Διαφήμιση με drones στην Ακρόπολη και η ισορροπία μεταξύ προβολής και κρίσης Η λεπτή γραμμή ανάμεσα στην πρόκληση και την «προβολή» Διαφήμιση με drones “στην Ακρόπολη” (που τελικά ήταν στο χώρο του Ζαππείου) προκάλεσε έντονες αντιδράσεις και άνοιξε ξανά τη συζήτηση για τα όρια του branding. Αυτό το άρθρο ΔΕΝ θα καταπιαστεί με την νομιμότητα ή όχι του συμβάντος που πρόσφατα έλαβε χώρα με μια μάρκα αθλητικών ειδών στο κέντρο της Αθήνας. Για το ιστορικό, πρόσφατη ενέργεια μάρκας η οποία χρησιμοποίησε διαφημιστικά drones στη Ακρόπολη για να σχηματίσει μηνύματα στον ουρανό της Αθήνας, προκάλεσε έντονες αντιδράσεις και άνοιξε ξανά τη συζήτηση για τα όρια του branding. Η ενέργεια αυτή εντυπωσίασε θετικά και αρνητικά και πολλοί έσπευσαν να την κατακρίνουν ως …
Γιατί η φήμη και η υψηλή αμοιβή ενός influencer δεν σημαίνει απαραίτητα καλύτερα αποτελέσματα Όπως έχω γράψει και σε άλλα άρθρα μου, οι influencers αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους και ήρθαν για να μείνουν γιατί φέρνουν αποτελέσματα! Ωστόσο, πολλοί επιχειρηματίες πιστεύουν πως, όσο πιο ακριβός είναι ένας influencer, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα φέρει. Είναι όμως έτσι; Για πάμε να δούμε πως να επιλέξεις σωστά έναν influencer για την επιχείρηση σου Followers ή Engagement; Πολλές επιχειρήσεις εστιάζουν στον αριθμό των followers ενός influencer, αγνοώντας τον παράγοντα της αλληλεπίδρασης (engagement). Ένας macro-influencer με εκατοντάδες χιλιάδες ακόλουθους μπορεί να έχει χαμηλότερο engagement rate σε σύγκριση με έναν micro-influencer, ο οποίος έχει …
Τα στάδια, οι παγίδες και όσα πρέπει να προσέξεις στο πώς να αλλάξεις σωστά το όνομα της μάρκας σου. Με αφορμή τη σταδιακή αλλαγή του ονόματος μιας εμβληματικής μάρκας για την Ελλάδα στο χώρο των τηλεπικοινωνιών που αρχίζει από Ο και τελειώνει σε Ε, σκέφτηκα να γράψω αυτό το άρθρο για το πως να αλλάξεις σωστά το brand name σου, για όσους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και marketers θελήσουν κάποια στιγμή να κάνουν μια παρόμοια αλλαγή. Αλλάζοντας το brand name σου, ουσιαστικά αλλάζεις την ταυτότητά σου στην αγορά. Δεν είναι μια απλή απόφαση — είναι μια κίνηση στρατηγικής σημασίας που μπορεί, είτε να σε εκτοξεύσει είτε να σε βλάψει σοβαρά. Πριν προχωρήσεις, πρέπει να καταλάβεις πότε πραγματικά χρειάζεται να κάνεις αυτό το …
Στο πρώτο μέρος του άρθρου εξετάσαμε γιατί αξίζει να φέρνεις απευθείας κρατήσεις μέσα από το site σου και τι σημαίνει σωστή παρουσία στο διαδίκτυο. Στο δεύτερο μέρος θα δούμε πως θα δημιουργήσεις κίνηση προς το site σου ώστε να πετύχεις άμεσες κρατήσεις. Πως θα τους φέρεις; Το ότι έφτιαξες ένα άψογο site είναι η αρχή,, όχι το τέλος της προσπάθειας. Για να ‘ρθουν άμεσες κρατήσεις πρέπει να ‘ρθουν επισκέπτες στο site σου. Πως θα τους φέρεις λοιπόν; Με email marketing Χρησιμοποίησε τη βάση των emails που έχεις (τι, δεν έχεις; Ξεκίνα ΤΩΡΑ) για να στείλεις emails με: Μέσα από τα social media Έχεις μήπως παρατηρήσει πως από εταιρείες που κατασκευάζουν μαγιό έως και χιονοδρομικά κέντρα, κάνουν αναρτήσεις στα social ΟΛΟ …
Και ναι! Ήρθε και φέτος αυτή η στιγμή. Ακούς το γκλιν γκλιν των κρατήσεων και χαίρεσαι αλλά ταυτόχρονα σκέφτεσαι πως οι OTAι σου αφαιρούν 10,15 ή και 20 % του τσίρου σου σε προμήθειες. Πόσο λατρεύεις να μισείς αυτό το κανάλι και να σκέφτεσαι “μα δεν υπάρχει άλλος τρόπος;” Ναι, υπάρχει. Ναι, τον ξέρεις αλλά μπορεί να μην το έχεις τολμήσει ή τόλμησες με λάθος τρόπο. Είναι οι κρατήσεις που θα έρθουν απευθείας από το site του καταλύματος σου! “Δηλαδή όχι ενδιάμεσοι;” “Όχι προμήθειες;” Για να δούμε πως δουλεύει. Αλλά πρώτα, ας δούμε γιατί αξίζει τον κόπο (πέρα από το κέρδος της προμήθειας) Γιατί πρέπει να θέλεις άμεσες κρατήσεις από το site σου Μα γιατί οι άμεσες κρατήσεις σου επιτρέπουν …