Συνεχίζοντας την μακροχρόνια συνεργασία μας με το ΙΒΕΠΕ, o Αρσένης Πασχόπουλος διεξήγαγε το 35ωρο σεμινάριο “Certified e-Commerce Consultant”. Πραγματοποιήθηκε στις 12-19/11/2018 στο ΙΒΕΠΕ-ΣΕΒ Αθήνας, στο πλαίσιο του προγράμματος “Ανοιχτά Φτερά” με την υποστήριξη της Novartis Hellas. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις πλατφόρμες δημιουργίας sites & eshops. Επίσης παρουσιάστηκαν τα εργαλεία προώθησης και προβολής (social media, email marketing, google adwords), τα υπέρ και τα κατά του καθενός και οι περιπτώσεις που ταιριάζει καλύτερα η χρήση τους.
Έχετε Ehsop αλλά δεν είστε ευχαριστημένοι με τις πωλήσεις σας; Με την ευκαιρία της συμμετοχής της Just Online στην E-commerce Expo 2017, ετοίμασα έναν … 10λογο (ο οποίος εύκολα θα μπορούσε να είναι 100αλογος) για τα σημαντικότερα σημεία που πρέπει να προσέξουν όσοι από εσάς πρόκειται να φτιάξουν ή ήδη έχουν ένα e-shop. Πάρτε το στα σοβαρά Το eshop σας είναι το νέο σας κατάστημά. Και απευθύνεται δυνητικά στην παγκόσμια αγορά! Αντιμετωπίστε το με τη σοβαρότητα και τον επαγγελματισμό που θα δείχνατε σε ένα φυσικό κατάστημα και λίγο παραπάνω. Φωτογραφίες – φωτογραφίες – φωτογραφίες Όσες φορές κι αν το επαναλάβουμε, δεν είναι αρκετές! Η καλή φωτογράφηση μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ επιτυχίας και αποτυχίας γιατί «το μάτι είναι αυτό …
Στο πρώτο μέρος του άρθρου εξετάσαμε ενέργειες που πρέπει να κάνετε πριν την διεξαγωγή της εκδήλωσής σας. Σε αυτό το άρθρο θα εξετάσουμε τις ενέργειες που θα κάνετε κατά την διάρκεια και μετά την διεξαγωγή της εκδήλωσης. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης Η «ιδέα» εδώ είναι να μεταφέρουμε τον παλμό, τον ενθουσιασμό και τα δρώμενα της εκδήλωσης στα social media ώστε όσοι δεν την παρακολούθησαν από κοντά να πάρουν μια γεύση για το τι … έχασαν και να έρθουν στην επόμενη εκδήλωσή σας. Μπορείτε να ξεκινήσετε από την προσέλευση των συμμετεχόντων, να συνεχίσετε με την εναλλαγή όσων ανεβαίνουν επί σκηνής (ομιλητές, performers, παρουσιάσεις), με τις αντιδράσεις, τις ερωτήσεις και την αλληλεπίδραση με το κοινό, και να καταλήξετε με τα κύρια σημεία και τα συμπεράσματα. Μπορείτε να …
(Ενημερώθηκε – Οκτ 2019) Προετοιμάζετε μια εκδήλωση και θέλετε να προσελκύσετε συμμετέχοντες μέσα από τα social media; Πολύ καλή επιλογή! (αν το σκέφτεστε ακόμη, το άρθρο αυτό ήρθε για να σας πείσει). Ξεκινήστε με το να χωρίσετε την διαδικασία σε 3 φάσεις: Φάση 1: Πριν την εκδήλωση, όπου θα πέσει το κύριο βάρος της προβολής και διαφήμισης της εκδήλωσης. Φάση 2: Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, όπου θα αποθανατίσετε τα «δρώμενα» για να τα χρησιμοποιήσετε ως υλικό για να προωθήσετε στους συμμετέχοντες, να τα χρησιμοποιήσετε ως υλικό για την επόμενή σας εκδήλωση, και να δείξετε σε αυτούς που δεν ήρθαν γιατί δεν πρέπει να χάσουν την επόμενή σας εκδήλωση. Φάση 3: Μετά την εκδήλωση (αυτή την φάση την αμελείτε συνήθως), για ευχαριστίες στους …
Συνεχίζοντας από το πρώτο μέρος του άρθρου μας, ας εξετάσουμε τις δυνατότητες στόχευσης στο Facebook. Το δημοφιλές social medium μας δίνει την δυνατότητα να στοχεύσουμε με βάση τα παρακάτω Δυνατότητες στόχευσης στο Facebook • Δημογραφικά στοιχεία (ηλικία, φύλλο, μορφωτικό επίπεδο) • Γεωγραφικά στοιχεία (χώρα, πόλη, περιοχή αλλά και περιοχή με επίκεντρο το κατάστημά μας και ακτίνα όση εμείς ορίσουμε) • Σημαντικά γεγονότα και καταστάσεις ζωής: μπορούμε να στοχεύσουμε γονείς με παιδιά συγκεκριμένης ηλικίας, αρραβωνιασμένους, παντρεμένους, ανθρώπους που έχουν κάποια επέτειο ή γενέθλια. • «Φίλους των». Μπορούμε ακόμη να στοχεύσουμε και φίλους των ανθρώπων οι οποίοι π.χ. είναι γονείς, ώστε να τους προτείνουμε τα δώρα που θα κάνουν στους φίλους τους. • Θέσεις εργασίας (π.χ. διευθυντής πωλήσεων), εταιρεία (π.χ. εργαζόμενοι στην …
Ένα δίλλημα που φαίνεται πως αντιμετωπίζετε πολλοί από εσάς που θέλετε να διαφημίσετε την επιχείρησή σας online είναι για το αν θα χρησιμοποιήσετε την μηχανή αναζήτησης της Google για να προβάλλετε διαφημίσεις κειμένου σε αυτούς που αναζητούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας με λέξεις κλειδιά, ή αν θα χρησιμοποιήσετε την δύναμη των social media, όπου όλο και περισσότερος κόσμος «συρρέει» και «ζει» καθημερινά μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς του. Ας εξετάσουμε λοιπόν τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία του κάθε μέσου και ας δούμε σε ποιες περιπτώσεις θα επιλέγατε το ένα ή το άλλο. Διαφήμιση στην Google Το αναμφισβήτητο πλεονέκτημα των διαφημίσεων κειμένου στην μηχανή αναζήτησης της Google είναι η πρόθεση αγοράς. Όταν κάποιος αναζητά «τριήμερο 28ης Οκτωβρίου τιμές» ή …