Έχουμε ακούσει αυτή την αντίδραση, ουκ ολίγες φορές από πελάτες μας. Και είναι δικαιολογημένη, μόνο από ανθρώπους που δεν γνωρίζουν πως λειτουργεί το marketing και το χτίσιμο μιας μάρκας. Η αλήθεια είναι πως το λογότυπο είναι ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ visual asset μιας εταιρείας: Αν λοιπόν ένα μικρό σηματάκι ΠΡΕΠΕΙ να έχει ενσωματώσει όλες αυτές τις ιδιότητες, σίγουρα η δημιουργία του δεν είναι ούτε απλή, ούτε γρήγορη, ούτε χαμηλού κόστους. Ας δούμε όμως και κάποιους «χειροπιαστούς», ποσοτικούς παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος της δημιουργίας ενός λογότυπου. Ο έμπειρος marketer που θα διαβάζει αυτές τις γραμμές θα σας πει πως δεν έχει νόημα να δείξει κάποιος πάνω από 3 προσεγγίσεις, και αυτό γιατί δεν μπορούν τόσα πολλά concepts να αποτυπώνουν το χαρακτήρα, …
Status: Position Open H θέση είναι μέσω του προγράμματος Απόκτησης Επαγγελματικής Εμπειρίας – Προεργασία για νέους ανέργους 18 – 29 ετών Αναζητάμε full time digital marketer μέσω του παραπάνω προγράμματος για ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ εργασία (απαιτείται από το πρόγραμμα) Το πρόγραμμα απευθύνεται σε ανέργους 18-29 ετών εγγεγραμμένους στο ψηφιακό μητρώο ανέργων της ΔΥΠΑ, οι οποίοι δεν συμμετέχουν σε πρόγραμμα εκπαίδευσης ή κατάρτισης ούτε απασχολούνται κατά την υπόδειξή τους μέχρι την τοποθέτηση τους στην επιχείρηση (συμφωνητικό συνεργασίας). Θα πρέπει απαραίτητα να: Ποια θα είναι η καθημερινότητά σου (Job Description): Τι να περιμένεις από την Just Online: Διαδικασία επιλογής και χρονοδιάγραμμα Επικοινώνησε μαζί μας στο info@justonline.gr στέλνοντάς μας το βιογραφικό σου Image by Freepik
Τα εγκαταλελειμένα καλάθια είναι ένας από τους “πονοκεφάλους” – ίσως ο πιο δυνατός – των ιδιοκτητών και των managers των eshops. Και δικαίως.! Έχεις φτιάξει ένα φοβερό eshopΈχεις κάνει διαφήμιση σε social media και Google adsΈχεις μηχανισμούς affiliate marketingΈχεις επενδύσει σε influencers Οι υποψήφιοι πελάτες αρχίζουν και μπαίνουν στο eshop σου. Κάποιοι αγοράζουν Όμως 8 ή 9 στους 10 από αυτούς που βάζουν προϊόντα στο καλάθι … τα εγκαταλείπουν Αν είσαι ιδιοκτήτης eshop ή digital marketer και τα παραπάνω σου ακούγονται γνωστά, η παρακάτω παρουσίαση είναι για σένα Μέσα σε 65 διαφάνειες θα εξετάσουμε τους συνηθέστερους λόγους για τους οποίους οι επισκέπτες εγκαταλείπουν προϊόντα στο καλάθι αλλά και πάνω από 20 τεχνικές (και δεν εννοώ μόνο διαφήμιση) που μπορείς να βάλεις σε εφαρμογή ώστε, είτε να μην ξεχάσουν προϊόντα στο καλάθι, είτε να τους φέρεις …
Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου φιλοξένησε τον Αρσένη Πασχόπουλο ως καλεσμένο ομιλητή στο πλαίσιο του προγράμματος MicroMaster in Web Design & Development. Σε μια συναρπαστική παρουσίαση διάρκειας περίπου δύο ωρών, ο κ. Πασχόπουλος μοιράστηκε τις πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες του για την αγορά του digital marketing και τη δυναμική του τομέα του IT. Ακολουθούν τα κυριότερα σημεία της ομιλίας: Δομή μικρών, μεσαίων και μεγάλων εταιρειών στον τομέα του digital marketing και IT. Τι ζητούν οι εταιρείες από εξωτερικούς συνεργάτες & freelancers. Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του freelancing έναντι της εργασίας σε εταιρεία. Χαρακτηριστικά που θα πρέπει να έχει ένας freelancer στον τομέα του ΙΤ και ποια από αυτά είναι ασύμβατα το ένα με το άλλο. Τα είδη ΙΤ έργων που υπάρχουν στην αγορά …
Υπολογισμός διαφημιστικού προϋπολογισμού: η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου Διαφημιστής: ποιος είναι ο προϋπολογισμός σας; Πελάτης: Εσείς τι προτείνετε; Είμαι σίγουρος πως, είτε είστε πελάτης, είτε διαφημιστής ή σύμβουλος επιχείρησης, σίγουρα έχετε βρεθεί στον παραπάνω διάλογο. Σχεδόν όλοι οι επιχειρηματίες αναρωτιούνται πώς μπορούν να βρουν αυτή τη μαγική φόρμουλα για να υπολογίσουν το budget και το διαφημιστικό κόστος. Και αυτή είναι σίγουρα μια ερώτηση του ενός εκατομμυρίου. Γιατί είναι ένας πολύ αποφασιστικός παράγοντας για την επιτυχία μιας καμπάνιας αλλά και ένα σημαντικό μετρήσιμο στην τσέπη του πελάτη, ο οποίος παρεμπιπτόντως, όταν τον ρωτάς “τι προϋπολογισμό έχετε” σου απαντά σχεδόν πάντα “Προτείνετε μου εσείς”. Ας δούμε λοιπόν, με μια μικρή ακαδημαϊκή, ας το πούμε, αναδρομή, τους τρόπους που υπάρχουν για να αποφασίσεις …
Οι 7 σημαντικότεροι δείκτες που αποτυπώνουν την πορεία ενός eshop «Ότι δεν μετριέται δεν βελτιώνεται» μας έλεγαν στο πανεπιστήμιο. Και έτσι είναι. Πως θα γνωρίζεις αν είσαι καλός και πρέπει να γίνεις καλύτερος, αν φλερτάρεις με την αποτυχία και που πρέπει να βελτιωθείς, αν δεν μετράς την «πορεία» του eshop σου; Αν ρωτήσεις έναν marketer «τι πρέπει να μετράω στο eshop μου» μπορεί να πάρεις μια λίστα με ακόμη και 100 δείκτες που μπορείς να παρακολουθείς. Επειδή όμως με τόσους πολλούς δείκτες θα χαθείς, θα απογοητευτείς και τελικά δεν θα το κάνεις (γιατί δεν έχεις το χρόνο αν είσαι ο επιχειρηματίας που πρέπει να φροντίσει για ΟΛΑ) σου έχω τους ΒΑΣΙΚΟΥΣ δείκτες (KPI’s = key performance indicators) που δείχνουν την …