Η Just Online ανανεώνει και φέτος την συνεργασία της με το TravelDailyNews. Το νέο σεμινάριο της σειράς Digi.travel Masterclass, που διοργανώνεται στην Αθήνα στις 7 Δεκεμβρίου, εστιάζει στον εξαιρετικά σημαντικό τομέα της σωστής χρήσης των social media και συγκεκριμένα του Facebook & του Instagram. Εισηγητής ο Αρσένης Πασχόπουλος, managing partner της Just Οnline. Περισσότερες πληροφορίες για το σεμινάριο δείτε εδώ.
H Just Online σας καλεί στο workshop “Αύξησε τις πωλήσεις του eshop σου χωρίς διαφήμιση”, το οποίο θα γίνει την Κυριακή 25 Νοεμβρίου στις 12:30, στα πλαίσια της έκθεσης Ecommerce Expo 2018 στο Ζάππειο Μέγαρο. Εισηγητής ο Αρσένης Πασχόπουλος, managing partner της Just Online. Συμπληρώστε εδώ τα στοιχεία σας ώστε να σας περιμένει στην είσοδο της έκθεσης το ΔΩΡΕΑΝ εισιτήριό σας.
Social Μedia για όλους; Στο παρακάτω βίντεο ο Αρσένης Πασχόπουλος αναλύει στον Άκη Αγγελάκη πως η προβολή μιας εταιρείας στα social media, μπορεί να αποβεί αποτελεσματική. Χρειάζεται επιμονή, υπομονή, σωστή κρίση της κατάλληλης κοινωνικής πλατφόρμας και σαφώς έλλογη διαχείριση του ποσού που θα επενδυθεί. Ενδιαφέρεστε για την προβολή της επιχείρησής σας στα social media; Δείτε τις υπηρεσίες social media που προσφέρουμε
Με κοινή υπουργική απόφαση του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης και Υπουργού Οικονομίας κ. Γιάννη Δραγασάκη και του Αναπληρωτή Υπουργού Έρευνας & Καινοτομίας κ. Κώστα Φωτάκη, καθορίζονται οι διαδικασίες για τον χαρακτηρισμό των προϊόντων, των παραγωγικών διαδικασιών και των υπηρεσιών ως καινοτομικών. Η απόφαση που εντάσσεται στο πλαίσιο του καθεστώτος Ενισχύσεων Καινοτομικού Χαρακτήρα για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις του Αναπτυξιακού Νόμου ενεργοποιεί δράση ύψους 100εκ.€. Στόχος του προγράμματος είναι η ενίσχυση επενδυτικών σχεδίων για την παραγωγή καινοτόμων προϊόντων ή την εισαγωγή οργανωτικών και διαδικαστικών καινοτομιών. Το καθεστώς αποσκοπεί στην καθιέρωση ή ενίσχυση των προϊόντων καινοτομικού χαρακτήρα, καθώς και στην ενσωμάτωση οργανωτικών και διαδικαστικών καινοτομιών στις παραγωγικές και άλλες διαδικασίες με στόχο την συνεχή δέσμευση στην καινοτομία ως κεντρική επιλογή των ενισχυόμενων ΜμΕ. Ο συνολικός …
Συνεχίζοντας από το πρώτο μέρος του άρθρου μας, ας εξετάσουμε τις δυνατότητες στόχευσης στο Facebook. Το δημοφιλές social medium μας δίνει την δυνατότητα να στοχεύσουμε με βάση τα παρακάτω: • Δημογραφικά στοιχεία (ηλικία, φύλλο, μορφωτικό επίπεδο) • Γεωγραφικά στοιχεία (χώρα, πόλη, περιοχή αλλά και περιοχή με επίκεντρο το κατάστημά μας και ακτίνα όση εμείς ορίσουμε) • Σημαντικά γεγονότα και καταστάσεις ζωής: μπορούμε να στοχεύσουμε γονείς με παιδιά συγκεκριμένης ηλικίας, αρραβωνιασμένους, παντρεμένους, ανθρώπους που έχουν κάποια επέτειο ή γενέθλια. • «Φίλους των». Μπορούμε ακόμη να στοχεύσουμε και φίλους των ανθρώπων οι οποίοι π.χ. είναι γονείς, ώστε να τους προτείνουμε τα δώρα που θα κάνουν στους φίλους τους. • Θέσεις εργασίας (π.χ. διευθυντής πωλήσεων), εταιρεία (π.χ. εργαζόμενοι στην Coca Cola) ή και …
[vc_row][vc_column][vc_column_text]Ένα δίλλημα που φαίνεται πως αντιμετωπίζετε πολλοί από εσάς που θέλετε να διαφημίσετε την επιχείρησή σας online είναι για το αν θα χρησιμοποιήσετε την μηχανή αναζήτησης της Google για να προβάλλετε διαφημίσεις κειμένου σε αυτούς που αναζητούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας με λέξεις κλειδιά, ή αν θα χρησιμοποιήσετε την δύναμη των social media, όπου όλο και περισσότερος κόσμος «συρρέει» και «ζει» καθημερινά μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς του. Ας εξετάσουμε λοιπόν τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία του κάθε μέσου και ας δούμε σε ποιες περιπτώσεις θα επιλέγατε το ένα ή το άλλο. Διαφήμιση στην Google Το αναμφισβήτητο πλεονέκτημα των διαφημίσεων κειμένου στην μηχανή αναζήτησης της Google είναι η πρόθεση αγοράς. Όταν κάποιος αναζητά «τριήμερο 28ης Οκτωβρίου τιμές» ή …