Τι είναι το viral περιεχόμενο και πως να το δημιουργήσετε Την παραπάνω ερώτηση κάνουν αρκετοί επιχειρηματίες όταν συζητάμε μια πιθανή συνεργασία σε θέματα marketing. Και είναι λάθος!!! Τι σημαίνει όμως viral περιεχόμενο; Viral περιεχόμενο σημαίνει πως, χωρίς διαφήμιση, κάποιο περιεχόμενο (φωτογραφία ή video) αναμεταδίδεται σε πολύ μεγάλο αριθμό ατόμων και σε σύντομο χρονικό διάστημα από στόμα σε στόμα, ή – πιο σωστά – από κοινοποίηση σε κοινοποίηση. Ότι ονειρεύεται δηλαδή ο κάθε marketing manager και ο κάθε ιδιοκτήτης επιχείρησης ώστε με μηδέν διαφημιστικό προϋπολογισμό να προβάλει τη μάρκα του σε μεγάλο κοινό. Εύκολο να το εξηγείς, δύσκολο να το κάνεις. Είπα παραπάνω ότι η ερώτηση “πως θα κάνω το περιεχόμενό μου viral” είναι λάθος. Η σωστή ερώτηση είναι “Ποιο περιεχόμενο …
Εάν έχεις eshop, ξενοδοχείο ή είσαι στο χώρο της εστίασης, έχεις σίγουρα κάνει στον εαυτό σου και στους συνεργάτες σου την ερώτηση “πως θα μπορούσα να κάνω τους πελάτες μου να αγοράζουν απευθείας από το eshop μου και όχι από τα marketplaces”. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε 4 στρατηγικές προσεγγίσεις ώστε να φέρνεις πωλήσεις απευθείας στο δικό σου online κατάστημα. Θα ξεκινήσουμε με τη στρατηγική που ξέρω πως δεν θα σου αρέσει. Η αλήθεια είναι πως ούτε εγώ την προτείνω στους πελάτες μου παρά μόνο αν δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Η στρατηγική αυτή δεν είναι άλλη από τις χαμηλές τιμές. Χαμηλές τιμές Ένας από τους βασικούς λόγους που οι καταναλωτές κάνουν τις αγορές τους από marketplaces (Skroutz, Bestpirce, e-food, …
Η συζήτηση μεταξύ του Αρσένη Πασχόπουλου και της Ειρήνης Φωτίου επικεντρώνεται στον τρόπο που το μάρκετινγκ επηρεάζει τις ανάγκες και τις αξίες μας, ενώ τονίζουν τη σημασία της αυτοαποδοχής και της αυτοαναγνώρισης. Επίσης, αναφέρονται στην ανάγκη να ανακαλύπτουμε τον εαυτό μας και να αναπτύσσουμε τις δικές μας δυνατότητες, ανεξαρτήτως των προσδοκιών των άλλων. Αν είστε λάτρης του διαβάσματος, δείτε την αποφώνηση του άρθρου εδώ: Αρσένης Πασχόπουλος: Είμαστε για ακόμα μια φορά με την Ειρήνη Φωτίου, ψυχοθεραπεύτρια και Σύμβουλο Ψυχικής Υγείας, η οποία έχει και μεγάλη προϋπηρεσία σε πολυεθνικές στην Ελλάδα και το εξωτερικό και η οποία ζήτησε να μου κάνει την ερώτηση του ενός εκατομμυρίου Δημιουργεί το μάρκετινγκ ανάγκες ή απλά τις καλύπτει; Γεια σου Ειρήνη. Ειρήνη Φωτίου: Αρσένη. Καλησπέρα! …
Μετά από μακροχρόνια συνεργασία με την Moosend, γίναμε και επίσημος συνεργάτης της! Αυτή η εξέλιξη επιβραβεύει την αποτελεσματική και αποδοτική χρήση του email marketing, που κάνουμε για τους πελάτες μας. Επίσης μας εξασφαλίζει προτεραιότητα στην υποστήριξη των ενεργειών που κάνουμε γι’ αυτούς. Η προσέγγισή μας στο email marketing περιέχει η ποικιλία εργαλείων και στρατηγικών. Πέρα από τα απλά newsletters, προσφέρουμε εξατομικευμένες λύσεις όπως πληροφορίες για νέα προϊόντα με βάση τις προτιμήσεις του κάθε πελάτη. Δυναμικές εκστρατείες πώλησης, στρατηγικές για διατήρηση των πελατών, αλλά και την αύξηση του Customer Lifetime Value με ενέργειες up selling, cross-selling, και τεχνικών επαναδραστηριοποίησης όσων πελατών που βρίσκονται σε αδράνεια. Διαβάστε περισσοτερα για τις υπηρεσίες email marketing που προσφέρουμε
Ο Αρσένης Πασχόπουλος συζητά με την Ειρήνη Φωτίου – σύμβουλο ψυχικής υγείας και ψυχοθεραπεύτρια -στο studio του Street Radio για τους φόβους και τα προβλήματα που μας κρατάνε πίσω, την αντιμετώπισή τους, αλλά και το δρόμο προς την επιτυχία. Συζήτησαν για την αναβλητικότητα που μας καταβάλλει, το φόβο της απόρριψης, την έννοια της επιτυχίας αλλά και γιατί κάποιες φορές πρέπει να ‘’σκοτώσουμε΄’ τους ήρωες μας για να εξελιχθούμε. Μπορείτε να ακούσετε το podcast εδώ:
Ο Αρσένης Πασχόπουλος, καλεσμένος του Θέμη Σαρανταένα στην εκπομπή “Επιχειρηματικότητα στα FM”, μία εκπομπή που αποτελεί έναν πολύτιμο πόρο για επιχειρηματίες, και παρέχει τεχνικές και βέλτιστες πρακτικές για την επιτυχία στον κόσμο των επιχειρήσεων. Στην εκπομπή συζητήθηκαν ο ορισμός του “καλού” content, επισημαίνοντας τη σημασία της ποιότητας και της αξίας για τον χρήστη, τα βασικά στοιχεία ενός επιτυχημένου ποστ, όπως και η αξιολόγηση της απόδοσης του περιεχομένου σε διάφορα κοινωνικά δίκτυα, με βάση τις μετρήσεις. Τέλος, έγινε αναφορά στις στρατηγικές προσαρμογής του content στις διάφορες πλατφόρμες και τη διαχείριση της αλληλεπίδρασης με το κοινό. Μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα που αποκάλυψε πολλές σημαντικές πτυχές των social media και τις βέλτιστες πρακτικές επιτυχίας σε αυτά τα κανάλια προβολής. Μπορείτε να ακούσετε όλο …