Ο Απόλυτoς Οδηγός Στρατηγικής Beauty Marketing για Online Φαρμακεία και & Eshops Καλλυντικών Ανήκει η επιχείρηση σας στον κλάδο του Pharmacy & Beauty Marketing; Ο κλάδος της ομορφιάς είναι γεμάτος ευκαιρίες, αλλά και ανταγωνισμό. Είτε διατηρείτε κομμωτήριο, ινστιτούτο αισθητικής, nail & tattoo studio ή eshop καλλυντικών, η επιτυχία εξαρτάται – σε μεγάλο βαθμό – από το πώς θα ξεχωρίσετε online. Στον οδηγό αυτό θα δούμε μια ολοκληρωμένη beauty marketing στρατηγική που θα σας βοηθήσει να φέρετε νέους πελάτες και να αυξήσετε την πιστότητα των πελατών που ήδη έχετε, ώστε να αυξήσετε τις πωλήσεις και το τζίρο σας. Τα εργαλεία που θα εξετάσουμε ώστε να προσελκύσετε πελάτες και να κάνετε την εμπειρία τους στο site σας ακόμη καλύτερη, περιλαμβάνουν: Θα κλείσουμε …

Στρατηγική back to school για eshops! Ωραία. Κι αν δεν έχω προϊόντα back to school θα μείνω χωρίς πωλήσεις; Η Back to school περίοδος είναι και φέτος εδώ. Η περίοδος αυτή, για κάποια eshops που εμπορεύονται προϊόντα όπως σχολικά, είδη γραφείου και laptopts είναι μια από τις καλύτερες περιόδους του έτους. Γι’ αυτά τα eshops είχα γράψει πριν από 2 χρόνια το άρθρο Back to School Marketing. Τότε, κάποιοι από εσάς μου είχατε «παραπονεθεί» λέγοντας πως θέλετε ένα άρθρο για στρατηγική back to school για eshops που ΔΕΝ έχουν Back to School προϊόντα. Το ζητήσατε λοιπόν και το έγραψα (ε, με μικρή καθυστέρηση). Στο άρθρο αυτό θα μιλήσω για στρατηγική back to school για eshopsγια το πως, με σωστές κινήσεις …

Γιατί το καλοκαίρι ΕΙΝΑΙ η κατάλληλη στιγμή να σκεφτείς την στρατηγική marketing της εταιρείας σου! Brand Identity – Visual identity – Logo – Color palette – Brand Voice – Brand Strategy – Marketing Plan Ο Αύγουστος είναι ο μήνας που όλοι λίγο-πολύ «πατάμε φρένο». Όμως για σένα τον επιχειρηματία, αυτή η παύση είναι μια σπάνια ευκαιρία: να σκεφτείς καθαρά. Να οραματιστείς. Να επαναπροσδιορίσεις. Να σχεδιάσεις την στρατηγική marketing της μάρκας σου: 🔹 Πώς θέλω να φαίνεται η επιχείρησή μου;🔹 Εκφράζει το brand μου την ποιότητα και τις αξίες μου;🔹 Έχω στρατηγική για το πώς επικοινωνώ με το κοινό μου;🔹 Υπάρχει συνέπεια σε όσα δείχνω και λέω; Αν δεν έχεις απαντήσεις – ή αν οι απαντήσεις που έχεις δεν σε ικανοποιούν …

Από επικοινωνιακός εφιάλτης σε διαφημιστική κίνηση … απόγνωσης To advertising flop της Astronomer με την Gwyneth Paltrow Με αφορμή την διαφήμιση της Astronomer, της εταιρείας της οποίας ο CEO Andy Byron απαθανατίστηκε αγκαλιά με την τότε υπεύθυνη ανθρώπινου δυναμικού Kristin Cabot σε συναυλία των Coldplay, διαβάζω διάφορα σχόλια στον τύπο όπως «Από εφιάλτης σε διαφημιστική κίνηση-ματ». Προσωπικά πιστεύω πως ήταν κίνηση απόγνωσης.  Και αυτό γιατί η επιλογή της Gwyneth Paltrow(!!!) για τη διαφήμιση της Astronomer (θυμίζω πως η εταιρεία είναι data/tech) δεν ταιριάζει, ούτε με το προφίλ του brand, ούτε με την κρίση που περνά λόγω του γεγονότος μεταξύ του CEO με την HR Manager. Προσωπικά πιστεύω πως μια celebrity καμπάνια είναι αδιάφορη και αποκομμένη από την πραγματικότητα, ειδικά όταν …

15 Πρακτικές που θα σε βοηθήσουν να μειώσεις τις επιστροφές προϊόντων Η περίοδος των εκπτώσεων ξεκίνησε.  Μπαίνουμε σε μία φάση που, μαζί με αυτή του δίδυμου “Black Friday + Xmas” έχει την μεγαλύτερη κίνηση για το eshop σου. Μοιραία αυτό μπορεί να σημαίνει αυξημένες επιστροφές, οι οποίες, όχι μόνο εκφράζουν σε μεγάλο μέρος την απογοήτευση του πελάτη αλλά αυξάνουν και το κόστος διαχείρισης του eshop σου. Σου έχω λοιπόν 15 πρακτικές που θα σε βοηθήσουν να μειώσεις τις επιστροφές και, ως εκ τούτου, να έχεις και περισσότερους ευχαριστημένους πελάτες αλλά και να μειώσεις τα κόστη διαχείρισης. 1. Βάλε λεπτομερείς και ακριβείς περιγραφές προϊόντων 2. Τράβηξε υψηλής ποιότητας φωτογραφίες και βίντεο 3. Έχε αναλυτικά μεγέθη – size guides και fit info …

10 λάθη που κάνουν οι ιδιοκτήτες φυσικών καταστημάτων στο eshop τους
Digital Marketing Agency - Justonline
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.