Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου φιλοξένησε τον Αρσένη Πασχόπουλο ως καλεσμένο ομιλητή στο πλαίσιο του προγράμματος MicroMaster in Web Design & Development. Σε μια συναρπαστική παρουσίαση διάρκειας περίπου δύο ωρών, ο κ. Πασχόπουλος μοιράστηκε τις πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες του για την αγορά του digital marketing και τη δυναμική του τομέα του IT. Ακολουθούν τα κυριότερα σημεία της ομιλίας: Δομή μικρών, μεσαίων και μεγάλων εταιρειών στον τομέα του digital marketing και IT. Τι ζητούν οι εταιρείες από εξωτερικούς συνεργάτες & freelancers. Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του freelancing έναντι της εργασίας σε εταιρεία. Χαρακτηριστικά που θα πρέπει να έχει ένας freelancer στον τομέα του ΙΤ και ποια από αυτά είναι ασύμβατα το ένα με το άλλο. Τα είδη ΙΤ έργων που υπάρχουν στην αγορά …

Υπολογισμός διαφημιστικού προϋπολογισμού: η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου Διαφημιστής: ποιος είναι ο προϋπολογισμός σας; Πελάτης: Εσείς τι προτείνετε; Είμαι σίγουρος πως, είτε είστε πελάτης, είτε διαφημιστής ή σύμβουλος επιχείρησης, σίγουρα έχετε βρεθεί στον παραπάνω διάλογο. Σχεδόν όλοι οι επιχειρηματίες αναρωτιούνται πώς μπορούν να βρουν αυτή τη μαγική φόρμουλα για να υπολογίσουν το budget και το διαφημιστικό κόστος. Και αυτή είναι σίγουρα μια ερώτηση του ενός εκατομμυρίου. Γιατί είναι ένας πολύ αποφασιστικός παράγοντας για την επιτυχία μιας καμπάνιας αλλά και ένα σημαντικό μετρήσιμο στην τσέπη του πελάτη, ο οποίος παρεμπιπτόντως, όταν τον ρωτάς “τι προϋπολογισμό έχετε” σου απαντά σχεδόν πάντα “Προτείνετε μου εσείς”. Ας δούμε λοιπόν, με μια μικρή ακαδημαϊκή, ας το πούμε, αναδρομή, τους τρόπους που  υπάρχουν για να αποφασίσεις …

Οι 7 σημαντικότεροι δείκτες που αποτυπώνουν την πορεία ενός eshop «Ότι δεν μετριέται δεν βελτιώνεται» μας έλεγαν στο πανεπιστήμιο.  Και έτσι είναι. Πως θα γνωρίζεις αν είσαι καλός και πρέπει να γίνεις καλύτερος, αν φλερτάρεις με την αποτυχία και που πρέπει να βελτιωθείς, αν δεν μετράς την «πορεία» του eshop σου; Αν ρωτήσεις έναν marketer «τι πρέπει να μετράω στο eshop μου» μπορεί να πάρεις μια λίστα με ακόμη και 100 δείκτες που μπορείς να παρακολουθείς. Επειδή όμως με τόσους πολλούς δείκτες θα χαθείς, θα απογοητευτείς και τελικά δεν θα το κάνεις (γιατί δεν έχεις το χρόνο αν είσαι ο επιχειρηματίας που πρέπει να φροντίσει για ΟΛΑ) σου έχω τους ΒΑΣΙΚΟΥΣ δείκτες (KPI’s = key performance indicators) που δείχνουν την …

Πρόσεξε με τι συνδέεις το όνομά σου Όταν η Hailey Welch είπε “Hawk Tuah” Προς τα τέλη του περασμένου μήνα ένα κανάλι στο YouTube (Tim & Dee Tv) ανέβασε ένα ακόμη  video με συνέντευξη “δρόμου” τις οποίες κάνει ο Youtuber δημοσιογράφος, σταματώντας περαστικούς και κάνοντάς τους ερωτήσεις σεξουαλικού συνήθως περιεχομένου. Ο Youtuber ρώτησε την τυχερή (θα εξηγήσω πιο κάτω) Hailey Welch “ποια κίνηση τρελαίνει τους άντρες στο κρεβάτι” και η κοπέλα απάντησε “Oh, you gotta give him that hawk tuah and spit on that thang” Επεξήγηση πρώτη:  το “hawk tuah” δεν είναι κάποιος ιδιωματισμός και δεν έχει να κάνει με κάποιο γεράκι (hawk) ούτε τον Νίκο από την Κατερίνη.  Είναι ο ήχος που κάνει κάποιος όταν μαζεύει σάλιο και φτύνει! …

Status: Openings από 15 Σεπτεμβρίου 2024 Θέλεις να μάθεις Digital Marketing δουλεύοντας πραγματικούς λογαριασμούς; Θέλουμε υποψήφιους / υποψήφιες ΓΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ με δυναμισμό, φαντασία και διάθεση να μάθουν να χειρίζονται λογαριασμούς Social Media, Google Ads, Email Marketing. Οι υποψήφιοι θα μάθουν να χειρίζονται την online διαφήμιση και το community building. Θα ασχοληθούν με πραγματικούς πελάτες όπως εταιρείες ειδών σπιτιού, ξενοδοχεία, eshops, σουπερμαρκετ κ.α.

The secret to riches is timing O Russel Crow είχε πει στην ταινία Α Good Year “the secret to riches is timing” (παραφράζοντας τον Bob Hope ο οποίος είχε πει “timing is the essence of life, and definitely of comedy) Η ιστορία που θα διηγηθώ θα μπορούσε να έχει τίτλο «μια χαμένη Ολυμπιάδα». Και εξηγούμαι. Παρακολουθώ χρόνια μια αθλήτρια η οποία φέρνει συνεχώς μετάλλια σε πανευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο. Φέτος θα λάβει μέρος στους Ολυμπιακούς αγώνες στο Παρίσι. Πριν προκριθεί στους Ολυμπιακούς 2024, προτείνω σε ένα πελάτη να της κάνουμε μια χορηγία σε είδος και η οποία θα ήταν σε 3ψήφιο νούμερο (!!!) και θα είχε τα συνήθη ανταποδοτικά οφέλη (αναφορά του χορηγού στα social media με posts, stories, κλπ.) …

Justonline Agency
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.