Εξωστρέφεια Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων – Προδημοσίευση της Δράσης Η Δράση «Εξωστρέφεια Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων» του Προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα», ενθαρρύνει επενδυτικά σχέδια που στοχεύουν στην αξιοποίηση και ανάπτυξη συγχρόνων τεχνολογιών και στην αναβάθμιση των παραγόμενων προϊόντων ή/ και παρεχόμενων υπηρεσιών με σκοπό τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και εξωστρέφειας των επιχειρήσεων, την ένταξή τους σε διεθνείς αλυσίδες αξίας και την ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας των παραγόμενων προϊόντων τους, μέσω και της συμμετοχής τους σε εμπορικές εκθέσεις που διοργανώνονται εκτός ελληνικής επικράτειας στην ΕΕ και σε τρίτες χώρες. Προϋπολογισμός: 200.000.000€Η Δράση συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ειδικότερα από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από το Ελληνικό Δημόσιο. Επιλέξιμες επιχειρήσεις: Υφιστάμενες μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις με ΚΑΔ μεταποίησης και συνοδευτικών υπηρεσιών. Ο ελάχιστος προϋπολογισμός κάθε επενδυτικού …
Πόσες φορές έχουμε ακούσει αυτή ή παρόμοιες ατάκες: Πως όμως σκέφτηκα να γράψω αυτό το mini άρθρο; Απλά γιατί στο mail μου ήρθε ένα newsletter για την διαφήμιση στο Facebook που παρακολουθώ, με 27 (!!!) αλλαγές που έγιναν το 2024 στις διαφημίσεις στο Facebook. Τι σημαίνει αυτό για όποιον ασχολείται με το digital marketing; Σημαίνει ότι: Και όλα τα παραπάνω ΜΟΝΟ για ΕΝΑ εργαλείο – διαφήμιση – για ΜΙΑ πλατφόρμα – Facebook, για ΕΝΑ κανάλι επικοινωνίας – social media. Πολλαπλασιάστε όλα τα παραπάνω και προσθέστε τα υπόλοιπα κανάλια: Προσθέστε και την παρακολούθηση του ανταγωνισμού, και των συνηθειών των καταναλωτών Τώρα πείτε μου – πραγματικά – αυτή η κοπέλα στη γραμματεία, ή ο ανηψιός φοιτητής, γνωρίζει και προλαβαίνει να τα κάνει …
Eκπτώσεις δεν είναι μόνο η μείωση των τιμών Μια ακόμη χρονιά πλησιάζει στο τέλος της και μαζί με τις γιορτές και τις ευχές, μας φέρνει πιο κοντά στις εκπτώσεις του Ιανουαρίου που όλοι μας (οι καταναλωτές δηλαδή) περιμένουμε. Αν έχεις μια επιχείρηση (με ή χωρίς eshop), εννοείται πως θα πρέπει να ξεκινήσεις να σκέπτεσαι την εκπτωτική σου στρατηγική. Και αν αναρωτιέσαι “Μα καλά, τι να σκεφτώ πέρα από το ποσοστό των εκπτώσεων ανά κατηγορία;” τότε συνέχισε να διαβάζεις το άρθρο. Ποιοι είναι οι στόχοι των εκπτώσεών σου; Πέρα από τον αναμενόμενο “μα, να μπουν λεφτά στο ταμείο”, άλλοι στόχοι των εκπτώσεων μπορεί ή και πρέπει να είναι: Γι’ αυτό πρέπει να σκεφτείς, όχι μόνο το άμεσο αποτέλεσμα του cashflow αλλά …
Το στόλισες (το eshop σου)! Θα ‘ρθουν (οι πελάτες); Ενημερωμένο για το 2024 Οι γιορτές έφτασαν και πρέπει να διαμορφώσεις και το Xmas Digital Strategy σου για να … ξεπουλήσεις! (Αν διάβασες τις συμβουλές μας για τις ενέργειες που έπρεπε να έχεις κάνει για τις ημέρες του Black Friday και Cyber Monday σίγουρα έχεις μια ιδέα για το τι πρέπει να κάνεις. Ας δούμε λοιπόν τις ενέργειες για να πετύχεις αύξηση σε επισκεψιμότητα, πωλήσεις και κέρδη. Κάνε αντίστροφη μέτρηση Κάνε αντίστροφη μέτρηση τις τελευτές 14 ημέρες και κάθε μέρα “ξεκλείδωνε” ένα δώρο, μια νέα κατηγορία προϊόντων ή μια προσφορά. Στις προσφορές βάλε συγκεκριμένο χρονικό ή αριθμητικό όριο για τις αγορές. Μαζί με τα πωλησιακά σου μηνύματα δώσε και ιδέες ανάλογα …
Έχουμε ακούσει αυτή την αντίδραση, ουκ ολίγες φορές από πελάτες μας. Και είναι δικαιολογημένη, μόνο από ανθρώπους που δεν γνωρίζουν πως λειτουργεί το marketing και το χτίσιμο μιας μάρκας. Η αλήθεια είναι πως το λογότυπο είναι ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ visual asset μιας εταιρείας: Αν λοιπόν ένα μικρό σηματάκι ΠΡΕΠΕΙ να έχει ενσωματώσει όλες αυτές τις ιδιότητες, σίγουρα η δημιουργία του δεν είναι ούτε απλή, ούτε γρήγορη, ούτε χαμηλού κόστους. Ας δούμε όμως και κάποιους «χειροπιαστούς», ποσοτικούς παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος της δημιουργίας ενός λογότυπου. Ο έμπειρος marketer που θα διαβάζει αυτές τις γραμμές θα σας πει πως δεν έχει νόημα να δείξει κάποιος πάνω από 3 προσεγγίσεις, και αυτό γιατί δεν μπορούν τόσα πολλά concepts να αποτυπώνουν το χαρακτήρα, …
Status: Position Open H θέση είναι μέσω του προγράμματος Απόκτησης Επαγγελματικής Εμπειρίας – Προεργασία για νέους ανέργους 18 – 29 ετών Αναζητάμε full time digital marketer μέσω του παραπάνω προγράμματος για ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ εργασία (απαιτείται από το πρόγραμμα) Το πρόγραμμα απευθύνεται σε ανέργους 18-29 ετών εγγεγραμμένους στο ψηφιακό μητρώο ανέργων της ΔΥΠΑ, οι οποίοι δεν συμμετέχουν σε πρόγραμμα εκπαίδευσης ή κατάρτισης ούτε απασχολούνται κατά την υπόδειξή τους μέχρι την τοποθέτηση τους στην επιχείρηση (συμφωνητικό συνεργασίας). Θα πρέπει απαραίτητα να: Ποια θα είναι η καθημερινότητά σου (Job Description): Τι να περιμένεις από την Just Online: Διαδικασία επιλογής και χρονοδιάγραμμα Επικοινώνησε μαζί μας στο info@justonline.gr στέλνοντάς μας το βιογραφικό σου Image by Freepik