποτελέσματα Όπως έχω γράψει και σε άλλα άρθρα μου, οι influencers αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους και ήρθαν για να μείνουν γιατί φέρνουν αποτελέσματα! Ωστόσο, πολλοί επιχειρηματίες πιστεύουν πως, όσο πιο ακριβός είναι ένας influencer, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα φέρει. Είναι όμως έτσι; Για πάμε να δούμε πως να επιλέξεις σωστά έναν influencer για την επιχείρηση σου Followers ή Engagement; Πολλές επιχειρήσεις εστιάζουν στον αριθμό των followers ενός influencer, αγνοώντας τον παράγοντα της αλληλεπίδρασης (engagement). Ένας macro-influencer με εκατοντάδες χιλιάδες ακόλουθους μπορεί να έχει χαμηλότερο engagement rate σε σύγκριση με έναν micro-influencer, ο οποίος έχει …
Τα στάδια, οι παγίδες και όσα πρέπει να προσέξεις στο πώς να αλλάξεις σωστά το όνομα της μάρκας σου. Με αφορμή τη σταδιακή αλλαγή του ονόματος μιας εμβληματικής μάρκας για την Ελλάδα στο χώρο των τηλεπικοινωνιών που αρχίζει από Ο και τελειώνει σε Ε, σκέφτηκα να γράψω αυτό το άρθρο για το πως να αλλάξεις σωστά το brand name σου, για όσους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και marketers θελήσουν κάποια στιγμή να κάνουν μια παρόμοια αλλαγή. Αλλάζοντας το brand name σου, ουσιαστικά αλλάζεις την ταυτότητά σου στην αγορά. Δεν είναι μια απλή απόφαση — είναι μια κίνηση στρατηγικής σημασίας που μπορεί, είτε να σε εκτοξεύσει είτε να σε βλάψει σοβαρά. Πριν προχωρήσεις, πρέπει να καταλάβεις πότε πραγματικά χρειάζεται να κάνεις αυτό το …