Status: Openings από 25 Αυγούστου 2025 Θέλεις να μάθεις Digital Marketing δουλεύοντας πραγματικούς λογαριασμούς; Θέλουμε υποψήφιους / υποψήφιες ΓΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ με δυναμισμό, φαντασία και διάθεση να μάθουν να χειρίζονται λογαριασμούς Social Media, Google Ads, Email Marketing. Οι υποψήφιοι θα μάθουν να χειρίζονται την online διαφήμιση και το community building. Θα ασχοληθούν με πραγματικούς πελάτες όπως εταιρείες ειδών σπιτιού, ξενοδοχεία, eshops, σουπερμαρκετ κ.α.

Θερινές Εκπτώσεις & Eshop: Πώς να Προετοιμαστείς για Πωλήσεις-Ρεκόρ Σε ένα περίπου μήνα ξεκινούν οι θερινές εκπτώσεις.  Και όπως σίγουρα έχετε διαπιστώσει, είναι μια από τις σημαντικότερες εμπορικές περιόδους του έτους. Αν διαχειρίζεσαι ένα eshop, είτε διαθέτεις μόνο ψηφιακή παρουσία, είτε συνδυάζεις φυσικό κατάστημα και ηλεκτρονικό εμπόριο, πρέπει να ξεκινήσεις άμεσα την προετοιμασία για να αυξήσεις στο μέγιστο δυνατό βαθμό  τις πωλήσεις σου. Για να δούμε λοιπόν τα βήματα που πρέπει να προσέξεις και να εφαρμόσεις για να αξιοποιήσεις στο έπακρο τη φετινή περίοδο των θερινών εκπτώσεων. Βήμα 1ο  Προετοίμασε το Eshop σου για την Αυξημένη Κίνηση Δεν έχει νόημα να ξεκινήσεις διαφήμιση και άλλες προωθητικές ενέργειες αν δεν είσαι σίγουρος πως μπορείς να «αντέξεις» το βάρος των αυξημένων παραγγελιών …

Θες επαναλαμβανόμενες πωλήσεις; Χτίσε το δικό σου Πρόγραμμα Πιστών Πελατών Περιεχόμενα Σε αυτό το άρθρο θέλω να μιλήσω για τα προγράμματα πιστών πελατών που είναι ένα εργαλείο marketing το οποίο για κάποιο “περίεργο” λόγο δεν το συναντά κανείς σε πολλά καταστήματα (φυσικά ή ηλεκτρονικά), ενώ, αν υλοποιηθεί και επικοινωνηθεί σωστά, δίνει πολλαπλά και σημαντικά πλεονεκτήματα σε μια επιχείρηση. Το εργαλείο δεν είναι άλλο από το πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών (ΠΕΠ για συντομία) ή στα “Ελληνικά”, Loyalty Programs! Στο άρθρο αυτό θα παραθέσω πως τα Προγράμματα Πιστών Πελατών προσφέρουν σημαντικά πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις γενικά, και ακόμη περισσότερα όταν εφαρμόζονται συνδυαστικά σε φυσικά καταστήματα και eshops. Γιατί ΠΡΕΠΕΙ να έχεις ένα Πρόγραμμα Πιστών Πελατών Phygital προγράμματα επιβράβευσης πιστών πελατών Όταν το πρόγραμμα …

“Διαφήμιση με μικρό προϋπολογισμό κάνετε;” Έγινε η πρώτη συνάντηση, μιλήσαμε για την εταιρεία του πελάτη, συζητήσαμε τους στόχους και μετά … έκανα την (συνηθισμένη) λάθος ερώτηση: “τι προϋπολογισμό έχετε;” “Θα ήθελα διαφήμιση με μικρό προϋπολογισμό!” απάντησαν! Μετά από αρκετές δεκαετίες στην αγορά, μπορώ να πω με σιγουριά πως είναι πιο εύκολο σε κάποιον να απαντήσει στην ερώτηση “θες να με παντρευτείς;” παρά στην ερώτηση για το πόσα χρήματα διαθέτει για διαφήμιση και marketing. Πριν παραθέσω τις 9+1 ενέργειες που μπορεί να κάνει μια επιχείρηση που έχει μικρό προϋπολογισμό, θέλω να απαντήσω στην ερώτηση που σίγουρα έχετε: τι σημαίνει μικρός προϋπολογισμός; Θα σας δώσω συγκεκριμένο νούμερο αλλά να πω πρώτα πως ο αριθμός αυτός αλλάζει ανάλογα με τον ανταγωνισμό, την αγορά …

Διαφήμιση με drones στην Ακρόπολη και η ισορροπία μεταξύ προβολής και κρίσης Η λεπτή γραμμή ανάμεσα στην πρόκληση και την «προβολή» Διαφήμιση με drones “στην Ακρόπολη” (που τελικά ήταν στο χώρο του Ζαππείου) προκάλεσε έντονες αντιδράσεις και άνοιξε ξανά τη συζήτηση για τα όρια του branding. Αυτό το άρθρο ΔΕΝ θα καταπιαστεί με την νομιμότητα ή όχι του συμβάντος που πρόσφατα έλαβε χώρα με μια μάρκα αθλητικών ειδών στο κέντρο της Αθήνας. Για το ιστορικό, πρόσφατη ενέργεια μάρκας η οποία χρησιμοποίησε διαφημιστικά drones στη Ακρόπολη για να σχηματίσει μηνύματα στον ουρανό της Αθήνας, προκάλεσε έντονες αντιδράσεις και άνοιξε ξανά τη συζήτηση για τα όρια του branding. Η ενέργεια αυτή εντυπωσίασε θετικά και αρνητικά και πολλοί έσπευσαν να την κατακρίνουν ως …

Γιατί η φήμη και η υψηλή αμοιβή ενός influencer δεν σημαίνει απαραίτητα καλύτερα αποτελέσματα Όπως έχω γράψει και σε άλλα άρθρα μου, οι influencers αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους και ήρθαν για να μείνουν γιατί φέρνουν αποτελέσματα! Ωστόσο, πολλοί επιχειρηματίες πιστεύουν πως, όσο πιο ακριβός είναι ένας influencer, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα φέρει. Είναι όμως έτσι; Για πάμε να δούμε πως να επιλέξεις σωστά έναν influencer για την επιχείρηση σου Followers ή Engagement; Πολλές επιχειρήσεις εστιάζουν στον αριθμό των followers ενός influencer, αγνοώντας τον παράγοντα της αλληλεπίδρασης (engagement). Ένας macro-influencer με εκατοντάδες χιλιάδες ακόλουθους μπορεί να έχει χαμηλότερο engagement rate σε σύγκριση με έναν micro-influencer, ο οποίος έχει …

Digital Marketing Agency - Justonline
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.