(Επικαιροποιημένο 12-10-2021) Τον τελευταίο καιρό έρχομαι όλο και πιο συχνά «αντιμέτωπος» με την ερώτηση: «μπορώ αντί για eshop να κάνω την δουλειά μου με μια σελίδα στο Facebook»; Σίγουρα υπάρχουν παραδείγματα Ελληνικών σελίδων στο Facebook οι οποίες είναι πετυχημένες, κάνουν δηλαδή πωλήσεις χωρίς να έχουν κάποιο site. Το Facebook επίσης ανακοίνωσε πως έχει δώσει, σε δοκιμαστικό στάδιο, την δυνατότητα σε εταιρείες να στήνουν Facebook e-shops μέσα στις σελίδες τους, χωρίς όμως να είναι ακόμη ξεκάθαροι οι όροι λειτουργίας τους ή το κόστος. Ας προσπαθήσουμε να δώσουμε μια απάντηση στην ερώτηση, παραθέτοντας τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του των δύο επιλογών: να χρησιμοποιήσει κανείς το δικό του e-shop ή το Facebook ως «όχημα» για την online δραστηριοποίηση της εταιρείας του. Τα …
[vc_row][vc_column][vc_column_text]Συνεχίζουμε από το πρώτο μέρος του άρθρου μας για την αποδοτική και αποτελεσματική προβολή του εστιατορίου σας στα social media με 7 + 1 ακόμη συμβουλές. 9. Συνεργαστείτε με τοπικές επιχειρήσεις Συνεργαστείτε με άλλες τοπικές επιχειρήσεις (κρεοπωλεία, είδη μαναβικής, ιχθυοπωλεία, καταστήματα με ξηρούς καρπούς, αρτοποιεία), αναρτώντας posts για τα υλικά που αγοράζετε από αυτές, κάνοντάς τες @mention και δώστε τους υλικό ώστε να σας κάνουν @mention αντίστοιχα στις δικές τους παρουσίες στα social media. 10. «Τρέξτε» τοπικές διαφημίσεις Τι ποιο αποδοτικό από το να διαφημίζεστε στους πιθανούς πελάτες που βρίσκονται κοντά στην περιοχή σας και ψάχνουν για φαγητό. Διαφημιστείτε σε κινητές συσκευές σε συγκεκριμένη ακτίνα γύρω από το κατάστημά σας χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του Facebook και του Google …
Είστε ένας από τους επιχειρηματίες που, είτε έχουν εστιατόριο εδώ και χρόνια, είτε αποφάσισαν να τολμήσουν να μπουν στο χώρο της εστίασης και να πολεμήσουν την κρίση; Αυτό το άρθρο γράφτηκε ειδικά για σας (αλλά είμαι σίγουρος πως θα δώσει «τροφή» για σκέψεις και σε άλλους επιχειρηματίες) ώστε να πάρετε ιδέες για το πώς θα χρησιμοποιήσετε τα social media για να προβάλετε την επιχείρησή σας και να αυξήσετε την πελατεία σας. 1. Φωτογραφία, φωτογραφία, φωτογραφία Αν ισχύει μια φορά για όλες τις άλλες επιχειρήσεις, για τα εστιατόρια και κάποιες ακόμη υπηρεσίες ισχύει διπλά! Ανεβάστε λαχταριστές φωτογραφίες των πιάτων σας για να μας ανοίξετε την όρεξη και να θέλουμε να σας επισκεφθούμε (ή να παραγγείλουμε τηλεφωνικά). Προσοχή στο timing: το πρωί …
Σας περιμένουμε στο Ζάππειο στις 25 & 26 Νοεμβρίου, στο περίπτερο 17, από τις 11 το πρωϊ έως τις 8 το βράδυ για να συζητήσουμε την κατασκευή, ανακατασκευή, βελτίωση ή προώθηση του eshop σας και να συζητήσουμε τα σημεία που πρέπει να προσέξετε για ένα eshop το οποίο θα σας φέρνει πωλήσεις. Μαζί μας και άλλοι εκθέτες όπως εταιρείες για εφαρμογές ηλεκτρονικών καταστημάτων, μεταφορικές εταιρείες, και επιχειρήσεις που παρέχουν χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και όλες τις υπόλοιπες υπηρεσίες που συμβάλουν στην βελτιστοποίηση των πωλήσεων μέσα από το διαδίκτυο. Για να επισκεφτείτε την έκθεση δεν υπάρχει κόστος, απαιτείται μόνο εγγραφή. Συνέδριο Παράλληλα με την έκθεση θα πραγματοποιηθεί διήμερο συνέδριο στον ίδιο χώρο όπου διακεκριμένοι ομιλητές από όλο το φάσμα των υπηρεσιών για το ηλεκτρονικό εμπόριο θα παρουσιάσουν όλες τις εξελίξεις σε παγκόσμιο επίπεδο σε θέματα όπως: User Experience, Legal Issues, Security, …
Eνίσχυση της επιχειρηματικότητας στον τομέα του Τουρισμού, μέσω της δημιουργίας νέων πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων. Πηγή: https://www.espa.gr/el/Pages/Proclamationsfs.aspx?item=3617 Σε ποιους απευθύνεται Πολύ Μικρές, Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις που θα δραστηριοποιηθούν στον τομέα του Τουρισμού και ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες: Κατηγορία Δικαιούχων Α: Επιχειρήσεις που θα συσταθούν από την ημερομηνία έκδοσης της προκήρυξης της δράσης και θα διαθέτουν τον ΚΑΔ της επένδυσης μέχρι την πρώτη εκταμίευση της επιχορήγησης. Κατηγορία Δικαιούχων Β: Τουριστικά Καταλύματα που έχουν συσταθεί και έχουν αποκτήσει, μέχρι την ημερομηνία έκδοσης της προκήρυξης της δράσης, έναν τουλάχιστον από τους επιλέξιμους ΚΑΔ 55 ή/και τους ΚΑΔ: 41.20.20.01, 41.20.20.02, δεν διαθέτουν άδεια (σήμα) λειτουργίας, και το ΑΦΜ της επιχείρησης δεν έχει αναπτύξει καμία οικονομική δραστηριότητα. Περίοδος υποβολής από 18/12/2017 έως …