Eκπτώσεις δεν είναι μόνο η μείωση των τιμών Μια ακόμη χρονιά πλησιάζει στο τέλος της και μαζί με τις γιορτές και τις ευχές, μας φέρνει πιο κοντά στις εκπτώσεις του Ιανουαρίου που όλοι μας (οι καταναλωτές δηλαδή) περιμένουμε. Αν έχεις μια επιχείρηση (με ή χωρίς eshop), εννοείται πως θα πρέπει να ξεκινήσεις να σκέπτεσαι την εκπτωτική σου στρατηγική. Και αν αναρωτιέσαι “Μα καλά, τι να σκεφτώ πέρα από το ποσοστό των εκπτώσεων ανά κατηγορία;” τότε συνέχισε να διαβάζεις το άρθρο. Ποιοι είναι οι στόχοι των εκπτώσεών σου; Πέρα από τον αναμενόμενο “μα, να μπουν λεφτά στο ταμείο”, άλλοι στόχοι των εκπτώσεων μπορεί ή και πρέπει να είναι: Γι’ αυτό πρέπει να σκεφτείς, όχι μόνο το άμεσο αποτέλεσμα του cashflow αλλά …

Το στόλισες (το eshop σου)!  Θα ‘ρθουν (οι πελάτες); Ενημερωμένο για το 2024 Οι γιορτές έφτασαν και πρέπει να διαμορφώσεις και το Xmas Digital Strategy σου για να … ξεπουλήσεις! (Αν διάβασες τις συμβουλές μας για τις ενέργειες που έπρεπε να έχεις κάνει για τις ημέρες του Black Friday και Cyber Monday σίγουρα έχεις μια ιδέα για το τι πρέπει να κάνεις. Ας δούμε λοιπόν τις ενέργειες για να πετύχεις αύξηση σε επισκεψιμότητα, πωλήσεις και κέρδη.  Κάνε αντίστροφη μέτρηση Κάνε αντίστροφη μέτρηση τις τελευτές 14 ημέρες και κάθε μέρα “ξεκλείδωνε” ένα δώρο, μια νέα κατηγορία προϊόντων ή μια προσφορά.  Στις προσφορές βάλε συγκεκριμένο χρονικό ή αριθμητικό όριο για τις αγορές.   Μαζί με τα πωλησιακά σου μηνύματα δώσε και ιδέες ανάλογα …

Status: Position Open H θέση είναι μέσω του προγράμματος Απόκτησης Επαγγελματικής Εμπειρίας – Προεργασία για νέους ανέργους 18 – 29 ετών Αναζητάμε full time digital marketer μέσω του παραπάνω προγράμματος για ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ εργασία (απαιτείται από το πρόγραμμα) Το πρόγραμμα απευθύνεται σε ανέργους 18-29 ετών εγγεγραμμένους στο ψηφιακό μητρώο ανέργων της ΔΥΠΑ, οι οποίοι δεν συμμετέχουν σε πρόγραμμα εκπαίδευσης ή κατάρτισης ούτε απασχολούνται κατά την υπόδειξή τους μέχρι την τοποθέτηση τους στην επιχείρηση (συμφωνητικό συνεργασίας). Θα πρέπει απαραίτητα να: Ποια θα είναι η καθημερινότητά σου (Job Description): Τι να περιμένεις από την Just Online: Διαδικασία επιλογής και χρονοδιάγραμμα Επικοινώνησε μαζί μας στο info@justonline.gr στέλνοντάς μας το βιογραφικό σου Image by Freepik

Τα εγκαταλελειμένα καλάθια είναι ένας από τους “πονοκεφάλους” – ίσως ο πιο δυνατός – των ιδιοκτητών και των managers των eshops. Και δικαίως.! Έχεις φτιάξει ένα φοβερό eshopΈχεις κάνει διαφήμιση σε social media και Google adsΈχεις μηχανισμούς affiliate marketingΈχεις επενδύσει σε influencers Οι υποψήφιοι πελάτες αρχίζουν και μπαίνουν στο eshop σου. Κάποιοι αγοράζουν Όμως 8 ή 9 στους 10 από αυτούς που βάζουν προϊόντα στο καλάθι … τα εγκαταλείπουν Αν είσαι ιδιοκτήτης eshop ή digital marketer και τα παραπάνω σου ακούγονται γνωστά, η παρακάτω παρουσίαση είναι για σένα Μέσα σε 65 διαφάνειες θα εξετάσουμε τους συνηθέστερους λόγους για τους οποίους οι επισκέπτες εγκαταλείπουν προϊόντα στο καλάθι αλλά και πάνω από 20 τεχνικές (και δεν εννοώ μόνο διαφήμιση) που μπορείς να βάλεις σε εφαρμογή ώστε, είτε να μην ξεχάσουν προϊόντα στο καλάθι, είτε να τους φέρεις …

Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου φιλοξένησε τον Αρσένη Πασχόπουλο ως καλεσμένο ομιλητή στο πλαίσιο του προγράμματος MicroMaster in Web Design & Development. Σε μια συναρπαστική παρουσίαση διάρκειας περίπου δύο ωρών, ο κ. Πασχόπουλος μοιράστηκε τις πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες του για την αγορά του digital marketing και τη δυναμική του τομέα του IT. Ακολουθούν τα κυριότερα σημεία της ομιλίας: Δομή μικρών, μεσαίων και μεγάλων εταιρειών στον τομέα του digital marketing και IT. Τι ζητούν οι εταιρείες από εξωτερικούς συνεργάτες & freelancers. Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του freelancing έναντι της εργασίας σε εταιρεία. Χαρακτηριστικά που θα πρέπει να έχει ένας freelancer στον τομέα του ΙΤ και ποια από αυτά είναι ασύμβατα το ένα με το άλλο. Τα είδη ΙΤ έργων που υπάρχουν στην αγορά …

Justonline Agency
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.