Η Just OnLine είχε την ευθύνη για τη διαχείριση της παρουσίας στα Social Media της Music World Expo 2016. Μέσω συχνών αναρτήσεων, για έναν διαγωνισμό που έτρεχε στον ιστότοπο της έκθεσης, στη σελίδα στο Facebook καθώς και με διαφημίσεις τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram, καταφέραμε να προσελκύσουμε 300.000 άτομα, να αυξήσουμε τα likes από 98 σε 4.400 και να έχουμε 2.500 εγγραφές στον διαγωνισμο.
Το δρώμενο προσέλκυσε πολλούς διάσημους καλλιτέχνες και τραγουδιστές και η έναρξη έγινε από τον Μίμη Πλέσσα. Όπως ανέφερε ο οργανωτής, “Η συνεργασία μας με την ομάδα της Just OnLine για την προώθηση του Music World Expo 2016 μέσω των Social Media ήταν αποφασιστική για την επιτυχία της εκδήλωσης”