The secret to riches is timing O Russel Crow είχε πει στην ταινία Α Good Year “the secret to riches is timing” (παραφράζοντας τον Bob Hope ο οποίος είχε πει “timing is the essence of life, and definitely of comedy) Η ιστορία που θα διηγηθώ θα μπορούσε να έχει τίτλο «μια χαμένη Ολυμπιάδα». Και εξηγούμαι. Παρακολουθώ χρόνια μια αθλήτρια η οποία φέρνει συνεχώς μετάλλια σε πανευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο. Φέτος θα λάβει μέρος στους Ολυμπιακούς αγώνες στο Παρίσι. Πριν προκριθεί στους Ολυμπιακούς 2024, προτείνω σε ένα πελάτη να της κάνουμε μια χορηγία σε είδος και η οποία θα ήταν σε 3ψήφιο νούμερο (!!!) και θα είχε τα συνήθη ανταποδοτικά οφέλη (αναφορά του χορηγού στα social media με posts, stories, κλπ.) …

Πιστοί στο πιστεύω μας ότι συνεχώς πρέπει να μαθαίνουμε και να εξελισσόμαστε για τους πελάτες μας, λαμβάνουμε μέρος στο Performance Marketing Conference 2024 που διοργανώνei η Boussias Events και είναι supported από την Google, όπου και θα συζητηθούν τα θέματα: Η δύναμη της μάρκας Για όσους δεν το έχουν καταλάβει, είναι πλέον το Άγιο Δισκοπότηρο: η δημιουργία μιας δυνατής μάρκας, εικόνας και φωνής, μιας δυνατής ταυτότητας δηλαδή, και η αξιοποίησή της, παρακάμπτει τον ανταγωνισμό, μειώνει τα έξοδα διαφήμισης και δημιουργεί πιστούς οπαδούς (όχι απλώς πελάτες).  Video content Τhe new king in the block. Aξιοποίηση των πλατφορμών βίντεο, προηγμένες τεχνικές ανάλυσης βίντεο και εξατομικευμένων διαφημίσεων.  Στρατηγικές multichannel  Επειδή σπάνια πλέον ο πελάτης χρησιμοποιεί μόνο ένα κανάλι ώστε να φτάσει στο προϊόν που θέλει να …

Τι είναι το viral περιεχόμενο και πως να το δημιουργήσετε Την παραπάνω ερώτηση κάνουν αρκετοί επιχειρηματίες όταν συζητάμε μια πιθανή συνεργασία σε θέματα marketing.   Και είναι λάθος!!! Τι σημαίνει όμως viral περιεχόμενο;   Viral περιεχόμενο σημαίνει πως, χωρίς διαφήμιση, κάποιο περιεχόμενο (φωτογραφία ή video) αναμεταδίδεται σε πολύ μεγάλο αριθμό ατόμων και σε σύντομο χρονικό διάστημα από στόμα σε στόμα, ή – πιο σωστά – από κοινοποίηση σε κοινοποίηση. Ότι ονειρεύεται δηλαδή ο κάθε marketing manager και ο κάθε ιδιοκτήτης επιχείρησης ώστε με μηδέν διαφημιστικό προϋπολογισμό να προβάλει τη μάρκα του σε μεγάλο κοινό. Εύκολο να το εξηγείς, δύσκολο να το κάνεις. Είπα παραπάνω ότι η ερώτηση “πως θα κάνω το περιεχόμενό μου viral” είναι λάθος. Η σωστή ερώτηση είναι “Ποιο περιεχόμενο …

Εάν έχεις eshop, ξενοδοχείο ή είσαι στο χώρο της εστίασης, έχεις σίγουρα κάνει στον εαυτό σου και στους συνεργάτες σου την ερώτηση “πως θα μπορούσα να κάνω τους πελάτες μου να αγοράζουν απευθείας από το eshop μου και όχι από τα marketplaces”.   Σε αυτό το άρθρο θα δούμε 4 στρατηγικές προσεγγίσεις ώστε να φέρνεις πωλήσεις απευθείας στο δικό σου online κατάστημα. Θα ξεκινήσουμε με τη στρατηγική που ξέρω πως δεν θα σου αρέσει.  Η αλήθεια είναι πως ούτε εγώ την προτείνω στους πελάτες μου παρά μόνο αν δεν υπάρχει άλλη επιλογή.  Η στρατηγική αυτή δεν είναι άλλη από τις χαμηλές τιμές. Χαμηλές τιμές Ένας από τους βασικούς λόγους που οι καταναλωτές κάνουν τις αγορές τους από marketplaces (Skroutz, Bestpirce, e-food, …

Η συζήτηση μεταξύ του Αρσένη Πασχόπουλου και της Ειρήνης Φωτίου επικεντρώνεται στον τρόπο που το μάρκετινγκ επηρεάζει τις ανάγκες και τις αξίες μας, ενώ τονίζουν τη σημασία της αυτοαποδοχής και της αυτοαναγνώρισης. Επίσης, αναφέρονται στην ανάγκη να ανακαλύπτουμε τον εαυτό μας και να αναπτύσσουμε τις δικές μας δυνατότητες, ανεξαρτήτως των προσδοκιών των άλλων. Αν είστε λάτρης του διαβάσματος, δείτε την αποφώνηση του άρθρου εδώ: Αρσένης Πασχόπουλος: Είμαστε για ακόμα μια φορά με την Ειρήνη Φωτίου, ψυχοθεραπεύτρια και Σύμβουλο Ψυχικής Υγείας, η οποία έχει και μεγάλη προϋπηρεσία σε πολυεθνικές στην Ελλάδα και το εξωτερικό και η οποία ζήτησε να μου κάνει την ερώτηση του ενός εκατομμυρίου Δημιουργεί το μάρκετινγκ ανάγκες ή απλά τις καλύπτει; Γεια σου Ειρήνη. Ειρήνη Φωτίου: Αρσένη. Καλησπέρα! …

Μετά από μακροχρόνια συνεργασία με την Moosend, γίναμε και επίσημος συνεργάτης της! Αυτή η εξέλιξη επιβραβεύει την αποτελεσματική και αποδοτική χρήση του email marketing, που κάνουμε για τους πελάτες μας. Επίσης μας εξασφαλίζει προτεραιότητα στην υποστήριξη των ενεργειών που κάνουμε γι’ αυτούς. Η προσέγγισή μας στο email marketing περιέχει η ποικιλία εργαλείων και στρατηγικών. Πέρα από τα απλά newsletters, προσφέρουμε εξατομικευμένες λύσεις όπως πληροφορίες για νέα προϊόντα με βάση τις προτιμήσεις του κάθε πελάτη. Δυναμικές εκστρατείες πώλησης, στρατηγικές για διατήρηση των πελατών, αλλά και την αύξηση του Customer Lifetime Value με ενέργειες up selling, cross-selling, και τεχνικών επαναδραστηριοποίησης όσων πελατών που βρίσκονται σε αδράνεια. Διαβάστε περισσοτερα για τις υπηρεσίες email marketing που προσφέρουμε

Digital Marketing Agency - Justonline
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.