(Ενημερώθηκε – Οκτ 2019) Προετοιμάζετε μια εκδήλωση και θέλετε να προσελκύσετε συμμετέχοντες μέσα από τα social media; Πολύ καλή επιλογή! (αν το σκέφτεστε ακόμη, το άρθρο αυτό ήρθε για να σας πείσει). Ξεκινήστε με το να χωρίσετε την διαδικασία σε 3 φάσεις: Φάση 1: Πριν την εκδήλωση, όπου θα πέσει το κύριο βάρος της προβολής και διαφήμισης της εκδήλωσης. Φάση 2: Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, όπου θα αποθανατίσετε τα «δρώμενα» για να τα χρησιμοποιήσετε ως υλικό για να προωθήσετε στους συμμετέχοντες, να τα χρησιμοποιήσετε ως υλικό για την επόμενή σας εκδήλωση, και να δείξετε σε αυτούς που δεν ήρθαν γιατί δεν πρέπει να χάσουν την επόμενή σας εκδήλωση. Φάση 3: Μετά την εκδήλωση (αυτή την φάση την αμελείτε συνήθως), για ευχαριστίες στους …

Συνεχίζοντας από το πρώτο μέρος του άρθρου μας, ας εξετάσουμε τις δυνατότητες στόχευσης στο Facebook. Το δημοφιλές social medium μας δίνει την δυνατότητα να στοχεύσουμε με βάση τα παρακάτω Δυνατότητες στόχευσης στο Facebook • Δημογραφικά στοιχεία (ηλικία, φύλλο, μορφωτικό επίπεδο) • Γεωγραφικά στοιχεία (χώρα, πόλη, περιοχή αλλά και περιοχή με επίκεντρο το κατάστημά μας και ακτίνα όση εμείς ορίσουμε) • Σημαντικά γεγονότα και καταστάσεις ζωής: μπορούμε να στοχεύσουμε γονείς με παιδιά συγκεκριμένης ηλικίας, αρραβωνιασμένους, παντρεμένους, ανθρώπους που έχουν κάποια επέτειο ή γενέθλια. • «Φίλους των». Μπορούμε ακόμη να στοχεύσουμε και φίλους των ανθρώπων οι οποίοι π.χ. είναι γονείς, ώστε να τους προτείνουμε τα δώρα που θα κάνουν στους φίλους τους. • Θέσεις εργασίας (π.χ. διευθυντής πωλήσεων), εταιρεία (π.χ. εργαζόμενοι στην …

Ένα δίλλημα που φαίνεται πως αντιμετωπίζετε πολλοί από εσάς που θέλετε να διαφημίσετε την επιχείρησή σας online είναι για το αν θα χρησιμοποιήσετε την μηχανή αναζήτησης της Google για να προβάλλετε διαφημίσεις κειμένου σε αυτούς που αναζητούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας με λέξεις κλειδιά, ή αν θα χρησιμοποιήσετε την δύναμη των social media, όπου όλο και περισσότερος κόσμος «συρρέει» και «ζει» καθημερινά μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς του. Ας εξετάσουμε λοιπόν τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία του κάθε μέσου και ας δούμε σε ποιες περιπτώσεις θα επιλέγατε το ένα ή το άλλο. Διαφήμιση στην Google Το αναμφισβήτητο πλεονέκτημα των διαφημίσεων κειμένου στην μηχανή αναζήτησης της Google είναι η πρόθεση αγοράς. Όταν κάποιος αναζητά «τριήμερο 28ης Οκτωβρίου τιμές» ή …

Στις όχι και τόσο ανθηρές εποχές των τελευταίων χρόνων, το παραπάνω ερώτημα δεν τίθεται τόσο «κομψά». Συνήθως οι πελάτες το θέτουν ωμά: «θα έρθουν πωλήσεις ή απλά σε δουλειά θα βρισκόμαστε με ποσταρίσματα στα social media;” Για τους ανυπόμονους έχω μια γρήγορη απάντηση: ΝΑΙ. Πολλές επιχειρήσεις μπορούν να ελπίζουν πως τα social media θα αποτελέσουν ένα κανάλι πωλήσεων. Η εμπειρία πελατών στο χώρο των εκδρομών, καταλυμάτων, σεμιναρίων, γυμναστηρίων, εστιατορίων, ειδών ένδυσης, ασφαλειών, έχει δείξει πως διάφορα εργαλεία πωλήσεων που θα εξετάσουμε παρακάτω, αλλά και η διαφήμιση στα social media «βγάζει τα λεφτά της». Ας δούμε όμως ποια άλλα οφέλη μπορεί να έχει μια επιχείρηση από την παρουσία της στα social media, τα οποία θα οδηγούν τον υποψήφιο πελάτη βήμα – …

Σε προηγούμενο άρθρο εξετάσαμε τα οφέλη που μπορεί να έχει μια επιχείρηση από την παρουσία της στα social media. «Ακούω» λοιπόν όσους από εσάς έχετε πεισθεί, να ρωτάτε: «πως ξεκινάω»; Βήμα 1ο: Βάλτε στόχους. Οι στόχοι που μπορούμε να πετύχουμε με την παρουσία μας στα social media, οι οποίοι έχουν αναλυθεί σε προηγούμενο άρθρο, είναι: • Αύξηση της αναγνωρισιμότητας και της γνώσης για το προϊόν σας • Ενδυνάμωση της μάρκας • Δημιουργία βάσης δεδομένων • Αύξηση της κυκλοφορίας προς το site • Καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης • Άντληση ιδεών για βελτιώσεις ή δημιουργία καινούργιων προϊόντων • Πωλήσεις μέσα από τα Social Media Βήμα 2ο: Κάντε «αναγνώριση εδάφους» Ένα βήμα που πολλές επιχειρήσεις το παραβλέπουν. Η αναγνώριση περιλαμβάνει αναζήτηση αναρτήσεων …

Η Just Online ανανεώνει και φέτος την συνεργασία της με το TravelDailyNews. Το νέο σεμινάριο της σειράς Digi.travel Masterclass, που διοργανώνεται στην Αθήνα στις 7 Δεκεμβρίου, εστιάζει στον εξαιρετικά σημαντικό τομέα της σωστής χρήσης των social media και συγκεκριμένα του Facebook & του Instagram. Εισηγητής ο Αρσένης Πασχόπουλος, managing partner της Just Οnline. Περισσότερες πληροφορίες για το σεμινάριο δείτε εδώ.

Justonline Agency
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.